بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

شادم!

پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۳۲ ب.ظ
هو

__________

این روزها که می گذرد
شادم
این روزها که می گذرد
شادم
که می گذرد
این روزها
شادم
که می گذرد...

«مرحوم قیصر امین پور»


همین برای این روزها که جرات ِ گفتن حرف دل ندارم، کافیست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

۲۰ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۷ غمکده عشق(رضا)
کاغذ سفید را هر چقدر هم که تمیز و زیبا باشد، کسی قاب نمی‌گیرد. برای ماندگاری در ذهن باید حرفی برای گفتن داشت ...
من هیچ وقت نمیزارم حرف دلم تو دلم بمونه
غم باد میکنم
قوی باش و دل به دریا بزن
ایشالا دلتون خوب شه که حرفای دلتونم خوب شه !
جراتم که خوابش میبرد .... من اما ناشاد میشوم ...

التماس دعا
۲۱ مرداد ۹۰ ، ۰۳:۴۹ آشیــــــل
یه چیزی بگم؟

من از دو سه تا پست اخیرت فهمیدم یه چیزیت هست.
یعنی یه چی میخوای بگی،چون نمی تونی یا نمیخوای، هی چرت و پرت میگی و به این و اون گیر میدی...

احتمالنم از اون حرفاییه که نمیخوای دست مالی بشه.و ترجیح میدی همچنان ناب، تو دلت بمونه.

اگه این نیست، بگو نیست!

پاسخ:
هست!
امــــــــان از این روزهـــــا
تلقین چیز خوبیه!
اینجا را عجیب دوست دارم, عجیب!
یاد ایام و روزهای در گذر بخیر...

این نیز بگذرد...


به جمع دوستان ترنج خوش آمدی...


۲۲ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۴۲ سیروس خلیلی
پیشینیان با ما
در کار این دنیا چه گفتند؟
گفتند: باید سوخت؛
گفتند؛باید ساخت.
گفتیم:باید سوخت؛
اما نه با دنیا،
که دنیا را!
گفتیم:باید ساخت؛
اما نه با دنیا،
که دنیا را!
"گل ها همه آفتابگردانند؛ قیصر امین پور"
۲۲ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۴۲ آشیــــــل
خانم اجازه است کمی در "تو" حل شوم؟
هی ذره ذره از "تو" بگویم، غزل شوم؟
یک عمر چای تلخ مرا سر کشیده‌ای
باید برای دفعه‌ی اول عسل شوم
حالم بد است، قند و فشارم درست نیست
باید به زیر تیغ نگاه‌ت عمل شوم
هی روی تخت گریه و زاری کنم "تو" را
آن‌قدر بچگی بکنم تا بغل شوم
هر شب به خواب‌های خوش‌م رخنه می‌کنی
مهمان ِ خواب‌های بدت، لااقل شوم
این مشکل ِ "تو" نیست که عاشق شدم عزیز!
مشکل منم، بخواه به دست "تو" حل شوم
شعرم که شعر نیست، ولی سعی می‌کنم
تک بیت‌های ساده‌ی ضرب المثل شوم
خانم ببخش‌، وقت شما را گرفته‌ام
هرگز نخواستی که به شعرت بدل شوم..
نچ. مخالفم. کافی نیست!
۲۳ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۲۰ آنتی بیوتیک
ایشا... که همه مشکلات به خوبی و خوشی حل بشن.
میفهمم جرات حرف دل نداشتن یعنی چی
گاهی حرف دلت را باید برای خود خرام کنی
بازم خوبه که شادی از گذشتن
...
این روزهای شادی چه می گذرد!
گذشت.
به همین سادگی.
.................................................................
سلام.
نظر دادم که بگم من هم هستم، اگر دوست دارید یه سر به من بزنید که دنبال یه یار صادقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">