بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

Title-less

چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ
هو

___________

دلم مدرسه میخواد!

دوس داشتم مثلا سوم راهنمایی بودم امسال.که یکی از بهترین سال های مدرسه بود.


بیشتر که فکر میکنم؛یادم میاد مدرسه هم که می رفتم همش می گفتم چرا تموم نمیشه!


بی جهت نیس خدا بعضی حرفامو نشنیده میگیره . .

یه چیزی می دونه!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۳۰
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

۳۰ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۲۵ آنتی بیوتیک
شما را سفارش میکنم به اعتدال!!
.
.
از مدرسه و درس خوندن هم متنفرم. اگه مسخره بازی های درس و دانشگاه نبود که ...
.
واویلااااااااااااااا ... لیلی ...
.
جمله آخرتونم اصلاح میکنم.

خدا همه چی میدونه!!
نظری ندارم
*کی تموم میشه لامصب ...

**حیف زود تموم شد ....
سلام
دل من هم همین طور مدرسه می خواد. ولی نه سوم راهنمایی، اول ابتدایی. میخوام تمام سالهای زندگی ام را دوباره قضا کنم!
یا علی
عه!
چه جالب !
واسه منم سال سوم راهنمایی سال قشنگی بود .
وقتی سال اول و دوم رو توی یه مدرسه تیزهوشان که همه بچه هاش فقط فکر درس بودند و درس گذروندم حالم به هم خورد و تصمیم گرفتم برم یه مدرسه معمولی وبا بچه های خاکی و باصفاش کلی حال کردم !
چرا همیشه همینجوریه؟
دورانی رو سپری میکنی نا تمومیش و فکر اینکه بعد از اون شیرین تره فکرت رو میگیره و وختی تموم میشه و به بعدش میرسی تازه میفهمی نه بابا خبری نیس . . . همون موقه رو باید در میابیدیمش که نشد
وای خدااااااااااااا!
آخه چرا این جوریه؟
این سال های آخر دبیرستان دوس داشتم زود برم دانشگاه ... حالا که چن سالیه دانشگاهی شدم همش دوس دارم برم مدرسه.
آخه این انصافه؟ نه شما بگین انصافه؟!
مدرسه رفتن را دوس دارم
همیشه
اما امسال هیچ گرایشی نداشتم به این آرزوی هر ساله

راستی جناب همسر تشکر کردن از تبریکتان
منم سال پیش دانشگاهی مو میخواااااام زهره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">