بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

مرغ همسایه

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ

هو

-

 

مهم نیست جزو کدوم گروه باشی، همیشه توی اون یکی (که نیستی) بیشتر خوش میگذره.

 

عوارض جانبی - وودی آلن

 

 

- خودم نخوندم. نقل قوله.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۲/۰۲/۰۴
بی‌ همگان

نظرات  (۱۴)


از چه لحاظ تابلوئه که خوشحالم؟!!:دی

درخصوص این مرغ همسایه شاعر میگه:
که سال نو با یک عشق تازه نو نشود!
که غاز همسایه! باز غاز ِ نو نشود!!
پاسخ:
اگر بعد از این همه زندگی زیر یه سقف نشناسمت که ..
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۵۱ من و تنها و خدا باهم
من اینجا کامنت میزارم نمیرسه؟!
امروز نبودی یعنی دیروز
نگران شدم
ولی از صبح بیدارم تا الان میشه یه عالمه بیدارم
ساعت خوابم ساعت ها گذشته و بیدارم
...

پاسخ:
نه
نمیرسه.

در جریان‌ت نیستم
یذره ازت دور شدم
باید بیشتر زیر نظر داشته باشم‌ت!
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۱ سیدمهدی ربیعی
ناکس عینهو جملات توی نهج البلاغه رو برداشته انگار!
تو هر گروهی که من باشم خوش میگذره اصولا :عینک آفتابی
پاسخ:
:اعتماد به نفسیات
جای شکرش باقیه که جــزء یه گروهی هستی!!!

اونایی که جــزء هیچ گروهی نیستن، که دیگه تکلیفشون یه سَرَست!!
پاسخ:
پیرو ِ مکتب ِ باد؟

صد در صد موافقم

 

خوبی زهره خانم ؟

پاسخ:
الحمدلله
بهتر از اینم میشه
(همون طور که بدترم میشه)

زهره!
من یه چرت که زدم وقتی پا شدم دیدم ما هم دیگه خیلی اگزجره کردیم درخصوص بد بودنش
حالا یه لایه های مخصوص به خودش هم داشت!
جدی میگم
مدیونی اگه فک کنی دارم زر میزنم
بعدم من به خدا ذی صلاح تر از بووووق سراغ ندارم توو زندگی م!
بعدم به قول یه بنده خدایی ما باید سطح سلیقه مونو از یانگوم ارتقا بدیم!!!
حالا جدی به همین یه نکته اگه پرداخته میشد که آیا زن ها دوس دارن با واقعیت زندگی کنن یا پنهانش، خودش خوب بود
ولی آخه مشکل من اینه که به همینم زیاد خوب پرداخت نشده بود
فقط یه سکانس ویشکا اینو میگه
اونم طوری که انگار زل زده به دوربین و میگه یکی از مسئله های اصلی فیلم همینه!
کلهم بد هم نبود!!!
ها؟

پاسخ:
من شاید توقع‌م الکی بالا بود. نمیدونم.
من هر فیلمی رو وقتی پرده سیاه میشه و اسما میاد بالا همون موقع توی دلم و ذهنم میسنجم. اگر حال خوبی داشته باشم ینی برام خوب بوده. وقتی مثل امروز حالم گرفته شده باشه هیچ جوره راضی نمیشم. حالا ممکنه بعدا هم به یه سری لایه هایی(به قول تو)پی ببرم. ولی دیگه فایده ای نداره.

من دیگه خسته شدم از این تیپ فیلما. واقعا خسته شدم.

اون بنده خدا هم(که تا قبل از این سلیقه شو قبول داشتم)، خودش میدونه نه من نه تو اهل فیلم سطح یانگومی نیستیم. فقط خواسته یه چیزی بگه -غیبتش نباشه!-
چه ربطی به باد داشت؟؟؟؟
.
حتما باید تو یه گروهی باشه؟ ینی عقلی نداشته که خودش تشخیص بده؟
پاسخ:
مگه میشه کسی توی هیچ گروهی
 یا چارچوبی نباشه؟

مث خودمی...
دقیقا
اون حرفا رو هم بذار به حساب زر:دی
پاسخ:
این صداقت و حق پذیری‌ت قابل تحسینه!
حالا نه جدی
واقعا اگه من مثلا شوهرت رو با یه خانم دیدم توقع داری بیام بهت بگم؟
اصلن به نظرت باید گفت؟
دین مون اجازه میده؟ به نظرت این جزو ستار العیوب بودن خدا نیست؟
من میگم معادی میخواست این چالش رو نشون بده که باید گفت یا نه..
اگه حواست بوده باشه حسین پاکدل تو فروشگاه که اون زنه رو بایه پسر میبینه میگه بذار به شوهرش زنگ بزنم اما مهناز افشار میگه نه، به ما چه
بعد خود مهناز به ویشکا آسایش میگه تو دوست منی باید بهم میگفتی
من م از این فیلم آ همچین دل خوشی ندارم، احساس میکنم فیگور روشنفکری اغلبشون ولی این اومده بود به یه مصداق تو جامعه پرداخته
اصلن م قبول ندارم که زن آ رو له کرده..
پاسخ:
آره،
باید بگی.
این نظر منه. که هرکسی حق داره بدونه.
ولی خب بعضی ها هم ترجیح میدن توی بی خبری و حماقت بمونن.

اینایی رو که میگی منم دیدم و متوجه‌ش بودم اما میگم واقعا خوب و کامل بهش نپرداخته بود. ضمن اینکه اصلا با پرداختن به همچین موضوعی هم همونطور که گفتم مشکل دارم و از ش خسته شدم.
درباره دلیل م واسه له نکردن زن آ فقط همین قدر بگم که مهناز افشار به هیچ وجه قربتی بازی درنیورد، خیلی آروم و مصمم ـ برخلاف کلیشه های متداول ـ کنار اومد با قضیه آخرش هم که رک و پوست کنده گفت دلم پیش یارو گیره و تو برو گم شو
البته پایان ش خیلی بهتر میتونست باشه
.
بس که یانگوم دیدید دیگه نمیتونید لایه های فیلم رو ببینید، باید سلیقه تون رو پرورش داد.
پاسخ:
اتفاقا مشکل من با همین واکنش رویا بود.
از یک زن این چنین رفتار و واکنشی خیلی بعیده. زن اگر زن باشه نمیتونه به این راحتی با مسئله کنار بیاد. دیگه خیلی فیلم شده بود. اصلا برای من به عنوان یک زن باور کردنی نبود.

شاید برای یک مرد خیلی خوب و ایده آل باشه این غربتی بازی درنیاوردن طرف‌ش. و وقتی توی فیلم میی بینه خوشش بیاد!
 ولی باید بدونی که در واقعیت امکان وقوع نداره.

بسه فیلم ندیده ها:دی!!!
انقد خوشم میاد پیمان از این پس هی فیلم بسازه هی ما بریم سر کار!!!
جدی فقط در کل بگم با زهره موافقم
مشخصه که یه زن غربتی بازی هم که درنیاره
خیلی ناراحت تر از اون میشه که هنوز دو روز از عده ش نگذشته با دو تا سی دی و دو تا اس ام اس به یه مرد حس پیدا کنه
زن جماعت باوفاتر از این حرفاست
اون تصویر مردها بود که ارائه شد.
هرچند من مث آقامون یونگ میگم ما در آن واحد هم مردیم هم زن!
ولی کلا انسان رو هم که در نظر بگیریم
از انس میاد.
اونم این 2تا که به ظاهر با هم مشکلی نداشتن.
سعدی! مدیونی اگه بیای بگی انسان از نسی میاد!!
من فراموشی رو تا این حد متصور نمیدونم.
بعدم سلیقه ها متفاوته
اگه می بینی ما خوشمون نیومده چرا فرت میگی یاتگوم؟؟
بنده خدا یانگوم توو گور میلرزه از فیلم پیمان!:دی

پیشنهاد: زهره یه پست جدا بزن راجع به فیلم!
کامنتدونی ت که خودش یه پا درمورد فیلمه


پاسخ:
ارزش یک پست جداگانه نداره.
همینجا دعواهامونو بکنیم، کافیه.


باتشکر از تاییدات جنابعالی!
بله من م قبول دارم زن فطرتا به همسرش غیوره
ولی میتونه خونسرد باشه و عاقلانه رفتار کنه
اتفاقا اون مرده رو با خونسردی ش له کرد؛
ندیدی چقد شکسته شده بود؟؟
.
دیگه شما از من که در این زمینه پر تجربه تر نیستی
ـ سابقه شونصدتا خیانت تو رزوممه!ـ نیش م بازه الان
پاسخ:
در اون شونصد فقره در نقش خائن بودی، نه زن ِ مقابل‌ت.
پس نمیتونی از حس و حال اون خبر داشته باشی و حرف بزنی!


اون شکسته شدن رو هم فقط در فیلم می بینی چون در واقعیت، یک مرد از این خونسردی همسرش برای ایجاد موقعیت های جدیدتر استفاده میکنه! نه اینکه نادم و پشیمون همون یکی رو هم به فنا بده!
بعله!
نه اتفاقا من در مقام زن شکست خورده هم بودم ـ میدونید که!ـ
.
اصلا این حرفت رو قبول ندارم
.
بعد زهرا رجایی یه دوری تو جامعه بزنه
میبنیه که زن آی مطلقه که هیچ
متاسفانه برخی زن آی شوهر دار هم با کمتر از اس ام اس
پا میدن
.
جدا نظر آ مختلفه
درست مثل سلیقه ها
یانگوم رو شوخی کردم
ولی خدا وکیلی بعد از یه مشت فیلم در رنج قبرستان غیر انتفاعی که توو سینماهای قم اومده بود این یکی حرف داشت
پاسخ:
نه. نمیدونم (اگر شکستی هم خورده باشی، زن نبودی. این «زن» بودنه خیلی مهمه)
.

ببین، بحث زن ِ سالم و خراب نیستا. بحث ضربه های روحی و روانی ای هستش که زنی که بهش خیانت شده میخوره و توی فیلم انگار نه انگار فرض شده بود.
.

حرف که همه ی فیلما دارن. منتهی بعضیاشون حرف  مفت میزنن. بعضیا حرف ِ حساب. 
که اتفاقا من از این یکی حرف حساب انتظار داشتم.
.

بهرحال زین پس شما اگر از فیلمی خوشت نیومد، بگو ما بریم ببینیم حتما! 
:پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">