بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

...

دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۰۶ ب.ظ
هو

_________

رفتم داخل مغازه کتابفروشی(روزنامه هم داره)، داشتم قفسه ها رو نگاه می کردم، صدای اخبار که از تلویزیون پخش می شد، توجه م رو جلب کرد.

حمید محمدی بود.گفت روح الله داداشی که سابقه ی قهرمانی در ...  در کرج به دست فردی ناشناس کشته شد!

چشمام گرد شد!  به اطرافم نگاه کردم، دیدم بقیه آدما با این که شنیدن چی گفته اما طبیعین!

با چهره ای متعجب رفتم سمت علی(فروشنده) که بهش پول رو بدم، نگام که کرد، گفت چیزی شده؟

گفتم شنیدید چی گفت؟

پرسید:چی؟

_میگه روح الله داداشی رو کشتن!

با خونسردی تمام گفت: آره شنیدم. خب پیش میاد دیگه.!!!

وقتی اینطوری آروم و بی خیال اینو گفت اینقدر حالم بد شد که دیگه اصلا نتونستم چیزی بگم.. حساب کردم و اومدم بیرون.

هنوز سرم داغه.

چرا ما اینجوری شدیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۲۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

اینجوری نشم یه وقت ؟!

آره خدا رحمتش کنه ... مردم ما کلن بی رگ شدن حالا من هی می گم شما هی باور نکنین !
باز کن پنجره را !
اوضاع ِ بدیه رفیق!
یادم هست یکی دو سال پیش که پژو 405 ها آتیش می گرفت و پشت سر هم این اتفاقات می افتد و مردم باز 405 می خریدند یه بحثی شد اینکه
واقعا بین ما ایرانیان جان انسان خیلی بی ارزش شده است
در آمریکا یا کشورهای دیگه وقتی یه سرباز در جنگ کشته میشه ببینید چطور سوگوار میشن
قصه روح الله داداشی هم همین است
گویی هیچ مشکلی نیست
جالب اینکه در دین هم روی جان آدمی تاکید شده
اینکه کسی که یک نفر را بکشد انگار همه مردم را کشته است این عین متن قرآن است
اما کو توجه ؟
۲۷ تیر ۹۰ ، ۱۷:۵۷ تیره ای در تاریکی
چرا باید چیزی که نیستیم باشیم.
مهم نیست واقعا مهم نیست که مرده
چرا باید مهم باشه ؟
پاسخ:
برای من کشته شدن ِ یک «آدم» مهمه.
احساسش میکنم



چرا ما این جوری شدیم؟؟؟



شاید
غذایمان
پولمان
خودمان
وجودمان
تغیرکرده


نگران بدتر از اینم باشیم
۲۷ تیر ۹۰ ، ۲۰:۲۶ آنتی بیوتیک
اگه هنوز سروتون درد میکنه میتونم یه استومینوفن بدم خدمتتون!!
.
انتظار داشتی مردم چه "ری اَکشـِـنی" نشون بدن؟ یا بهتر بگم :از نظر شما عکس العمل درست مردم باید چجوری میبود؟
پاسخ:
هرازچندگاهی اخباری از ایالت های امریکا پخش میشه از تلویزیون که مثلا یه آدم با اسلحه گرم رفته چند نفرو کشته و ازین حرفا .. من بین اون و این اتفاق ها تفاوتی نمی بینم.
یک عدد طلبه ی بخت برگشته هم توی تهرانپارس با چاقو زدن...

من که اساسی ریختم به هم
باز خوبه اخبار اعلام کرد ...
اون طلبه بدبختی که اونم دقیقا همون موقع به خاطر امر به معروف چاقو خورد رو که اصلا هیچ جا اعلام نکردن
اینم دومین طلبه مجروح ...
پاسخ:
این هم شاهکار دیگری از رسانه ی(مثلا) ملی!!!!
۲۸ تیر ۹۰ ، ۰۰:۳۴ تیره ای در تاریکی
می شه بگین چرا مهم؟
پاسخ:
اینقدر این موضوع برام بدیهیه که نمیدونم باید جواب سوالتون رو چی بدم..
مشهد نائب الزیاره ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">