بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

انسانم آرزوست!

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۲۳ ب.ظ
هو

________

دوست داشتم یک پروژه ای بهم پیشنهاد می شد در همچین جایی!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۵
بی‌ همگان

نظرات  (۲۸)

۰۵ دی ۹۰ ، ۲۰:۳۱ سعدی حسین
خوش به حالت که میتونی به همه چی به عنوان یه پروژه نگاه کنی...
پاسخ:
من به پروژه هام عشق می ورزم!
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۱:۱۰ یه دوست...
!!!!
به روح اعتقاد داری؟!!!
پاسخ:
چندوقتیه اعتقاد پیدا کردم!
سلام
باید می رفتید رشته جامعه شناسی پنگوئن ها! خوش باشید.
یا علی
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۱:۳۰ کاش مےشد خدا را بوسید...
نگرد، نیست!
یکی از دوست داشتنی ترین موجودات زمین ...
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۴ زهرا رجایی
عزیزم....
منم میخوام!!!
زهره!
منو با خودت ببر!
کوفتت بشه!
حتی عکسش!
سیوش کردم...
بوس از تک تکشون! فک کن!

این شعر عمران صلاحی رو هم نمیدونستم از عمران صلاحیه!!
ولی خونده بودم و واقعا دوسش داشتم
به این میگن «شک»... که من ...
شاعر میگه:
رستن ز حهان شک، هرگز نبود اندک
چه ترسناک!
.
بابا کارمند! بابا پروژه!
سلام
جالبه اینجا...
این حیوون خیلی با نمکه
التماس دعا
یا زهرا
با یه خونه برفی... از اونا که اسکیموها دارن
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۳:۴۸ مدادتراش
سلام

پروزه ی قابلیه!!!
سلام
حرفتون متینه آبجی!
ولی من فقط از چیزی که دوست داشتم حرف زدم نمیدونم چرا همه فکر می کنن ناشکری می کنم!!!
یا علی
آقا منم ببر!
:)

راستی پنگوئن که ترس نداره
ولی میگن خیلی بوگندوان
من نمی دونم چرا فکر کردین جامعه توی خیابون خلاصه میشه؟
تو اتوبوس ها ، تاکسی ها مخصوصا، مساجد، پایگاه ها ی تشکل ها، جامه ی مجازی توی الاف خونه هایی مثل فیس بوک و توییتر
پیشنهاد می کنم بجای جامعه شناسیتون یه تحقیق و پژوهشی از رفتار افراد توی جامعه مجازی داشته باشید،هویت مجازی جامعه و افراد
درکل نخوندم چیزی از وبلاگ اما
ساده روووون
خودمونی
جامعه شناسیو دوست دارم ولی نه جامعه شناس هارو :دی
با پنگوئن هم موافقم
یاعلی
پاسخ:
شمام لازم دونستید تذکراتی بدید!!
سلام

اعتقادِ ما به دوست داشتن
هم قدِ اعتقادِ پنگوئن ها بود
به پرواز ...


خیلی ها شعر نوشتن با این بنده ی خدا. این پست شما هم شاید شعری ست.
برقرار باشید و سربلند
یاحق
بین پنگوئن ها؟؟؟؟؟
۰۶ دی ۹۰ ، ۱۰:۳۲ امید صادق
باجنبه /خیلی جالبه. فقط می ترسم بعد یه مدت یکی باید بره همه اینها +شما رو مورد بررسی قرار بده
۰۶ دی ۹۰ ، ۱۱:۱۱ بهاره پاک نژاد
ای جانم من عاشق اینام همیشه آرزو داشتم یکی از اینا داشته باشم...
به روزم با یه مطلب خووووب
چرا اون وقت؟
ولی جای جالبی باید باشه
موفق باشین
روی روابط انسانی بین پنگوئن ها هم میشه کار کرد
پاسخ:
جای کارش بیشتر از اینجاس!
۰۶ دی ۹۰ ، ۱۶:۱۱ آشیـــــل
یا راهپیمایی سالگرد انقلابشونه!
یا راهپیمایی برای اعتراض به سیاست های نظام!
ظاهرا راهپیمایی سکوت هم هست!


آخه تو بری وسط این همه زبون نفهم که چی بشه؟
۰۶ دی ۹۰ ، ۲۰:۱۳ - ز ه ر ا -
نیگان کن ببین نگاهشون زیادی "عاقل اندر سفیه" ِ یا اینکه زیادی نمیفهمن
قربون ِ دستت

من خعلی وقت بود میخوندم اینجا رو نمیدونم چرا نظرم نمیومد
بااجازه ایندفعه نطق کردیم
پروژه ی اجتماعی در میان حیوانهای آدم تر از آدم...

منظورم توهین به آدمها نیست
ولی اجتماع
اینا
تو
نتیجه
؟؟؟
--------------

بعد از بررسیهای بسیار فهمیدم میخوام قطب شمال زندگی کنم
آمین
۰۶ دی ۹۰ ، ۲۰:۳۷ آنتی بیوتیک
مثل اینکه دیگه وقتشه همه بفهمن روابط پایه ای " انسانی " در بین حیوانات بیشتر رعایت میشه!!
پروژه خوبی رو انتخاب کردی ، ولی حتما نتیجه اشو بین آدمای " شهر نشین " بگو !!
چون " قانون جنگل " بسیار قشنگتر از " قوانین شهرنشینی " فعلی هست!!
۰۶ دی ۹۰ ، ۲۱:۵۵ زهرا رها
زهره باید درس بخونم
ولی دلی نیست
هیچی نیست
وقتی همه چیز باید سرجاش باشه
هیچی سرجاش نیست.
پاسخ:
بسوزه پدر بیدلی..
۰۶ دی ۹۰ ، ۲۱:۵۸ تکتم حسینی
چه جای خوبی...
چرا فکر می کنید همه ی اونایی که گفتم همونایی هستن که شما فکر می کنید؟!
درسته پنگوئن ها مثل هم فکر می کنن ولی آدما با یه کلمه کلی حرف میزنن
من فرج الله نیستم
سفارشی هم نیومدم ولی خودم پیدا نکردم
خوشحال نباشید که ازین دستآوردها فقط خودتون دارید
منو چه به تذکر
قصد دارید از سمت شرق بروید به قطب شمال یا غرب؟
پاسخ:
(ضمنا کسی شما رو محاکمه نکرد)
هنوز بزرگ ترین آرزوی غیرقابل دسترسم اینه که برم قطب ،جایی که همشون باشن بعد یکیشونو بغل کنم بذارم تو یخدون بیارمش تهرون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">