بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

اتوبوسانه!

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۳۶ ب.ظ
هو

_________

- منظورشون چیه از اینکه توی اتوبوس دانشگاه پوستر تبلیغ دکتر ِ متخصص اعصاب و روان میزنن؟!



-- یادمه یه بار حوا نوشته بود توی قنوت نماز، کامنت خصوصی یکی از خواننده هاش یادش اومده بوده.(اگر اشتباه نکنم.) این اصلا چیز عجیبی نیست! گاهی انقد دنیاهات با هم قاطی میشن که یهو توی اتوبوس یاد پست دیشب یکی از دوستات میفتی و گریه ت میگیره..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۸
بی‌ همگان

نظرات  (۱۵)

بده به فکرتونن؟بیا و خوبی کن!
پاسخ:
خوب طرفشونو شناختن خداییش!
در آینده ای نزدیک تست عدم اعتیاد به نت هم قراره برقرار بشه
پاسخ:
ما که تو ترک ایم!
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۷ آنتی بیوتیک
تو دانشگاه ما که از این خبرا نبود و نیست!!!
.
.
حتما یه چی دیدن که این تبلیغ رو گذاشتن دیگه!!
باید اینم در نظر بگیرن که : پیشگیری بهتر از درمان ِِ هااااااا
همه خیلی خوبه که توی اتوبوس دانشگاه پوستر می زنن، من دنبال یه مشاور خوب می گشتم، که پیدا نکردم، آخرش یه برگه توی تاریکی شب، روی زمین پیدا کردم، اتفاقی برداشتم دیدم آدرسه یه پزشک متخصص اعصاب وروانه. خیلی هم خوشحال شدم وبرای وقت گرفتن زنگ زدم.
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۹ زهرا رجایی
اتوبوس بی حرکت، اتوبوس طولانی
[-----------------]، تپه های انسانی
.
.
.
ای رفیق شاعر من، آخرین مسافر من
تو کنار رویاهات مانده ای و می مانی...
(سید مهدی موسوی)




پاسخ:
عکسا رو ایمیل کن برام.
گاهی همه دنیا هات با هم قاطی میشه!
انقدر که دیگه دنیایی واست نمیمونه!
سلام
گاهی... گاهی... گاهی...
دل چقدر غمگینه این روزها
یا علی
انگار موضوع جدیه !!!
پاسخ:
بالاخره یکی ما رو باور کرد..
سلام


ببین اصنش! رفتن به درون ِ دانشگاه همزمانه با آغاز ِ مراجعه به پزشک اعصاب و روان!
اگه دروغ بگم!

" -- " هم خیلی موافقم!
منظورشون اینه که میشینی تو اتوبوس حوصله‌ت سر نره و اگه کسی نیس که باهاش بخندی، در و دیواری باشه که جاشو بگیره و بهش بخندی!
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۵۲ کاش مےشد خدا را بوسید...
لطفن دنیاها با هم قاطی نشود.
پاسخ:
دست خودم نیس!
به زبون ِ بی زبونی می‌خوان یه چیزایی بگن
پاسخ:
هرچی میخوان بگن، خودشونن!
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۴۵ زهرا رجایی
چقد بی چنبه تر شدی تو
مگه چی بود اون؟
واقعا تعجب کردم...
پاسخ:
از نظر خودم چیزی نبود. حوصله اظهار نظر بعضیا رو ندارم!
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۳۰ زهرا رجایی
تنها تو به من نزدیکی...
هو قریب غیر بعید...

زهره ببخش
جالم زیادی خوب نیس
...
بعید می دونم قابل ترک باشه ...
فقط از یه تکنولوژی به تکنولوژی دیگه تبدیل میشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">