بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

بی صّاحاب، بی در و پیکر، بی همه چیز

سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۴۳ ب.ظ
هو

__________

سیستم آموزشی داغون با آدم کاری می کند که اولا؛ مثل چی پشیمان بشوی که چرا پیشنهاد هم کلاسی ات برای اینکه برساندت را رد کرده ای. ثانیا؛ موقع برگشتن از دانشگاه با حال ِ زار و خسته، از شدت افسردگی ناشی از داغونی همان سیستم، کاملا یکهویی و بدون تصمیم قبلی جلوی سینما پیاده بشوی و «تنهایی» بروی که فیلم ببینی. و چون از برنامه ی سانس ها و این چیزها اطلاعی نداشتی، مجبور می شوی همان فیلم مزخرفی که در آن ساعت می رود روی پرده را ببینی. غلظت مزخرفیت فیلم هم تا حدی ست که تقریبا 20 دقیقه ای را مشغول تماشا کردن عکس های گوشی ات می شوی! و وقتی سرت را بالا می آوری در کمال تعجب می بینی که فقط تو «تنها» توی سالن مانده ای!! و پنج شش نفر دیگر ترجیح داده اند بروند و وقت شان را جای دیگری به هدر دهند!



الان این ها را فقط نوشتم که نترکم. اما

باور کنید، باور کنید، همه ی این ها و خیلی بیشتر از این ها هم به همین سیستم آموزشی ربط دارد. یک وقتی که اعصابم آرام بود و مطمئن بودم که چیزی غیر از فحش هم از دهانم بیرون می آید، بطور جدی راجع به ربط این ها و این سیستم خراب شده خواهم نوشت.

روزهای کمی نداشتم که اوضاع ِ آموزشی (به طور کلی) نه تنها از تحصیل که از زندگی سیرم کرده و همه ی انگیزه هایم را کشته.


خوش بحال بعضیا! چقد بیکارن. رفته آدرس قبلی منو الکی همینجوری محض تفریح ثبت کرده! حداقل یه چی بنویس توش!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۶
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

سلام


پاسخ:
ایشالا همیشه به نیشخند!
سلام

با این سیستم حتما! و همیشه!
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۱۲ زهرا رجایی
هیییییی...
چیزی ندارم که بگم
که خودت میدونی روزای بدی دارم...
منم دلم سینما میخواد زهره
فک کن منی که توو سینما دلم می گیره، انقد دنیام جابجا شده
که باید برم اونجا تا دلم بیشتر و بیشتر بگیره...
تا زنده بمونم...
کی بریم؟
اصلا بریم؟
نریم؟
برم؟
نرم؟
نمیدونم...
پاسخ:
فردا بریم؟
سلام

اینو یادم رفت بگم. مجریان هم همپای ِ سیستم...
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۴۶ زهرا(رها)‏
سلام


به اون نقطه ای نرسیم که هدفشان آن است.
امروز از نظارت بر دانشگاه ها اومدن سر کلاسمون منم که هنوز کارت دانشجوییم نیمده از شکایت ترکیدم و گفتم البته بعد متوجه شدم با این3ناظر یکی از مسئولین دانشگاهمون هم هست و از حرفای من هنگ کرده بود و همون تو کلاس ناظر بازخواستش کرد.
فک کنم اخراجم کنه
پاسخ:
من میدونم اگر می دونستی هم که مسئوله هس، بازم می گفتی! به خودم رفتی!
خدا صبرتان دهاد...
سلام و یاحق!!!
پاسخ:
این ورا؟
وااااای دیوونه موسیقی وبت شدم ناجور...
پاسخ:
باهم محشور شید الهی!
هر وقت 2 شدی همین فیلم های مزخرف رو هم با عشق نگاه میکنی
حالا مطمئنید همش محض این سیستم آموزشیه ؟
آخه این سیستمه خیلی وقته همین بوده هاا
پاسخ:
الکی واسه دختر مردم حرف در نیارید!!
سیستم آموزشی ما خیلی هم خوب است , عفت کلام داشته باشید لطفاً
پاسخ:
اصن تاوقتی امثال شما این طرفا رفت و آمد میکنن، من چطور میتونم ادب رو رعایت نکنم؟!!
میخواستم مث بچه‌ی آدم جدی برات نظر بذارم این خوش بحال بعضیات نذاشت!
خدایی آمارشو درآر رمز موفقیت و نشاطشو بپرسیم
پاسخ:
بذار خوشال باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">