بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

محیط ِ سالم!

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۲۵ ق.ظ
هو

________

دیر یا زود به این نتیجه می رسیدم که وقتی میرم سرکار، باید حلقه م توو دست چپم باشه.!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۶)

اگه "حلقه" است که قاعدتا باس تو دست چپ باشه دیگه !!
پاسخ:
نه اون حلقه ای که تو فک میکنی!
۰۵ دی ۹۰ ، ۱۰:۲۵ پرواز تا بی نهایت...
سلام
...حلقه به دست هم که باشی, باز نگاه های از روی قصد و قرض و بی شرمانه ی دیگران,سیار است!!!
سلام
چی بگم والا!
می ترسم هر چی بگم در دادگاه علیه خودم استفاده بشه!!!
یا علی
وقتی منظورتان از "حلقه" این حلقه ای نیست که ما فکر میکنیم
احتمالا منظورتان از "سرِ کار" هم اینی نیست که ما فکر میکنیم
پاسخ:
(زین پس برای همه ی کامنت هاتون همین اتفاق میفته.اگر دوست ندارید، کامنت نذارید.)
اونی که حلقه نیس دیگه حلقه نیس !
بهش میگن انگشتر !

درضمن تو لوگو وبلاگت بنویس هچ نسبتی با اون بنده خدا ندار که ملت سوالای تکراری ازت نپرسن !
پاسخ:
حالا اگر نسبتی هم بود، بدم نمیومد!
۰۵ دی ۹۰ ، ۱۲:۱۴ کاش مےشد خدا را بوسید...
گربه از گوشت بدش میومده، در حجله سبز می شد.
نتیجه ای که توی محیط دانشگاه بهش رسیدم ...
الان طبق این چیزی که نوشتی، میشه نتیجه گرفت، اینقدر خاطر خواه داری که برای از سر باز کردنشون الکی دست ِ چپ ت حلقه میکنی!
بگو که قصد رسوندن ِ همچین منظور ِ خودشیفتانه ای رو نداشتی!!!

صرفا یک تشابه لفظی مد نظرم بود
مثل اینکه میگن یارو رو گذاشتم سر کار. همین.
این درباره منظورم. درباره الباقیش هم چیزی نمیگویم.
کو لوگو؟
چشم بصیرت میخواد آیا؟
۰۵ دی ۹۰ ، ۱۴:۵۸ امید صادق
وقتی هیچ کس منظورش اون چیزی نیست که می نویسه، چرا شما باید اون چیزی رو بفهمید که منظور منه؟؟!!
ارتباط حلقه با کار کنایه درویه که نیاز به توضیح داره.
پاسخ:
مث اینکه من یه «غلط کردم» به جمع بدهکار شدم!!
۰۵ دی ۹۰ ، ۱۸:۱۵ پس کوچه از دیار باقی!
آقا این غلط کردنو بگید یه کم دل ما هم شاد شه این همه راه تا اینجا اومدیم اقلن!
پاسخ:
به جون خودم اگه برگردید به این دیار فانی، همینی که دوس دارید رو میگم!
ببخشید شما قصد ازدواج ندارید؟
اگه حتی یه مورد خیلی خوب باشه.......
پاسخ:
مزخرف تر از این نمیتونستی کامنت بذاری.
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۲:۰۶ زهرا رجایی
زهره!
این س.م.م کیه؟
من نیستم به خدا
این کیه؟
پاسخ:
ایشون از قدیمی ها هستن.
سلام
کاملاً موافقم... من محیط کارمو خیلی دوست دارم و خدارو شکر راحتم.. ولی خیلی اتفاق افتاده که رفتم سایت مشتری یا حتی سازمانهای دولتی که مجبور شدم حلقه بذارم دستم.
۰۵ دی ۹۰ ، ۲۳:۴۶ مدادتراش
سلام

دست چپ کدوم دسته؟!
...
پاسخ:
همونی که من باهاش می نویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">