بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

بدون شرح!!!

جمعه, ۹ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ
هو

________


آهای جماعت ذکور! علیکم بالانصاف!!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۹
بی‌ همگان

نظرات  (۳۳)

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که گل گفتی
سلام عزیز.
الحق که چیز خوبی گفتین.
من که مدتیست شدیدا از وسائل نقلیه ی عمومی استفاده می کنم.آدم احترامش خیلی بیشتر حفظ می شه تا سوار تاکسی بشه .
پاسخ:
البته تاکسی هم وسیله عمومیه.
دقیییییقن ... زدی تو خال !
موهاشو نیگا فرفری عینهوو قمی هاست قیافش
مگر خودش برادر پدر نداره اینجوری اخم کرده به این بیچارانصاف انصاف میاره!!
رسم امانت داری میگه اسم نقاش باشی هم ذکر کنید
پاسخ:
خودمم عذاب وجدان داشتم.اما اسم نقاش باشی رو پیدا نکردم.
به گمانم هنوز بآنجا نرسیده اید
که...
هیچ معجزه ای در کار نباشد
شما،
پیش از آن واقعه بزرگید
پاسخ:
من «آن سوی واقعه» م.
یه لحظه فک کردم عکس خودمه تو تاکسی! البته بلا تشبیه به این خانمه :))
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۵۵ امید صادق
نمی خوام بگم همه مردم این طورن ولی واقعا بعضی وقتها آدم احساس می کنه بی شعوری در معاشرت ها بیداد می کنه، ادعای دین می کنیم در حالی که مهمترین مسأله ی یعنی اخلاق اجتماعی رو رعایت نمی کنیم. انگار که به عالم و ادم طلبکاریم. نمی دونم کی می خواییم به حقوق دیگران احترام بگذاریم؟
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۴:۰۴ کاش مےشد خدا را بوسید...
... تو تاکسی نمی رفت، به دُمش پونه می بست!
ببین !! تقصیر خود دخترست ؛ اگه اونجوری لباس نمی پوشید که این یارو اینجوری نمی شست !!
اصلا شما به جای اون دخترک بزک کرده ؛ یه دونه از این فاطی کماندوهای سیبیلو رو تصور کن ؛ دقیقا قضیه برعکس می شد ...
پاسخ:
ما تا حالا فک میکردیم دلیلش چیزی جز راحت طلبی نیس!!
این یک تصویر نهان حرف دلماست...
جدیدا فهمیدم کلا مذکرین درک پایینی دارن برا همین
در مکانهای عمومی به مشکل برمیخوریم
طرف مقابل و نمیبینن...
سلام
نه که نشه آبجی :)
ولی همیشه تحت الشعاع باقی حرفهاست!!!
البته آبجی این جماعت انوث هم همچین بی تقصیر نیستند ها!
یا علی
پاسخ:
والا ما از اون تقصیرا نداریم ولی تو تاکسی همش باید بچسبیم به پنجره!
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۲۷ سعدی حسین
جدیدا پست های پوپولیستی میزاری ها...
گفته باشم
پاسخ:
اصن حالا که فک میکنم، چه ربطی داشت به پوپولیسم؟؟
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۳۰ سعدی حسین
نه
وبلاگ شما اجل از این حرفاس
پاسخ:
ثانیا اینا مسائل به ظاهر ساده ولی واقعا مهمه.
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۵:۵۱ سعدی حسین
من که کلا کوچیکم
جای زیادی رو تو ماشین اشغال نمیکنم
بعدشم همیشه کیفمو حائل میکنم بین خودمو خانم بغلیم
ولی اینکه تعمیم بدی این حرفو عوام گرایانه و پوپولیستی
البته این یه مصداق بود که تو بهش اشاره کرده بودی
مشکلی نیست
منم قبولش دارم تا یه حدی
ولی تعمیم دادنشو نه
یعنی میدونی منم میتونستم تو وبلاگم مثلا یه عکس متضاد با این بزارم
بعد زیرش بنویسم
آهای جماعت انوث! علیکم بالانصاف!!!
.
در ضمن این روزها نظرگذاشتن تو وبلاگت سخته
چون آدم باید جوابگوی واو به واو حرفاش باشه
تحت پیگرد قانونی قرار نگیریم خوبه...!
البته درستشم همینه

پاسخ:
وبلاگ من که مهم نیس. جاهای مهمتری باید جوابگوی واو به واو حرفاتون باشید!!
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۶:۰۰ آشیــــــل
آخ جون دعوا!
ای پوپولیست بدبخت!!



ولی همین که این مسئله رو به هرخانومی بگی، آهش بلند میشه، یعنی اینکه خیلی فراگیره.و تو یه مورد کوچیک رو تعمیم ندادی.
بعدم اینکه کوچیک بودن که نشد حرف! لاغرتر از این آقای توی عکس که نمیشه!میشه؟
پاسخ:
اصن من پوپولیست!
دعوا نکنید!
شماها همتون خوبید...
اصن اینجا ایران نیست که
دستگیره های بالای پنجره رو نگاه کنید!
اینجا اتوبوساش از اینا داره, نه تاکسیاش!
۰۹ دی ۹۰ ، ۱۹:۲۶ آنتی بیوتیک
ما که برعکسشو تجربه کردیم!!
پاسخ:
شما که آقایی!!
عزیزی

پاسخ:
خودتی!
سلام
کلا که خودم دارم جای جفتشون میسوزم!
نه که گفتید ذکور ما هم گفتیم اون هم حتما میشه انوث!! :)
ما حرفمان را پس میگیریم!
اصلا به ما نیامده حرف زدن.
عذر می خواهیم.
یا علی
همینه که هست ... میتونین سوارنشین !
پاسخ:
تو دیگه چرا؟؟
روز اول که اومدم قم و یک چنین وضعی رو دیدم تا دو روز می خندیدم...
آخه به جز قم همه شهرا نشستنا برعکسه...
...
سلام...
ما هم...! در تایید آنتی بیوتیک خان
۰۹ دی ۹۰ ، ۲۳:۰۶ احمد بیرانوند
بله... انصاف
مرسی از خوانشتان
سبز باشی
۱۰ دی ۹۰ ، ۰۰:۳۱ مدادتراش
سلام

یعنی این شکلک و ٍ لو رو زمین!!!
به بعضی از این خانوما هم تذکر بده شما! عیبی نداره به جون خودم!

برای پست بعد:
چرا همه درگیرن! کشتن و فراموش کردن انقدر ها هم سخت نیست ...
۱۰ دی ۹۰ ، ۰۳:۰۱ سعید ایلخانی زاده
والا چه عرض کنم..
چقدم این یارو بد سلیقه است..
سلام
ما تابحال همچین صحنه ای رو ندیدیم
ولی عکسش رو...
خب با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کنید.
پاسخ:
آهان! تاکسی مخصوص آقایونه؟؟
۱۰ دی ۹۰ ، ۱۸:۴۸ یه دوست...
با اینکه باهات قهرم، ولی خیلی باحال نوشتی... ایول!!!
امروز خوردم به پست یکی از همین بی انصاف ها ...
گردنم خشک شد
اینا به خودی هم رحم نمی کنند
من و یکی دیگه نصف ماشین بودیم
یاد قوطی کنسرو میوفتم الآن
به نظر من تو این تصویر بیشتر آقاهه داره اذیت می شه

خطاب به ایشون عرض کردم که با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کنن.
۱۱ دی ۹۰ ، ۰۰:۲۳ ءءءءءءءءءءءءءء
شدیدأ باهاتون موافقم
والله ذکور شهر ما که قریب به اتفاق ایتطورن. براشون به قول بالایی فاطی کماندوهای سیبیلو هم نداره
۱۱ دی ۹۰ ، ۰۱:۱۳ زهرا رجایی
علیهم و علینا بالانصاف!
در همه ی موارد
پیراهن اقاهه چقدر بد رنگههههههههههههههه....

این مساله فقط تو قم نیست(قابل توجه اونایی که به شهر خانوم فاطمه معصومه تشر رفتن)..
.راستی زهره،چرا اون دختره به جای شلوار×دامن پوشیده؟!

این اقاهه چقد بدفرمه..مث لاتای چاله میدونه...

منتظر قدومتم
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">