بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خیلی نزدیک خیلی دور

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ب.ظ

هو

-

 

گاهی با خودم فکر می کنم آیا بابا هم مثل دیگر آدم ها مثل ما مثل من، یک انسان است با ظرفیت ها و قابلیت های اینچنینی؟ اگر اینطور باشد پس چرا یک کاری هایی می کند که انگار یک موجود دیگری غیر از آدمیزاد است! اگر ما از جنس بابا ایم، پس چرا نمی توانیم حتی ذره ای مثل او باشیم.

گاهی به جد حیرت زده می شوم.

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۸
بی‌ همگان

نظرات  (۱۹)

۰۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۴۶ زهرا رجایی

خیلی دور
خیلی
کدوم بابا ؟!
پاسخ:
بابای خودم
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۲۶ کــــلــوخ کلوخ
اگه منظورت بابای همه است حیرت هم داره! اما بابای من بعضی کاراش از یه جهت دیگه حیرت داره!!
پاسخ:
میشه بابایی حیرت انگیز نباشه اصن؟!

بابا ها حتی نبودنشون هم ب آدم میگه ک چقدر حیرت انگیز میتونن باشن واسه ما ک اینطوری بوده 19 سال بابا نداشتن تجربه داده بهمون خب 

 

پاسخ:
روحشون شاد
:)
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۲۰ سیدمهدی ربیعی
بحث آدمیزاد بودن و فرشته و اینا نیست. اون چیزی که اون داره پدر بودنه که تو نداری همین
پاسخ:
منظورم اینه که چرا بقیه که این پدر بودنه رو دارن اینطوری نیستن
کیو دقیقا؟!
پاسخ:
عنوان پست!
آهان! :)
هیچ وقت نتونستم با نرگس ارتباط برقرار کنم! با اون بوش!عوضش عاشق مریمم!
پاسخ:
هرکسی نمیتونه باهاش ارتباط بگیره!
۱۴ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۱۱ زهرا رجایی

بوس زهره...
واسه نرگسای مهربونی اون روز
معقولانه اش این است که این احساس، بیش از خودخواهانه است! چون بهار حتی پدر و مادر زیبایی را در می آورد!

اما مهم تر مَدلولانه اش هم این است که پس کو و کجا و چه می شود آیا آن آرمان های ما؟!! موضوعاتی و فعل هایی چون عشق و ایثار، فداییاتی، جوشان ها و غلیان های از ته عقل دل ها و قلوب ها و این چنین صحبتا و حرفا..... ؟! 
پاسخ:
بهار شاید پدر زیبایی رو دربیاره
ولی پدر من یکی رو نرگس دراورده!!
بابا
یعنی بسیار تار موی و ریش
که من سفیدشان کرده‌م.

 

غوره!!!!!!

پاسخ:
دخترم!
سلام علیکم
ان شاء الله که خداوند متعال بیمارتان را شفای عاجل عنایت فرماید.
ولی بدانید که
لا حول و لا قوة اله بالله العلی العظیم
ما شاء الله لا ما شاء الناس
ما شاء الله و ان کره الناس
یا علی
آب غوره!!!!!

حرفِ دلِ درخت به لب هایِ برگ نیست

هرگز فریبِ شاخه ی سبزِ مرا مخور....

۲۳ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۱۵ زهرا رجایی

زهره...
دعا می کنیم...

۲۵ اسفند ۹۱ ، ۰۷:۰۰ عباس سلیمی

دور ها قبر کوچکی دارم، بی اتاق و حیاط خلوت نیست

گاه گاهی سری بزن مگذار، با تو از این غریبه تر بشوم...


"مهدی فرجی"

سلام علیکم
ان شاء الله که خیر است.
یا علی
۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۱۶ کــــلــوخ کلوخ
دعا می کنم...
غم مال مومنه
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">