بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خودزنی!

چهارشنبه, ۷ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ
هو

________

یادتون باشه این دفه اگر من گفتم استادامون فلان و کلا جامعه شناسا فلان تر!، بزنید توو دهنم!

تا وقتی من و امثال من که ادعا داریم، مث آدم درس نمیخونیم و کار نمیکنیم، حقمون همینه که این سکولار ها و ضدانقلاب ها برن صندلی ها رو بگیرن!



الان به حدی از «خودم» عصبانی ام که نمیخوام ببینمش!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۷
بی‌ همگان

نظرات  (۲۴)

من بیام قم یا تو میای تهران؟
برای تو دهنی زدن؟
پاسخ:
حالا بذار امتحانامونو بدیم! یه کاریش میکنیم!
۰۷ دی ۹۰ ، ۱۴:۰۴ امید صادق
در این که جامعه شناسای ما خیلی کم کاری کردن شکی نیست؛ اصلا کلا تو زمینه علوم انسانی ما خیلی عقبیم.
در ضمن مواظب باش جلوی آینده ظاهر نشی، چون ممکن کار دست خودت بدی.
گل بگیر در جامعه رو ...
۰۷ دی ۹۰ ، ۱۵:۰۶ بهنام خسروی
سلام!!!چه خبر؟!
چند وقتی هر کاری کردم قالب وب شما باز نشد!!
خوشحالم دوباره باز شد...
و اما لایک به علوم انسانی بومی!!!
و لایک به حل مسائل ایران و اسلام و
امان از ترجمه ی صرف علوم غربی...
دعا میکنم این پست تو دلت هک بشه
تـــــا عــــــمل
کلا در زمان دانشجویی واژه بچه مذهبی با موجودی چرک ؛ پشمالو و دائم مشروط برابری عجیبی می کرد .
منم پایه م
اگه وافی وقت نکرد من زحمتشو گردن میگیرم!
پاسخ:
کاری غیر از تو دهنی هم بود انقد پایه بودید؟؟؟
۰۷ دی ۹۰ ، ۱۹:۱۰ سعدی حسین
خود زنی؟!
خود زنی ندیدی
.
تقریبا نود درصد این جامع سکولار فکر میکنن
نه درصد دیگه هم سکولار فکر نمیکنن ولی سکولار عمل میکنن؛
مثل من
فقط یه درصد...
.
از خودت عصبانی هستی به اون چه ربطی داره؟

پاسخ:
«خودمـ»و نمیخوام ببینم.
سلام
البته فقط ربطی به درس نخوندن من و شما نداره!
دانشگاهی که بچه مسلمون میگیره و سکولار می ده بیرون خوب همین میشه دیگه!
یا علی
پاسخ:
اون بچه مسلمونی که فقط به همین درسا بسنده کنه و بشه سکولار، به درد نمیخوره.
۰۷ دی ۹۰ ، ۱۹:۵۴ سعدی حسین
مصنف زنده است، بیا خودت گفتی:
الان به حدی از «خودم» عصبانی ام که "نمیخوام ببینمش!"
پاسخ:
من نمیدونم چجوری توضیح بدم!ببخشید.
۰۷ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۱ آشیــــــل
چی چی رو بزنن تو دهنت؟؟؟
اینهمه واسه ارتودنسی درد کشیدی و خرج کردی!!بزنن همه زحمتای دکترو به هدر بدن؟!
پاسخ:
خیلی ممنون!!
۰۸ دی ۹۰ ، ۰۰:۴۲ سجاد شاکریـــــ
سلام و نور
سیاست ما از دیانت ما جدا نیست
بلکه به قول پیر جماران: والله اسلام تمامش سیاست است
رسالت حسینی مان را فراموش نکرده ایم
با " جنبش سبز - ولدی ناپاک " بروزم
تحلیل استعاره آمیز حقیر از جریان فتنه
کوتاه و مختصر
شما هم به خواندنش دعوتید
سلام
یادتون هست تویِ کتابِ فارسی دبیرستان یک قسمتی از تذکره الاولیا که مربوط به حلاج بود، آمده بود؟ آنجایی که (مثلا)رفقایِ حلاج پایِ چوبه برایِ گم شدن در سنگ پرانیِ اغیار به سمتش گل پرت کردند؟ یادتون هست حلاج "آخ" گفت؟ و یادتون هست جوابِ منصور به سوالِ احباب که چرا از آنهمه سنگ آخ نگفتی و از چند گل؟
حکایتِ بچه مذهبی ها همین است رفیق. یعنی ما را آن حسنِ زن تنها مجبور میکند که سنگ پرت نکنیم. اما کسی سینه سپر نمیکند در مقابلِ سنگهای دیگران!!
خیلی احتمالا بد حرف زدم و منظورم مفهوم نشد. ببخشید.

و اگر ربطِ استاد و صندلی ها رو درس فهمیده باشم، عرض کنم که؛ استادِ سکولار و ضدانقلاب هم احترامش واجب است.

برقرار باشید و سربلند
یاحق
۰۸ دی ۹۰ ، ۰۱:۰۱ زهرا رجایی
لایک به کامنت آشیل!
حیفه به خدا


ولی جدی
منم کلا
روی همه چی
بابا صلوات بفرست ، بیام آب قند درست کنم ؟؟؟


از قدیم گفتن : عارف که برنجد تنک آب است هنوز، مرنجید که این نیز بگذرد...


یا حق!!!
چه خشن !
یکم مهران تر باشید با این خود !
ای بابا
یه موقه هایی فک میکنم اگه این رشته رو نمیخوندم شاید بعضی عقایدم جوره دیگه ای بودن!!
دیشب با خودم قرار گذاشتم که زود بخوابم تا صبح به زور بوی عطر بی الکل یا لیمو ی تازه خودم و بیدار نگه ندارم بعد از یک ساعت چشم بستن خوابم برد.
ساعت1و30دقیقه بامداد خواهرم من و از خواب بیدار کرد و گفت: پشو درست بخواب
من : یعنی چی ؟ من که سرجامم
خواهرم:گفتم بلند شو وایسا و دوباره دراز بکش.
من : وا من و نصفه شب بیدار کردی این و بگی
او : از وقتی خوابی تا الان یک ریز داری بلند بلند حرف میزنی انقدر من رو به وحشت انداختی که در اتاقو بستم ولی بازم صدات میاد ....
من: با چشمای نیمه باز کلی خندیدم .... دیوونه شدم رفت فک کن یعنی نزدیک2ساعت من داشتم حرف میزدم.
پاسخ:
حالا چی میگفتی؟؟
۰۸ دی ۹۰ ، ۱۱:۰۸ سید احمد
سلام
برید درستون رو بخونید.
شما جوابیه بدید
نه... اصلا شما برید صندلی هارو پر کنید
راستی: برای تو دهنی روی منم می تونید حساب کنید.
پاسخ:
ظاهرا تنها چیزیه که واسه انجامش میشه رو همه حساب کرد!
با توجه به این دو پست آخر به نظرم شما رشته تو عوض کن!
پاسخ:
برای بدست آوردنش چشممو روی خیلی چیزا بستم! به راحتی از دستش نمیدم.
سلام خانم زهره.خوبین؟کلی می اومدم تو وبتون.کلا چیزی باز نمی شد و فراموش کردم دیگه بیام.

سعی کن بیشتر درس بخونی و کمتر عصبانی بشی ..بعله !
۰۹ دی ۹۰ ، ۰۰:۳۳ امید صادق
اتفاقا رشته جامعه شناسی خیلی رشته ی خوبیه. منم خیلی دوست داشتم جامعه شناسی بخونم ولی غیر از تهران که نمیوردمش دانشگاه های نزدیک نداشتن... زمان ما این طور بودا الان نمی دونم.
یه جامعه شناسی گیدنس هم گرفتم ولی گذاشتمش روی طاقچه و وقت نمی شه بخونمش.
پاسخ:
اونو نخونی بهتره!
۱۱ دی ۹۰ ، ۰۱:۱۵ زهرا رجایی
این زهرا(رها) یه سری باید بیاد پیش خودم
در عرصه ی خواب تجربه های متفاوتی دارم!! که شایان توجه است واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">