بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

توهم!!

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۰۴ ب.ظ
هو

________

: یه لحظه خانوم...

اجازه بدید از همین اول بگم، من نه از شما خوشم میاد، نه تصمیم خاصی دارم!، فقط اگر ممکنه جزوه «اقتصاد» رو بدید کپی بگیرم!



- بعضی ها دست خودشان نیست که اینهمه اهل توهم اند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
بی‌ همگان

نظرات  (۱۶)

ایول
خیلی با پستت حال کردم...
توهم حالم و بهم میزنه
ولی کاش بعضی چیزا توهم بود.
:X
نیشم الان تا بناگوش بازه.. نپرس چرا چون میدونی!!!
آره:دی
خدا همشون رو شفا بده
دلم میخواست خفه ش کنم
۱۱ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۹ امید صادق
این دور و زمونه کلا همه توی توهم اند؛ یه جورایی!!!
۱۱ دی ۹۰ ، ۲۳:۱۳ مدادتراش
سلام

یه لحظه خانوم محترم!

من نه از شماخوشم میاد و نه تصمیم خاصی دارم!
فقط اومدم اینجا نظر بذارم!
.
.
.
حالا اگه شما دوست داشتید ازمن خوشتون بیاد یا تصمیم خاصی هم بدارید!!!

ای ... روزای خوب دانشگاه، کجایی که یارت بخیر!!
۱۱ دی ۹۰ ، ۲۳:۳۸ زهرا رجایی
کسی اینو به تو گفته زهره؟
چه بی فرهنگ
پاسخ:
تخیلی بود!برای نشون دادن عمق فاجعه!
سلام
چی بگم والا
خدا عاقبت به خیرمان کند ان شاء الله
یا علی
۱۲ دی ۹۰ ، ۰۱:۰۷ آنتی بیوتیک
و سکوت بهترین کار ممکنه است!!
آخه شما این آدمایی که از نیتهای پاک ما سو برداشت می کنن رو نمیشناسید که !
طرف جواب سلامشو که میدی از حال رفته
چه برسه که بهش سلام کنی
جزوه که دیگه هیچی !
(شکلک عمق فاجعه ندارم! )
پاسخ:
نیت های خیر شما هم که ثابت شده ست!!!!
۱۲ دی ۹۰ ، ۱۲:۳۸ آشیــــــل
اوه اوه
واقعنم کی جرات داره با تو اینجوری صحبت کنه؟؟؟
نمیشه با یه من عسل خوردت تو دانشگاه!
دوباره یاد اون همکلاسیت افتادمیعنی تا یه هفته دلم براش می سوخت بخدا!
این نشون میده که شما هم اهل توهمید. دست خودتون نیست که. منم می دونم...
پاسخ:
اینطور موقع ها پیداتون میشه!کجاهایید؟؟
ااااااااا پس گذاشتی ما رو سرکار؟گفتیم یه هم درد پیدا کردیما
کلیشه مندرس!
ایییییییییییییییییییییییول دمت گرم

این توهمیا واقعا حاشون خرابه...قدیمیا خوب گفتن که اتیشو تکون میدی،گنه کار باخبر میشه...

در جواب گفته ها و حرفای اقایون فقط کافیه مخالفت کنی،اونوقته که حال اساسی میکنی...یه وقت جزوه بهش ندی که از همین جزوه گرفتنا شروع میشه هاااااا
منتظرتم
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">