بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

پسرخاله

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۱ ب.ظ

هو

-

 

یه روز رفتم نونوایی
نونوا گفت هر کسی اومد
بگو پشت سرت وا نسه،
نون نمی رسه
منم هر کی اومد..
گفتم بیا جلوی من واسا
پشت سرم نون نمی رسه...

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۱/۱۰/۲۰
بی‌ همگان

نظرات  (۷)

۲۱ دی ۹۱ ، ۰۲:۰۲ هو العشق
الهی.عزیزم :)
ته مرام بود. اون قسمتش که به خاطر یه دروغ به پیرزن همسایه برای خرید نون گفته بود و کلی بدبختی کشیده بود اصن اشکم رو درآورد!
شعر بود؟
عجبا
نون رسید بهتون؟
پاسخ:

پسرخاله می گفت.

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۰:۵۵ زهرا(رها)
این مهمه که کجا خودت به خودت احترام بزاری.
و اینکه من یک آدم نوستالژی هستم
و اصلا با اینجور تکنولوژی ها کنار نمیام
همه چی قدیمیش
اصیلش
یاد اون روزا بخیر که بین پرشین بلاگ و بلاگفا و پارسی بلاگی که موجود بود و دگر هیچ نبود مطمئن بلاگفارو انتخاب کردیم:)
ای چرا اینجا اینطوریه آدم سرش گیج میره.
خلاصه مبارکه
به پای هم خوب زندگی کنید.
آیکون شکلک نداره؟
گل

پاسخ:
چه عجب! از این ورا!
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۳ زهرا رجایی

عزیزمه!
هرچند کلاه قرمزی رو عشق تر است
ولی این پسرخاله اصلا یه چیزیه
آقا این سبک جدید وبلاگاتون خیلی سخته!
اصلنشم قبول نیست..
برای چی برداشتین اینطوری کردین؟!!!
ببین چار روز ما نیستیم شما ها چیکارا میکنینا
پاسخ:
من شما رو دوست دارم جناب وافی!
شمام برگردید به مواضع امام! برگردید!
این بود آرمان های انقلاب آیا؟! که هرجا راحت تر بود وایسیم؟
سلام

یک روز نانوا گفت به نفر آخر که نون به بعدی هات نمی رسه
دیدم یکی از دوستام اومده نونوایی
گفتم این آقا پشت سر من بود
به نفر آخر نون نرسید اما.

:)))
۲۵ دی ۹۱ ، ۰۰:۲۵ پشت کوهها
در مورد پست بالایی
این چیزا واسه شما نمره نمیشه !
یا به قول اون استادمون
اینا واسه فاطی تمبون نمیشه !
پاسخ:

محرک برای بدست اوردن اون نمره ی لعنتی که میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">