بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

همه آزادند الّا ...

يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۵۱ ب.ظ
هو

_________

فکر نمی کردم اینقدر آدم ِ ضعیفی باشم.اما هستم.

امروز برای لحظاتی از همه چی ناامید شدم.طوری که میخواستم بزنم زیر همه چیز. به راحتی. به همه ی آرمان ها و اهدافم شک کردم. تا به حال دلسردی و نامیدی رو به این تلخی و دردناکی تجربه نکرده بودم. و چه چیزی بدتر از یأس ..

با خودم میگفتم؛ حالا به خیلی ها حق میدم که خیلی حرفها بزنن. حق میدم دلشون پُر باشه از این همه نقص و کاستی.. از این همه اهمال کاری بالانشین ها و محافظه کاری ِ آدم های مصلحت اندیش.

امروز اگر برخورد ِ خوب و منطقی ِ معدود مسئولین نبود، من، امشب از شدت ِ غربت در همین «جمهوری اسلامی» دق می کردم..

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۵)

راستی قالب خیلی آرومیه... و بازم آروم...
سلام
نمی خواهم چیزی بگویم.
بعضی اوقات حرف نزدن بهتر است.
خوب می دانم چه می گویید. تیرکشیدن قلبم نشانه دانستنم!!!
خدا عاقبت به خیرمان کند.
یا علی
عمیقا معتقدم کلنجار رفتن با بعضی مسئولای به ظاهر انقلابی و باطنا بی ریشه ی موجود مصداق عینی یاسین به گوش خر خوندنه !
نچ!
من که نفهمیدم چرا!
سلام...
خداروشکر که همیشه عده ای معدود هستند!بقول معروف : خداهمیشه جای شکرشو باقی میذاره
راستی بالاخره عطاس هم نوشت...خوشحال میشم ببینمت
nsle ma fekre ayande bayad bashad.
in pc chera farsi nadare
۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۳:۳۰ بهنام خسروی
نقص زیاد است.کار نکرده هم فراوان.اما عزیزان من دلسرد نشوید.کارهای بزرگی بعد از انقلاب
شده.(رهبر معظم انقلاب)
+درکتان می کنم به شدت..
۱۸ مهر ۹۰ ، ۱۸:۳۹ آنتی بیوتیک
الان به نظرت ملت از کجا باید بفهمن چه اتفاقی برات افتاده بوده که این پست رو گذاشتی؟
.
ناراحت نشیاااااااااا. اما آدم یا یه حرفی نمیزنه یا اگر هم میخواد در لفافه بگه به یه چیزاییش اشاره میکنه.
.
.
یه روز خوب میاد.


پاسخ:
فقط داغت تازه می شد.مث خیلیا.
۱۸ مهر ۹۰ ، ۲۱:۵۱ غیرمنتظره
متاسفانه می‌فهمم. حتی از این فاصله با درد..
جااان...
دقیقا الان داشتم می اومدم وبلاگت که نظر گذاشتی...

دل من یه جوریه... اسمش چیه؟ نمیدونم...
اتقاقا حال منم الان اینجوریه

چیکار کنیم؟
من خیلی شلوغم...
جسمی منظورم نیس!
خرابم شاید...
چیکار کنیم؟
چیکار؟
پاسخ:
دردم از یار ست و درمان نیز هم..
۱۸ مهر ۹۰ ، ۲۲:۱۳ آنتی بیوتیک
درد کشیده؟؟؟
.
ناراحت نشیااااااا.
اگه منظورت مشکلات مملکتمونه که میتونم کلی اشکال بنویسم که سریعا به فکر پناهندگی تو یه کشور دیگه بیفتی.
.
باور کن.
بدترین ها تو زندگی هر آدمی دلسردی
دل سردی سرما و سوزش استخوناتو تجزیه میکنه

و استخوانهای من درگیر تجزیه و سوز است
کامل دق نکردم ولی لحظاتی در دانشگاه نیم دق کردم
نیم دیگریست اید است

دیگه تجربش نکنی که همه آزادند الا...
قالبتو خودت عوض کردی؟
پاسخ:
آره بابا! بزرگ شدم!
راستی
گه گاهی چند باره میخوانم ولی انگار اول بارم است
که رهایی و جدایی را ربط دار میابم
بعضی وقتا آدم حالش خوب نیست به همه چی و همه کس گیر میده
یا اصلا حال هیچ چیزی رو نداره
من خودم خیلی این جور میشم
به این نتیجه رسیدم که وقتی تو این حالت باشم
به ارزش هام فکر نکنم چون...
توهم اینجور وقتا اصلا فک نکن بهتره
پاسخ:
الکی هم به کسی گیر ندادم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">