بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خاطره بازی / 1

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰ ب.ظ

هو

-

 

----

بودن یا نبودن، مسئله ای نیست!

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۰، ۰۲:۲۳ ب.ظ

هو

_______

خیلی که حالم خوش باشد،می نشینم جلوی بخاری، تا در نبودت پشتم به بخاری گرم باشد! جزوه ی نظریه های جامعه شناسی ِ جورج ریترز (این آینه ی دق!) را میگذارم مقابل چشمانم. و «دو خط موازی» را از فایل موسیقی موبایلم انتخاب میکنم و میگذارم روی تکرار که همین طور ساعت ها برای م بخواند و به یادم بیاورد که همیشه اتفاقی که من خواهانش هستم،نخواهد افتاد.

هربار که به حال ِ یلدای ِ «اینجا بدون من» فکر میکنم، خنده م میگیره! (حتما اگر بفهمی، میگی تو هیچی از عشق حالیت نیس. راس میگی.)

----

 

 

{ شکلک لبخند زدن به افکار احمقانه ی گذشته. لبخند زدن به چیزهایی هست که نمی دانی. لبخند زدن به اتفاقات خوب ِ آینده که از آمدن شان بی خبری. }

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۹
بی‌ همگان