بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

The Golden Collars

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ب.ظ
هو

________

نه از آن هایی باشید که در یک حرکت احمقانه، هنوز فیلمی را ندیده، راجع بهش نظر بدید و موضع گیری کنید و نه از کسانی که با تماشا کردن فیلم بدون هیچ تخصصی راجع به تک تک اجزایش نظر کارشناسانه میدهند!

هر دویش برای شخصیت خودتان خوب نیست! (از ما گفتن)


تصمیم دارم همین روزها برای دومین بار بروم «قلاده های طلا» را ببینم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

۰۵ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۳۴ کاش مےشد خدا را بوسید...
نصف جدایی را پریشب دیدم، نصف دیگرش را هم امروز!
چه زیرکانه در پرتو هنر به مقابله با دین رفته بود. آنجا که تمام آتش بازی های فیلم، از گور زنی به اصطلاح مقید! بلند میشد.
الان ینی نمیشه نظر بذارم درمورد فیلم؟

کاره خوبی میکنی. از اون فیلم هایی بود که باید دو سه بار ببینی تا همه چیزش رو خوب بفهمی!
.
.
(خداروشکر تو هستی که آپ کنی. چقدر این مجازآباد سوت و کوره!)
۰۵ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۲۹ آشیــــــــــل
خب من هنوز ندیدم.
اما با اون حرکت شیخ طادی که خودش فیلمی مث روزهای زندگی رو داره تقریبا مطمئن شدم باید کار خوبی باشه.
یادمه تو جدایی نادر از سیمین رو هم دوبار رفتی سینما دیدی/
پاسخ:
اوهوم
سلام

چرا برای دومین بار ؟


پاسخ:
برای دقت بیشتر
خدایا پول برسون!!!
پاسخ:
هوم؟؟
حس کامنت زدن در مورد این پست ندارم
ولی من عاشق تحلـــیل کردن های کارشناسانم

من سر این فیلم به قدر کافی با مرتضی بحث کردم
و ثمره ش رو هم دیدم و...
پس دیگه اینجا سکوت می کنم
به قول شاعر:
سکوت کردم و خوردم صدای دردم را...
راضی بودی از فیلم؟ من هنوز نرفتم
پاسخ:
اوهوم
این دفه با دقت ببینید بیاید برا ما تعربف کنید !
پاسخ:
عذری که برای پایان نامه اوردید که دیگه وجود نداره! (گرچه اونم قابل قبول نبود!) حالا چرا قلاده ها رو نمیرید ببینید؟
نمیدونم چرا من حال میکنم بیام اینجا و از لینکدونی اینجا به همه سر بزنم! :)
زهره...
من حاضرم جزو گروه اول باشم
به قول شاهین:
آره من خرم نمیفهمم هیچی رو...
پاسخ:
!
من پول بده نیستم برای سینما حالا هرچی قلاده طلا باشه
( توهین به فیلم نبودا )
ولی یه پیشنهاد خوب و عالی و بجا دارم
اومدم
قم
شما منو ببر سینما قلاده های طلا ببینیم ( به خاطر ثوابش میگما )
بعدشم بلیط سینما رو هم تو حساب کن
مهمون تو یعنی
خوبه به نظرت پیشنهادم؟!!
یس! من نبض و حلق خلق هر ترانه ام...!
پاسخ:
بله بله!
الان آیت الله احمد خاتمی جزء کدوم دسته هستند؟ با توجه به ابنکه فیلم های مد نظر صحبتشون در نماز جمعه رو ندیده اند.
پاسخ:
بعله!
سلام
بللللللللللللللللللللللله!
پاسخ:
بله خب!
فیلمی که از اساس توهین به شعور ملت باشه، قبل از تماشا هم میشه نظر داد !

پولِ اون بلیط رو به حساب محک واریز کنید بلکه در درمان کودکی سرطانی شریک باشید

با تماشای مجدد فیلم خیلی ضرر می کنید خیلی...

همه به اندازه ی خودشون مسئولن و باید پاسخگو باشن...
پاسخ:
حتی اگر توهین به شعور ملت هم باشه من ترجیح میدم اینو خودم تشخیص بدم نه اینکه یه عده ی دیگه برام دیکته کنن.
ندیدن فیلم جدایی نادر از سیمین و فحش دادن به فرهادی هم به همین اندازه احمقانه است؟ ضمناً قلاده‌های طلا از همان اسمش مشخص است چه مضمون و پیامی دارد و چقدر مؤدبانه و بی‌طرفانه این پیام را داده است. این فیلم راجع به حوادث بعد از انتخابات است و روایتی از آن ارائه داده است که حکومت با آن موافق است و به آن مجوز داده است. من به مسائل دیگر کار ندارم و همچنین به گفته‌های دیگران یا تحریم یا هر چیز دیگر. من وقتی مطمئنم که روایتی که من در کوچه و خیابان دیدم از جنبش سبز و نیروهای مقابل آن به هیچ وجه مورد قبول حکومت نیست چرا باید به دیدن آن فیلم بروم؟ وقتی حکومت اصلاً وجود جنبش سبز را انکار می‌کند یا با کلمات سخیف و ناسزا به آن توهین می‌کند خب من چه انتظاری می‌توانم از فیلم داشته باشم؟ که منصفانه به من جنبش سبزی نگاه کرده باشد؟ اوج انصاف این روایت حکومتی می‌تواند این باشد که بگوید شما گول خورده‌اید و جاسوس‌های انگلیسی و اسرائیلی و امریکایی حوادث 88 را راهبری کرده‌اند. خب... وقتی من چنین روایتی را قبول ندارم صد تا فیلم و کتاب هم ساخته شود و نوشته شود. من معتقدم این نوع نگاه و پیام غیرمنصفانه و مغرضانه است و کسانی که این پیام را می‌دهند در یک کلام حقیقت‌جو نیستند. والسلام!
پاسخ:
شما مطمئنی قلاده های طلا رو ندیدی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">