بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

silent!

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ
هو

________

ازآجیل سفره عید
چند پسته لال مانده است

آنها که لب گشودند؛خورده شدند

آنها که لال مانده اند ؛می شکنند

دندانساز راست می گفت
:
پسته لال ؛سکوت دندان شکن است
!

"اکبر اکسیر"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۸)

خدایش بیامرزد ..... چه نگاه زیبا و تعبیر بی نظیری ....
۰۳ آذر ۹۰ ، ۲۰:۳۶ حسین سعدی
NO PROBLEM
.
I"M TOO SILENT

پاسخ:
هیچکس نمیتونه به تو بگه ساکت باش!
درست زمانیکه به تو فکر می کنم ... سکوت میکنم...

مدتهاست که ساکت شده ام.....
۰۳ آذر ۹۰ ، ۲۱:۲۴ زهرا رجایی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با شعر و دلتنگی
«در سایه ی بی اعتبار عشق...»
به روز شد:
عشق و
درویشی و
انگشت نمایی و
ملامت/
همه سهل است، تحمل نکنم بار جدایی...

منتظرتان هستم...
۰۳ آذر ۹۰ ، ۲۱:۵۵ آنتی بیوتیک
واقعا زیبا.
.
بسیار ظریف.
سلام

بذار یکبار هم که شده محض رضای خدا فریاد بزنم... بذار فریادم دندان شکن باشه...
.
.
.
بذار...
سایلنتی منو از پا درمیاره
نه فقط سایلنتی خودم
بلکه سایلنتی اطرافیانمم همینطور
.
سلام
جسارتا فکر میکنم این شعر برایِ آقای اکبر اکسیر باشد. در کتابی به همین نام. "پسته ی لال، سکوتِ دندان شکن است". چاپ انتشاراتِ مروارید.
حالا یک نگاهی دیگر بیاندازید شما.
در هر حال زیباست. سپاس.
برقرار باشید و سربلند
یاحق
پاسخ:
ببخشید..
چه مرگ ِ غریبانه‌ای داشت این حسین ِ پناهـی!
سلام
۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۳:۰۹ آشیـــــل
بعضیام مثل جنابعالی حرفاشون دندان شکنه!
بوی پیراهن ِ خونین ِ کسی می آید...
این خبر را برسانید به کنعانی ها . . .
واقعا!
(اینو همونجا هم گفتم. تو وب پسکوچه. واسه همون پستی که لینکشو گذاشتی!)
میدونی دیروز پنج شنبه بود...
جمعه و این پست یعنی انتظار ؟
یا هستم ؟
یا باز هم انتظار و دلم و تو همه اش باهم
...
سلام

خیلی بیشتر از این حرفا نگرانتونم!
پسته اگر لال باشه، با جکش و آجر زبونش رو باز می کنند.نه؟؟
پاسخ:
ما این قضیه رو با دندون حل میکنیم!!
۰۴ آذر ۹۰ ، ۲۳:۲۰ هیئت سایبری الرحمن
ارباب
امسال تو دست مرا بگیر
و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

هم هیئتی سلام!
بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
نکند جا بمانیم ...
پس بسم الله!
۰۵ آذر ۹۰ ، ۱۰:۲۹ یک پسر نسبتاً معتقد
این پست بالایی یعنی چی ؟؟


+ یعنی تمام ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">