بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

درد می کنم

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ
هو

_________

روزه ام

که بغضم را فرو نمی دهم!

 

+ باید یاد بگیرم

برایت نمازهایم را طولانی تر کنم

نه گریه هایم ..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

سلام
سلام
سلام
دوس دارم بگم سلام
دوس دارم همه اینجا رو پر از سلام کنم
.....................................................
............................................
............................
نماز هایت را طولانی تر خواهی کرد
نمازهایت
دعا چیست مگر گسترش خویشتن در اثیر زنده...
میخواهی با انگشتانت تن رویاهایت را لمس کنی...
من همیشه سعی می کنم بغضمو به صورت یه آدماس خرسی تصور کنم و بعد بجومش و بجومش و بجومش و تا فکم خسته شه بندازمش بیرون!
بعد افطارم قورت نده اون بغضارو. خوب نی!
گریه ات قبول..
.
قهقه خویه
گریستن آدمو آروم میکنه
اما
اما لعنت بر بغض ...
.
۱۶ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۵۰ عاطفه حیدری
مرسی از دعوتت عزیزم.
دکلمه ی قشنگی گذاشتی...
و شعر قشنگ تری..
بغض حکم گرد و غبار غلیظ را دارد...
حالا یکم ظریف تر!
شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن
گریه کن! پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

خوب گفتی!
بغض که داشته باشی!
و درد...
گریه هایت هر روز طولانی تر می شوند!
و نمازهایت!
و امتداد درد...
انگار دلت نمی آید دل بکنی!
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۰۱:۴۸ سیروس خلیلی
هر وقت وب شما رو باز می کنم به مدت 4 ثانیه مرورگرم می هنگه :|
مشکل همه هست؟
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۰۵:۴۳ کاش مےشد خدا را بوسید...
باید
هواے ِ زیستنت را
عوض کنے...
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۵۳ آنتی بیوتیک
نماز روزه تون قبول.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">