بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خودمون کردیم که ... جبران میکنیم آقا! لعنت نفرستید!

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۳۸ ب.ظ
هو

________

آقای نماینده و نامزد انتخاباتی از بالا تا پایین شهر برای هر قشری(حتی صنف سبزی خرد کنی!) میتینگ تبلیغاتی می گذارد. اما برخلاف درخواست های متعدد دانشجویان، تمایلی ندارد با ما به گفتگو بنشیند و سوالاتمان را پاسخ گوید! و مسئولین ستادش هم هیچ ابایی ندارند از گفتن این که؛ نمیخواهد تنش ایجاد شود.چون برای وجهه ی بین المللی اش خوب نیست! (یعنی استدلال در این حد!!)

شکر و سپاس خدای را که ما را مایه ی ترس این ها قرار داد! گرچه در قم این آقایان باید از قشر دیگری بترسند!که متاسفانه...


از قبل از شروع تبلیغات سفارش کمپوت هم داده بودیم به بچه ها.نشد ولی.( قابل ذکر ست که دستگیری دانشجو جماعت در سخنرانی های این آقا - در زمانی غیر از انتخابات هم - مسئله ای بسیار طبیعی ست.)

+


- حالا همین بار که ما رای اولی هستیم، قحط الرجالی بیداد می کنه!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۹)

پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کف روزی چند
پی نیکان گرفت و از مردم شد.
فرصت شد پیش ما هم بیا .
جبران کنید.
پاسخ:
همین که رای ش بشکنه کافیه.(چون خیلی چیزا رو نشون میده)
۱۰ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۰۴ کاش مےشد خدا را بوسید...
ما

تا روزی که بال داریم،

از آسمان نمی نالیم!
کمپوت آناناس میاریم براتون
نگرانیتون چیه دیگه؟
پاسخ:
حبس این آقا رو کشیدن واسه ما افتخاره!
دکون بازاره دیگه...
انشاءالله رای نیاره ...
خوشا به حالش. شهید تا 40 خانه آن ور تر را شفاعت می کند چه رسد به مادرش که چه رنج ها کشیده در فراق یوسفش. اما خدا را شکر که وصال سر رسید آن هم در بهشت. (ان شا الله)
پاسخ:
اشتباهی کامنت گذاشتید؟
۱۰ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۴۸ آنتی بیوتیک
هه!!
.
.
یکی نیست بگه: حاجی ما آخر خطیم کو بـَـدتــَرش... !!!
احیانا از آقایون چند برادر ساخت انگلستان نبودن ؟

اون افرادی هم که قرار بود توی قم مایه ترس بشن و الآن جز زحمت برای مردم چیزی ندارند هم اگر سربند و شنل شان از پارچه انگلیسی نبود الآن اوضاع ما خیلی بهتر از این بود ...
سلام
یک چیزی عرض کنم؟
نه بیخیال!
خدا قوتتان بدهد.
یاحق
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۳۳ آشیــــــــــل
تو هنوز کله ت بوی قرمه سبزی میده.نه؟
پاسخ:
نه
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۳۳ آنتی بیوتیک
میدونی چیه؟؟
.
.
فک کنم کامنت اشتباهی بذاریم بهتره!!
حداقل زیرش مینویسی کامنت اشتباهی گذاشتید؟؟ !!
.
.
این همه آدما میان اینجا (حرف زشت نه!!) "صحبت میکنن" شما فــِرتی به دکمه تایید و میزنی و تموم!!!
خوب یه چی بگو بدونیم تمام انگشتات کار میکنن!!
پاسخ:
حوصله ندارم بخدا. وگرنه خودمم اینطوری خوشم نمیاد.
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۴۸ آشیــــــــــل
کاملا مشخصه.
من دلم میخواست قم بودم فردا.با هم رای می دادیم.بعد مثل این آدمای خرذوق از انگشتامون عکس میگرفتیم و از این کارا.
پاسخ:
ما فردا میریم حرم(میخواستی نری اونجا!).اگرم بودی من نمیذاشتم با انگشتمم عکس بگیری!
زیارت قبول.

پاسخ:
چشممون روشن شد اصن!قدش چقد بلند بود!
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۲۵ زهرا(رها)‏
هم قدش بلنده
هم صداش خوبه
هم اخلاق داره


پاسخ:
تو مگه خودت خواهر مادر نداری!؟
کامنت من این جا چکار می کنه؟
جالب کامنت شما رو برای یکی دیگه فرستادم.
کامنت شما: بی خیال! شما رای سفید بده...
به بابام میگم چرا به اونی که اول فامیلیش"ب" هست رای نیمدی میگه چون فوزوله
میگم چرا به اونی که اول فامیلیش"ل" رای نمیدی میگه اونو که خیلی دلیل دارم ولی همین یه دونه رو بت میگم: ازش خوشم نمیاد.
از این استدلال های منطقیش خورسندم
و از این خرسند تر که رای من و مامانم یکیه و با هم درگیر نشدیم
بعدشم زهره جان دانشجو کیلویی چند وقتی دوعوت میشن دانشگاهمون و چند بار هماهنگی میشه و میگن میان ولی تشریف نمیارن تو مجلس میخوان چی کار کنن.
واضح بگم تو مجلس چی کار کردن.
راسی اونی که اول فامیلیش"ل" هست گفته خیلی دارن تخریبش میکنن میترسه رای کم بیاره
غصه نخور همشهری
رای میاره اما رای ش می شکنه ... مطمئنم ان شاءالله ...
دستگیری رو خوب اومدی
منم رای اولی بودم.حالا سال های قبل که عین این عقده های رای دادن با مامانم میرفتم رای بده، همه هی میپرسیدن شما رای اولی هستید؟بیاید مصاحبه( نه که خیلی هم خوش عکسم :دی) بعد امسال که واقعن رای اولی بودم آخرین لحظات که خودمو از مجلس ختم و این مراسم ها رسوندم مسجد، انقدر همه خسته بودن و کلافه، محلمون نذاشتن هیچی، کم مونده بود کتکمم بزنن که چرا حالا اومدی!
پاسخ:
اتفاقابه من گیر دادن،منتهی گفتم ما از جلوی دوربین قرار گرفتن خیری ندیدیم! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">