بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

اختتام پیش از خواب!

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ق.ظ

 

هو

 

__

 

درست مثل روزهایی که یک دختر اول دبیرستانی بودم و  هر روز صبح به بهانه های مختلف به لوازم تحریر فروشی سر خیابان سر میزدم، توی دلم احساس سرزندگی و آشوبِ توامان دارم. 

امروز همه ی زنگ اول هایی که توی دلم شور و شوق به پا بود از اینکه سیدِ جوانِ کچل و مهربان ِ مغازه که از قضا از همه جا بی خبر بود، با حال بهتر و لبخند پهن تری جواب سلام صبح بخیرم را داده بود، برایم تداعی شد.

هیچکس جز دختر 15، 16 ساله نمی فهمد که حتی زاویه ی نگاه یک آدم می تواند کل روزش را بسازد.

احساس شرم و گناهی که بعد از هربار بی دلیل رفتن به مغازه سراغم می آمد، هیچوقت بازدارنده نبود. و از من دختر معقول تر و خانوم تری نمی ساخت. فقط برای چند ساعت شیرینی دلم را به تلخی میزد.

این احساس گناه داشتن از باگ های دنیاست که اجازه نمی دهد آب خوش از گلوی دلت پایین برود! 

کاش ما آدم های بی غیرت تری بودیم. کاش آدم های لاابالی تری بودیم. بهرحال خدا که فقط خدای خوددار ها نیست. مطمئنا خدای ما شل دل ها هم هست!

 

 

 

خدایا ما را سفت بفرما!

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
بی‌ همگان

نظرات  (۴)

۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۲۵ زهره سعادتمند
شاید بعدها شان نزول این حرف ها و این پست فراموشم بشه . مثل خیلی از نوشته های قبلی که حالا هرچی فکر میکنم یادم نمیاد چرا گفتم شون.
اما همین که بدونم توی این روزا چه احساساتی داشتم برام کافی و خوبه.
ای شل دل!!
کچل آخه؟؟؟ :)))
حالا چی شده که یاد اون روزها و سید کچل افتادی؟ فضول هم خودتی :B
پاسخ:
واقعا از یه دختر ۱۵ ساله توقع داری وقتی احساساتی میشه، چشمش کچلی ِ طرفو ببینه؟؟ من بعد از چند مدت تااازه فهمیدم کچله!

فضولم که خودمم😀
نه توان خیلی خوب بودن نه لذت گناه بردن... خلاصه زندگی ما شل دل هایی با زندگی دو سر باخت 
پاسخ:
حتی همین آگاهی به شل دل بودن هم خودش یجور عذابه!
چه خط آخر خوب بود
پاسخ:
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">