بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

چشم هایش

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

هو

-

 

: چشمات اذیتت میکنه؟

- نه.

: ولی پدر منو دراورده!

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۸)

۲۵ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۰ سیدمهدی ربیعی
تا این سیستم اطلاع از به روز شدن دوستان راه بیافته خودتون دستی این کارو بکنید!
پاسخ:
حالا انگار چه چیزای مهمی می نویسم!
فوقش یکی زودتر یکی دیرتر میخونه دیگه.
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۱:۴۷ زهرا رجایی

میگم تو رو ندیدن سخت باشه خیلی خوبه
تا اینکه تو رو دیدن سخت باشه!
کامنت قبلی م ثبت نشد؟؟

پاسخ:
تازه تو رو دیدن سخت باشه خیلی بهتره تا اینکه
به تو رسیدن سخت باشه!

نع.
۲۶ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۹ سید محمد رضی زاده
آری. بدون سیستم مطلع کننده، خانندگان یک روز زودتر و یک روز دیرتر می خاند، اما اینجا کسی که نوشته ات را می خاند،خودش خاسته تا بخاند، نه اینکه به زور بروزرسان بلاگفا بر سر نوشته هایت منت کامنت بگذارد.

آنوقت می شود صدتای کامنت بی‌خود بلاگفا را با 10 تا کامنت اینجا عوض کرد.
پاسخ:
حالا کامنت که واقعا مهم نیست.
من همون «خوندن» رو هم میگم خیلی فرقی نداره امروز و فرداش.
البته برای نوشته های خودم رو میگم.
نه امثال شما.


اصن مهم مائیم که از خونه مون راضی ایم! والا!
چشمای خونه خراب کن...
۲۷ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۲ زهرا رجایی

از تیتر پستت میدونی دلم چقد چنگ خورد زهره؟
نه به خاطر چشم هایش
که به قول خودم:
به من نگاه نکن چشم هات غمگینند
به من نگاه نکن چون مرا نمی بینند...
به خاطری که اون روزایی رو دلم خواست که چشم هایش بزرگ علوی رو می خوندم... چقد بچه بودم... چقد هیچی مث الان نبود... چقد نمی فهمیدم! ولی با لذت می خوندم...

پاسخ:
اصولا وقتی آدم نمیفهمه، کلا از زندگی و همه چیز لذت می بره..
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۱:۳۴ سیدمهدی ربیعی
ولی برای من زمان مهمه
پاسخ:
ینی اینکه دیگران نوشته ت رو به موقع بخونن یا تو نوشته های دیگران رو سر وقت بخونی؟
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۹:۰۶ | خانم ِ ز. عین |

چشمها | یش |
حرف ها | یش |
نگاه | یش |
...

اشکال از ضمیر است آقاجان ضمیر | یش | !!!


پاسخ:
اشکال نیست
همه دنیا رو می گردیم که همین ضمیر رو پیدا کنیم..
پدر که چه عرض کنم...کل آبا و اجداد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">