بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

کارفرهنگی !

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۲۸ ب.ظ
اجازه هست به خانمتان نگاه کنم ؟

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت : ببخشید آقا من میتوانم یه کم به خانم شما نگاه کنم و لذت ببرم ؟

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود ، مثل آتشفشان از کوره در رفت و میان بازار و جمعیت یقه ی جوان را گرفت و عصبانی ، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود ، اورا به دیوار کوفت و فریاد زد :مرتیکه عوضی،مگه خودت ناموس نداری .... خجالت نمیکشی ؟ (سانسور)

جوان اما، خیلی آرام ، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و واکنشی نشان دهد ، همان طور مودبانه ادامه داد .

خیلی عذر میخوام ، فکر نمیکردم این همه عصبی و غیرتی شین ، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت میبرن ، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین ، از خیرش گذشتم .

مرد خشکش زد ، همان طور که یقه جوان را گرفته بود ، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ....

-----------------

پی نوشت : دوستان عزیز برام دعا کنین به مشکلی برخوردم. احتیاج به دعای خیرتون دارم .

پی نوشت ۲: از ماست که بر ماست !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۹
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

حاجت روا انشالله
پاسخ:
ایشالا .. ممنون
[دعای خیر]
نگران نباش.. خدا دوسمون داره. درست میشه.

پاسخ:
کنار تو نگران نیستم. ایشالا .... خداهم باماست
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۵۲ کاش مےشد خدا را بوسید...
دل ِ خوش سیری چند؟
این روز ها دیگر حرف از «خاهش میکنم، بفرمائید...» است.
چه جالب....
خب اونم میخواست اجازه نگیره....!!
نیاز نیست در همه کارها اجازه گرفت .....!
چه دغدغه ای.....!!

پاسخ:
اون جوان میخواسته با اجازش طرف رو متوجه همسرش بکنه که موفق واقع شد !
وای این ماجرا واقعی بود؟
توی قم یا جای دیگه؟
جالب بود جدا!
از تیتر یاد این بیت سید مهدی موسوی افتادم:
اجازه هست که اسم تو را صدا بزنم
به عشق قبلی یک مرد پشت پا بزنم؟

پاسخ:
بله واقعی بود البته برای خیلی وقت پیش هست که تو روزنامه خوندم !
جالب بود. ولی اگر اشتباه نکنم این مطلب رو قبلا تو وبلاگ شما دیدم.

پاسخ:
اشتباه میکنی
میخواستم یه فرم خاص نظر بذارم اما التماس دعای پائین، نطق‌م رو کور کرد..
امیدوارم این مشکل هرچقدر هم پیچیده، به دست صاحب ِ این ماه باز بشه!

یاعلی../

پاسخ:
ایشالا - ممنون از بابت دعاتون دوست عزیز
سلام
این مطلب رو تو مسجد جامع اصفهان خوندم
قسمتی وایساده بودم که پوسترهای فرهنگی به دیوار زده بودن
بعضی از قیافه ها که میخوندن دوس داشتم بدونم میفهمن چی میگه
یا میگن اگه جای اون مرد بودیم میگفتیم بفرمایید جانم هرچقدر میخوای بفرما...
چون منم هرچقدر دلم بخواد به زنِ تو دخترِ تو ووو نگاه میکنم.
پاک شده است
انگار.
-------------
خدا یا کمکش کن.
آمین

پاسخ:
ممنون... آمین
ان شا الله حل میشه

پاسخ:
ان شا الله
بابا تو قم که کتاب دعا زیاده ؛ یکی بخر که محتاج به دعا نشی !!!

پاسخ:
کتاب دعا بحثش جداس دوست عزیز - دعایی که دوستان در حق دیگری بکنن بنا به روایات بیشتر موثره و زودتر مستجاب میشه ... ان شاالله
نسبتا تاثیر گذار بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">