بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

بدون شرح!

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۰۹ ب.ظ
هو

_________

نشسته فوتبال می بینه. استقلال دو هیچ جلوئه. من که پای تلویزیون نبودم، با صدای خنده ش توجه م جلبش میشه. با تعجب نگاش میکنم! با (تقریبا) قهقهه به من نگاه میکنه میگه؛ تو ورزشگاه میگن اینجا فلانه، قم فلانه!!!

ینی میخوام بگم ما در این حد به تیم شهرمون تعصب داریم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

ها ای که وگفتی یعنی چه؟
پاسخ:
الان بازی صبا و استقلاله.
استقلالتون حالا سه تا جلوئه......


مهم نیس .تراکتور مام 2تا زد............ حالا این تعصبه به نظرت خوبه یا بد؟!

= وبت کلا بد نیس.. یعنی جالبه.!
پاسخ:
خب بیا یدونه م بزن تو گوشمون دیگه!
به سلامتی! اینشو که فهمیدم! اون اینجا فلان قم فلان منظورم بود
من کلی بدبختی و درس و امتحان دارم فک کردی من متاهل ... هسم؟:دی
پاسخ:
منم که نمی دیدم بازی رو. حالا شماهام هی راه به راه یه چیزی رو بکنید چماق، بزنید تو سر من! (یکی که بهش برخورده!)
خب من نفهمیدم دقیقن چی میگن تو ورزشگاه
پاسخ:
عجب آدمی هستی:دی
تا باشه از این چماق ها که بخوره تو سره آدم :دی
(یکی که میخواد پوزش بطلبه)
بعدشم من هنوز نفهمیدم اون قم فلان ینی چی!
پاسخ:
اصن بهتر. خوب نیس با ادبیات ورزشگاهی آشنا بشی!:دی
ما هم نفهمیدیم !
در ضمن آبیته !
اینجا عروسیه! قم چه خبره؟!!! هیچ فحشی که بهش بخوره به ذهنم نمیرسه!!!
پاسخ:
اون چیزایی که ذهن تو دورش میچرخه به این نمیخوره!
به هر حال تو یه پرسپولیسی هستی و به حالت فرقی نمیکنه!!
.
در ضمن فک کنم این که تو طرفداره پرسپولیس هستی بیشتر نشون میده که چه تعصبی رو صبا داری.
پاسخ:
الان نظر من خیلی مهم نبود اینجا. این موردی که گفتم پدر گرامی مون بودن! که همچین یه نمه رنگشون با ما فرق داره!
این جمله رو دوباره بخون؟؟

"ینی میخوام بگم ما در این حد به تیم شهرمون تعصب داریم!"

من در جواب این جمله کامنت گذاشتم.
پاسخ:
منکر بی تعصبی خودم نشدم. گفتم اصل بحثم راجع به خودم نبود.
این شعار کپی رایت داره !!!
اینو اولین بار وقتی خوندیم که پرسپولیس با پس گردنی جام رو از سپاهانیا گرفت ؛؛؛؛
تازه یه شعار یامزه دیگه هم داشتیم :
" جام رو ندادیم بهشون ,,,,,, سی و سه پل تو ...... "
سلام...
شمام کلاً تو عالمه خودتون خوشیدا...خوش...
پاسخ:
ناخوش باشم شما خوش میشی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">