بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

تایتِل لِس !

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۸ ب.ظ

هو

-

 

اگه پیر شدن به اینه که دل آدم کوچیک شه خدایا منو پیر نکن که اصلن حوصله شو ندارم!

 

قیصر - بهروز وثوقی

 

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

از جمله ارنست همینگویی که اون گوشه نوشتی لذت بردم!
مرسی..
پاسخ:
بهع!
این ورا حاجاقا؟!
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۰۲ سیدمهدی ربیعی
منم از اون جمله لذت برده بودم یادم رفته بود تشکر کنم
پاسخ:
منم از ارنست کمال تشکر رو دارم!
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۹ زهرا رجایی

آقا خداییش منم میخواستم از ارنست تشکر کنم
فقط رووم نمیشد!
پاسخ:
بذار عنوان پستو عوض کنم بزنم «تشکر از ارنست»!
کور خوندین اگه فک کردین منم از ارنست اینا تشکر می کتم!
پاسخ:
شما که می دونم کلا ژانرت با بقیه فرق داره!

با تشکر از بهروز وثوقی!

(آیکون متفاوت بودن)

ای تو روح این روزگار که آدم باید از رفیق‌شم متلک بشنوه!
می‌بینی زهره؟
پاسخ:
بدتر از این حتی!
اینجانب شخصن تشکر خاصی برای کردن از ارنست همینگوی ندارم !!
خیلی هم لذت نبردم
البته معلومه کاملن که جمله عمیقیه
ولی خب چه کاریه ؟ اگه قراره هشیارانه مستانه هاتو ویرایش کنی دیگه از مستی نوشته ت چی میمونه ؟ ها؟ چی میمونه؟
پاسخ:
عمق‌ش که گفتی همینه دیگه!
این پست چه ربطی به آقا ارنست ! داره؟ !
من وقتی جمله رو خوندم اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که اون چیزی که تو مستی نوشته می شه با هوشیاری جور در نمی اد که
 اون وقت طرف هر چی نوشته رو باید از دم عوض کنه تا هوشیارانه باشه ! واسه همین زیاد با حرف این نویسنده ی بزرگ موافق نیستم !! وقتش رو هم نداشتم بشینم به این فک کنم که اگه برعکس می گفت چی از آب در می اومد !! :دی
من از قیصر تشکر می نمایم. ارنست کیه جنس ایرانی رو بچسبید!‌
خواهش میکنم
امضا: ارنست
پاسخ:
نمیتونستی زودتر بیای جواب ملتو بدی؟! این اوضاع درست نشه؟!
۰۸ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۴۵ زهرا رجایی

هرچند اینجانب به عنوان دادستان کل امور وبلاگ ها قصد تشویش اذهان عمومی را نداشته و ندارم
اما بر خود لازم می دانم که به اطلاع عموم برسانم
متهم حسین سعدی به علت جعل امضای آقامون ارنست تحت تعقیب می باشد!
پاسخ:
این پرونده رو بی خیال شو چون آخرش خودت باید وکالت‌شم به عهده بگیری!
کامنت جناب سعدی خیلی پایه بود.روحمون شاد شد :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">