بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

به «مـــَ ـعَ» ِ همراهم!

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۳۴ ق.ظ
هو

___________

نگران نباش!

سرم را به باد نمی دهم،

قولش را به بیابان داده ام!



+طفلی به نام شادی ،دیری است گم شده است

+گناه کن با کیوی، گناه با آناناس!
که هیچ کشف جدیدی نمانده در گندم (سید مهدی موسوی)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۴
بی‌ همگان

نظرات  (۴۵)

جالبه
نگران نباش سرم را به باد نمی دهم...
قولش را به بیابان داده ام
خیلی قشنگ بود
تا باد کی باشه وبیابان کی؟
امیدوارم باد شما خیلی وسوسه کننده نباشه
گاهی کار دست آدم میده
خیلی دور نیست ، پیوند سر من و بیابان ...
سلام

باد با بیابان به تفاهم رسیده اند درباره سرِ من...


گناه کنی به بهانه هر چیزی باز آن گناه نمی شود که "گندم" برسر این عالم آورد...

کاش پدر پی گندم نمی رفت...
بیخیال ِ «شادی» خسته می‌شود خودش برمی‌گردد!
مرحبا به همچین تصویر ذهنی
پایدار باشی
جملات آخر خیلی خوشکل بود !
۲۴ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۱۲ آشیـــــــل
ببین منو!
یعنی رفت تا ته ِ دلم!

خیلی خوبه.خیلی.
واقعا قشنگ بود
۲۴ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۱۳ آشیـــــــل
آخ! خوش به حال مخاطبت...
کاش یه نفرم از این چیزا واسه من می گفت!
خب من دارم عقده ای میشم الان

می کُشمت اگر مخاطبت همون همیشگی باشه!!!
پاسخ:
همون همیشگیه!
ادامه ی شعر پی نوشت اول در مورد شادی را هم میآوردید بد نبود. میدانید که چیست؟..
پاسخ:
بقیه ش حرف دل من نیس!
خیانت به شعر و شاعر نیست؟ :)
پاسخ:
الان شما به من گفتید خائن؟!!؟
۲۵ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۴۰ آشیـــــــل
فقط من این ... ــو ببینم!
.....
پاسخ:
بــی ادب!
سلام
میلاد مبارک
نه! فقط پرسیدم به نظرتان اسم رفتارتان خیانت است یا نه؟ :)
پاسخ:
مهم منم که میخوام چطوری ازش برداشت کنم.
۲۵ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۵۵ آنتی بیوتیک
من ترجیح میدم که با پرتقال گناه کنم.
لایک به اولین پ.ن
بهای این عشق می شود خانمانت، دودمانت،

خودت...

خونت...

هر قدم جلوتر بیایی ... یک به یک از تو می ستانند...
نگران نباش
یعنی نگران شو
نگران باش
خوش به حال بیابان
خوش به حال همراهت



.
کسی مع ِ همراهم را دید
بگوید ..
بگوید نگران باش
من بدون تو کم می آوردم ...
.
.
عرب‌ها به "مع" می‌گویند حرف هم‌راهی، اما من می‌گویم حرف تنهایی...
هیچی سیب نمیشه آنتی جون
سیب یه چیز دیگه ست آنتی جون
مخصوصن سبزش
۲۷ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۲۵ تیره ای در تاریکی
کلا گناه قدیمیش خوب است گناه با گندم با سیب
۲۷ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۲۵ تیره ای در تاریکی
کامنت من کو؟
پاسخ:
حواستونو جمع کنید!
۲۸ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۲۳ آشیــــــل
حالا چرا پیداش نیست؟؟

راستی من نفهمیدم!
مع ِ موبایلت یعنی چی؟
پاسخ:
دیگه سوالی نیس؟!
اینجا به روز نمیشه چرا !
حالا حتما باید گناهش خوراکی باشه؟؟!!
۳۰ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۱۲ بهنام خسروی
شعرش فوق العاده بود.
ماه مبارک منم دعا کنید.
به روزم
به شدت از پستتون لذت بردم!

بسیار عالی!
دیشم خوب بود
چگونه سحرش کردی

بنویس...دلم تنگ شده

یا علی
۰۱ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۳۰ آشیـــــــل
شبی شیخ ابوالحسن خرقانی نماز می کرد.
آوازی شنید که:یا شیخ،خواهی آنچه از تو می دانم با خلق بگویم تا سنگسارت کنند؟
شیخ گفت:
بار خدایا! خواهی آنچه از رحمت تو می دانم و از کرم تو می بینم با خلق بگویم تا هیچکس سجودت نکند!
آوازی شنید: که یا شیخ نه من چیزی گفتم و نه تو.
سلام
دیگه باید نگران شد
کجایی
قول؟

به جای سر دل بدهید لطفاً

یا حق و سلام...
سلام
کاش ما هم گم گشته بیابان بودیم
نه سرگرم کار بیهوده خیابان بودیم

منتظرم
آن روز که من هبوط کردم به زمین

تنها سفر سکوت کردم به زمین



با چوب گناه رانده گشتم ز بهشت

آدم نشده سقوط کردم به زمین

ما آمدیم.
۰۶ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۳۷ بهنام خسروی
اصولا قصد به روز کردن ندارید؟!
من که به روزم.
سلام

اگر دنبال شادی میگردی !!!!!
همان بهتر که سر به بیابان نهی !!
باقی همه دیو و ددند در لباس آدمی

نمیدونم چرا پایان مهمانی به خوبی رو عید میگیرن!!؟

به هر حال پیشاپیش عیدت مبارک
۰۸ شهریور ۹۰ ، ۰۶:۰۸ آنتی بیوتیک
سلام
.
.
گفتم بیام عید فطرو پیشاپیش تبریک بگیم.
فردا ملت سرشون شلوغ میشه نمیشه.
.
عیدتون مبارک.
نیستید
سلام

عید مبارک
!
۱۳ شهریور ۹۰ ، ۱۴:۲۹ فاطمه(فاطیما)
خیلی قشنگ بود...

با یک معنی عمیق در میان وازه ها...
کجایی تو؟

وقتی چند روز نیستی من سریع فکر بد می کنم!
لطفا زودتر بیا
دلم تنگ این صفحه ی توست...
مطالبت زیباست اما کوتاهه
در هر حال موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">