بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

عاشق، مضطر است...

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۵۹ ق.ظ
هو

________

باید عاشق بود تا جمکران را بهترین جای دنیا دانست.غیر عاشق را صفایی نیست در اینجا.



گویی که به یک سفر دور و دراز می روم.. از بس که دورم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

۲۷ دی ۹۰ ، ۰۹:۵۹ زهره سعادتمند
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء
...
..
.
خــعــــــــــــلی نامردی زهره
بی وجدان
بی معرفت
.
.
تهنا تهنا!!!
من چی پس!!
پاسخ:
من همیشه تنها میرم جمکران.
میگم دیگه
بی وجدانی
نامرد
.
.
.
لو لو بخوردت اصن
ما رو هم دعا کنید...

همون عشق... جمکران یا دیسکو ریسکو...
سلام
اگر یادتان ماند و باران گرفت.
دعایی به حال بیابان کنید.
یا علی
همیشه در مورد مسجد جمکران کلی شک و شبهه داشتم. راستش رو بخوای زیاد اعتقاد ندارم.
خیلی وقته نرفتم ؛ البته 3-4 بار از بغلش رد شدم .
تک خور نامرد ِ فلان فلان شده!
میری ما رو هم دعا کن..
باید سراغت بیاید
...
در آینه ها، زلال نورش جارى ست

در مسجد جمکران ، حضورش جارى ست

از خلوت عشاق دل افروخته نیز

انوار دلاراى ظهورش جارى است
سلام
:))
آره والا! خدا پدر ومادرش رو بیامرزه.
یا علی
سلام
اومد داخل مسجد. اطراف رو نگاه کرد، دنبال چیزی می گشت. براش قابل قبول نبود که نباشه. من داشتم به کاشی کاری های سقف نگاه می کردم. کنار من ایستاد و از من سوال کرد: آقا ببخشید ضریح کجاست؟ گفتم ضریح نداره! تعجب کرد و گفت پس کجا رو باید زیارت کنیم!!!!

"قصه از آنجا آغاز شد" به روزم و دوست دارم نقد شما رو هم بدونم.
یا علی
بسم الله
و سلام
نمیدونم چرا از اینجا سردرآوردم.شاید انتهای حرم میرسه به جمکران...
آره دیگه نه تنها پسرشه ،منتقم خونشم هست...
آخرین باری که رفتم سه شنبه آخر شعبان امسال بود بعد دوسال.دلم میخاد این هفته هم برم.دلم تنگه هم برا جمکران هم بابام که ماه دیگه اولین سالیه که دیگه نیس...
دعاکن زهره خانوم که قسمت شه.خدا ننه باباتم حفظ کنه وسایه شون روسرت مستدام.
ننه بابا همون پدر و مادره خودمونه.
..............................................................
ما فقط منسوبیم به خادمی حرم...
پاسخ:
روحشون شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">