بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

سکوت عشق ...

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۵ ق.ظ
احساس زیباییست که دیگر میدانی کسی هست تا غصه و دل تنگی ات را به آغوش بکشد ...

احساس قشنگی ست وقتی بدانی دیگر این روزگار است که باید با ساز تو برقصد ؛  نه تو با ساز روزگار ....

می خواهم سخت ترین فعلی که آسان برایت صرف می کنم  ؛ عمرم باشد ...

و سکوتی که .....

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . . .

 

*********

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ؛ پس تا زیباترین پایان با تو می مانم  .....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۰:۴۷ احسان (او)
این سخن در آسمان باید نوشت:

با تو در دوزخ مداوم ، بی تو هرگز در بهشت . . .
سلام
احساس زیبایی است همین احساست....
ولی به روزگارت غره مشو...
بر سرت هوا و احساست مستدام احسان جان...

یا حق
سعی من در سر به زیری بی گمان بی فایده است
تـیــر از جـایی کـه فـکــرش را نمی کــردم رسـیــد
دوری از آن دلــبـــر ابـــرو کـــمـــان بی فایده است
در مـن ِ عـاشـق تــوان ِ ذره ای پـرهــیـــز نـیـسـت
زهره جونم سلام عرض کرده بیدم

پاسخ:
علیک سلام
الآن من چه نظری بدم آخه: ) تبریک تکراری شد فکنم!

پاسخ:
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
هـ . الف . سایه ...
الان که دارم مینویسم برای دلت کمی از ابتهاج خواندنم گذشته است و کمی از گردش در زیر آسمان های جهان ...
از ابتهاج برایت می نویسم ...
سایه ی او شدم ، چون گریزم از او ؟
در پی اش می روم ، تا کجا می کشد ...
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۳۷ زهرا(رها)‏
سلام
فضای اینجا خیلی عوض شده
حالا اینجا رو خیلی بیشتر دوست دارم
احساس دوباره آغاز خوب است
تولد دونفریتان مبارک

پاسخ:
ممنون .. تولد توام مبارک
تبریک میگم
ایشالا خوشبخت بشین


پاسخ:
ممنون
چشم هایت..
‏:)
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۰۳ زهرا رجایی
هرچند به قول دوستان دیگه تبریک تکراری شده
ولی بازم تبریک
اما مسئله ای که بخاطرش کامنت میذارم تبریک نیست!
ماشالا شما زوج جوان که نت کافی در اختیار دارید
چرا به روز نمی کنید؟
من هی میام اینجا و می بینم از اون حالت و فعالیت سابق افتاده
به خدا خوب نیس اینطوری
قبلنا خیلی می اومدیم اینجا و هی چیزای جدید می خونیدم...


پاسخ:
ما زوج جوان سرمون شلوغه {نیشخند}
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۱۶ مهدیه بانو
به به

ذوق زده شدم یهو
خدا ذوق زده تون کنه یه هو

مبارک
سلام اول
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۰۵ - خط ِ تیره -
سلام تبریکات دوباره

ی سوالی ذهن منو مشغول کرده
شما آقاتون تو همین شکل و شمابل عکس کنار وب بودن
برق نگاهشون رو کشف کردید ؟؟ :دی
پاسخ:
میگم از روز ازل!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">