بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آّبجیانه!

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ

هو

-

اینکه با یک حرکت ساده ی دختر همسایه، مثل آوردن آش نذری درب خانه مان، توی جمع شبانه ی خانوادگی کلی حرف و طنز و بحث و جدل(حتی) در می گیرد، یعنی ما آبجی های خوبی هستیم برایت!

قدرمان را بدان محمد!

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۹)

۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۱۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
آخیییییی
یاد داداش محمد خودم افتادم .. :)
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۵ خارج ازچارچوب
خواهر من که بحث ازدواج ما پیش بیاد همه رو توبیخ میکنه.مردم خواهر دارن مام خواهر داریم!
پاسخ:
لابد از خودت بی ظرفیتی نشون دادی، میترسه زن بگیری دیگه آبجی رو بی خیال شی!

ایشالا اسم خواهرزاده ی منم محمد امین خواهد بود...
اسم بابام هم محمده
اسم حضرت محمد هم هست!
ولی نمیدونم چرا به نظرم اسم قشنگی نیس!
من میگم ممد بیشتر حال میکنم!

پاسخ:
مام به پسر عموی خدابیامرزم میگفتیم مِیتی!:دی

وا! چه ربطی داشت؟!!!
(شکلک خود را به خریت زدن)
پاسخ:
من کلا حرف بی ربط زیاد میزنم!!
(شکلک تواضع)
بابا یکم خوارشوور باش! چه وعضشه هی دنبال زن میگردی برا داداشت! از خواهر آقای سدمهدی یاد بگیر!5سالشه اما خواهرشوهری تو گوشت وخونشه:دی
پاسخ:
ما انقد خوبیم!!
کجاشو دیدی؟!
اصن خوش به حال زن داداش مون!


5 سالشه واقعا؟؟
ما 5 سال مون بود، نمی دونستیم داداش مون کیه!
اونجا که گفتی قدرمان را بدان محمد!
خیلی بامزه گفتی! نعوذبالله آدم حس میکنه یه آیه س که وحی شده به پیامبر!
پاسخ:
پسر اولم که اسمش یه چیز دیگه ست، ولی «محمد» رو میذارم توی برنامه برای بعدی ها. از بس دوس دارم این اسمو.
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۷ عارف عبداله‌زاده
آقا در برابر خواهرایی که یه بار می‌خوان آدمو به باب افتعال دربیارن، یه بار مانع می‌شن، چه واکنشی باید نشون داد؟
پاسخ:
تا توی مود باب افتعال هستن، بچسبون!
دیگه نرسه به مانع و پرش و این صوبتا
سلام علیکم
والا با این خواهراشون!
یا علی
پاسخ:
:)
من دوست ندارم داداشم ازدواج بکنه...از همین الآن که زن نداره از زنش بدم می آد !!!
پاسخ:
:D

بابا ول کنید این بچه رو. بذارید درسشو بخونه. چرا فکر این جوونا رو مشغول میکنید آخه؟! الان دیگه جای هیچ نگرانی نیس. شما نمیخواد بفکر باشید روحانی حواسش هس! :-)

پاسخ:
نه که بچه خودش بدش میاد!
خدا نصیب کند
:)
پاسخ:
چی؟
از این دختر همسایه ها؟
یا از این آبجیا؟
البته به قول شما آبجی

هی آبجی!
به روز کن دیگه
واه واه واه
چقد باکلاسن اینا که دیر به دیر به روز میکنن و واسه روز دختر با اینکه انتظار می رفت پست بذارن، پست نذاشتن.!!!
پاسخ:
والا وقتی ملت صاف زل میزنن تو چشات و میگن به توام باید تبریک گفت روز دخترو؟ اونوقت من با چه روحیه ای واسه روز دختر پست بذارم‏!‏؟
عاقا قدرشان را بدان ! :|
منو میگی یا کس دیگه رو؟!
من که زل نزدم! من توو اس بهت گفتم!
شکلک نگرانی/تشویش!
پاسخ:
تو که نه. ولی در کل فقط بابا و احسان بی چون و چرا و خالصانه تبریک گفتن‏.‏

خدا حفظتون کنه برای ِ هم 
من دارم عمه میشم تا چند ماه دیگه دلت بسوزه :دی

دلم برای اینجا تنگ شده بود :)
و برای خودت هم رفیق جان 
پاسخ:
اونوقت اون واتس آپو واسه خوشگلی نصب کردی دیگه؟ حالا باز خوبه عکست هست؛آدم دلش تنگ شد نگاش کنه
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۷ سید محمد رضی زاده
خنده..
پاسخ:
:‏)‏
سلام
من زنده‌ام[گُل]
پاسخ:
سلام، خدا عمر با عزت بهت بده جوون.
سلام

آخی!
بیچاره داداشتون!

خبر نداره چه بلایی قراره سرش بیارین!!!
پاسخ:
خدا هیچ خونه ای رو بی بلا نذاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">