بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

حکایت ما ست!

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ب.ظ

هو

-

 

مکس: یه دفعه پلیس بازداشتم کرد بعد که دیدن به جز خودم برای کسی خطری ندارم ولم کردن!

مکس - مری و مکس (Mary and Max)

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۴/۳۱
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
" مکس " یعنی چی ؟

+ :|
پاسخ:
معنی شو نمیدونم!
اسم شخصیت یک فیلمه
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
آهان !

:)

حالتون خوبه ؟
+ دلتون عیدانه ..

پاسخ:
خوبیم به لطف خدا
عید شما هم دلانه!
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۶ صبح تابناک
هیچ وقت یادم نمیره که نمی تونستم ارل گری رو تلفظ کنم!

اینو که دیدم کلن موقع گفتنش خنده م می گرفت



این همه کارتون باحال! این چیه ... فضاش دلگیره!
پاسخ:
من خیلی خیلی دوسش داشتم.
خودم باورم نمیشه که یه کارتون رو انقدر دوست دارم!
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۱۶ خارج ازچارچوب
قسمت نیست من اینو یه بار ببینم!
دو سه شب پیش دیدمش
واقعا انیمیشن خوبیه
اگه گیر اوردی ببینش
حتما
پاسخ:
به سد مهدی گفتی قطعا!

- یلحظه شک کردم من کی ام! -
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۱ صبحِ تابناک
هنوز از بازداشت در نیومدی؟
پاسخ:
نه بابا
ولم کردن!
سلام علیکم
عیدتان مبارک
نماز و روزه ها هم قبول درگاه احدیت باشه ان شاء الله
یا علی
پاسخ:
سلام، عید شما هم
خب آبجی من هی میام می بینم همین پست هست
کجایی؟
پاسخ:
همین جام.
همین جا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">