بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

جدی نگیرید!

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۵۹ ب.ظ
هو

_________

خدایا! لطفا به بعضی از آن هایی که ایمان آورده اند یادآوری کن که تو خدایی نه آن ها!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۱
بی‌ همگان

نظرات  (۳۰)

به من مخصوصن...
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۴۵ زهرا رجایی
این روزها که آینه هم فکر ظاهر است
هرکس که گفته است خدا نیست کافر است...
(سید مهدی موسوی)
پاسخ:
بگو شاهین چی میگه!؟
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۴۱ زهرا رجایی
در این زمینه؟؟؟!

میگه:
به گه کشیدن هرچی اعتقاد و باورو...!

کلا خیلی چیزا میگه در این زمینه
به خدا
تم اصلی کاراش همینه اصلا
خدا وقتی گمانهایم اینگونه شد چنان من را به خاک بنشان
تا بفهمم هیچکسم و تو هستی...
خدای من آماده ی یاداوریت هستم.
یادآوریم کن
یـــا ایــّهـا الــذیــنَ آمــَــ نـوا ، آمـــِــ نـوا
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۱۹ آنتی بیوتیک
اولا که شاهین میگه :
به "لجن" کشیدن هرچی اعتقاو باور رو ...

شاهین پشت بند این جمله یه چیزایی دیگه هم میگه مثل ِ:

خدا نشستُ گریه کردُ و خداییش رو پس داد

ابلیس از غصه مست کرد ،هرچی خورد پس داد

کلمه هارو که از تو کتابا دیگه شستن، هر چی واژه بود نشوندن گردن زدن

مردونگی گم شد و از "ریشه" به "ریش" رفت و گردن یه عِدّه کلفت شد مُفت از پول ِ نفت!

زَنُ دستمال پیچوندن و صیغه کردن!!!! زبون سُرخ اعتراضُ زیر تیغه کردن!!!
.
.
.
خیلی چیزای وحشتناک دیگه ای هم میگه!!
پاسخ:
قبول داری یعنی!
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۲۳ آنتی بیوتیک
واقعیتِ وحشتناک!!
پاسخ:
این شد دوتا!
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۲۶ احمد بیرانوند
بله واقعن...
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۲۷ آنتی بیوتیک
کدوم دوتا؟؟؟
پاسخ:
اون وحشتناک اولی با دومی فرق داشتن.
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۳۳ آنتی بیوتیک
من از اولش منظورم همون دومی بود اما ... منظورت رو فهمیدم.
.
آره ! یه سِری هاشو منم قبول ندارم!!
.
.
اما یه سِری هاشم بدجـــــــــور قبول دارم!!
.
.
بیشتر هشداره!!
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۲۳ زهرا رجایی
آقا حالا من نقل به مضمون کردم!
آیه ی قرآن که نبود اگه اشتباه بگم اتفاقی بیفته!!
شما خیلی دیگه دقت الکی داری!!
صمن اینکه من ترانه های شاهینو عاشقانه دوس دارم...
و اصلا هم نفهمیدم بحث اینجا سر چیه!!
چون با دقت نخوندم
فقط میدونم زهره به جز شاعر تمام شده ی شاهین بقیه شو دوس نداره
آره زهره؟
پاسخ:
آره.
سلام
ما نبودیم شما چند پست گذاشته اید که خیر هم هست الحمدلله
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
یا علی
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۰۳:۳۸ مسافر ونوس
جالبه الان تو این دوره زمونه وبلاگ مذهبی
خوب بود لذت بردم
پاسخ:
!
سلام
جالب بود:
خدایا! لطفا به بعضی از آن هایی که ایمان آورده اند یادآوری کن که تو خدایی نه آن ها!

تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل تامل
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۱:۵۲ بادبادک باز
خوب منظور ؟! باید باهاش جمله بسازم ؟!
اینم جمله :

کتاب من گنجیشک نیستم از مصطفی مستور نویسند محبوب من است. :-)
اینجا کسی ایمان هم آورده است؟
پاسخ:
ادعاشو که دارن!
سلام
آنان که امیر ما خدا پندارند
کفرش به کنار عجب خدایی دارند

"همه اسلام، همه کفر" شرایط این روزهای جامعه بین الملل. برسان باده که غم روی نمود ای ساقی. منتظر حضورتون هستم.
یا علی
تا دنیا دنیاست فرعون هست و موسی هست!
تا بوده همین بوده!!
عکس پست قبلت رو دوست دارم :)
و در ادامه , خدایا ما را از دست طرفدارانت برهان !!
زهره
خیلی دلم پیشته.
سلام
شاید آره! شاید هم نه!
زیاد بهش فکر نکرده ام.
یا علی
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۴۹ آنتی بیوتیک
بحثی نبود!!
.
.
من خواستم بقیه اشم گفته باشم!!
سلام
سالروز آغاز امامت امام زمان رو تبریک می گم.
سلام

ما اگر مثل ِ آدمیزاد! ایمان آورده بودیم که حرف های ِ ساده تر ِ خدا را فهمیده بودیم!...
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۵۶ زهرا رجایی
حالم بد است مثل زنی وقت زایمان...
پاسخ:
تا حالا تجربه نکردم!!
این بالایی و منم تجربه نکردم ولی یعنی خیلی بعد
یعنی افسردگی حین زایمان
پس از زایمان
یعنی وای خدایا این چه دردیه کردم
و در آخر پاک شدن و
و بهشت نصیب شدن.
شاید هم باشند اما به آنها بگویید : جرمش این است که اسرار هویدا می کند...
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۰۵ زهرا رجایی
آره، زهرا راست میگه...
همه چی رو که نباید تجربه کرد دختر!
شاعر این شعر مذکره!! (محمدحسن حیدریان) و قطعا درد زایمان رو تجربه نکرده!


کلا حال بدی ِ شدید منظوره...
ان شالله

الهی و ربی من لی غیرک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">