بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آفتابه لگن هفت دست!

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۰۲ ب.ظ
هو

_________

یه عمر روی "خوشحالی بعد از گل" تمرین کردیم بدون اینکه حتی یه دونه "شوت به سمت چارچوب" تو کارناممون باشه...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۱
بی‌ همگان

نظرات  (۲۸)

خدایا من خودم برات یه جعبه سیب میخرم ... دیگه زشته ، بسه دیگه ، بیا با هم

دوس باشیم . روی همدیگرو ببوسیم ! حله ؟؟! بیایم بهشت ؟
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۸:۱۶ آنتی بیوتیک
الان این خیلی حرف توش بود!!
.
تیکه به خودت انداختی یا بعضیاااااااا!!
.
البته من منظور دار برداشت کردم!
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۸:۴۰ کاش مےشد خدا را بوسید...
تو بازیِ گل یا پوچ؟
اگه پرسپولیسی باشی که همون بهتر شوت چارچوب نداشته باشی
پاسخ:
پرسپولیسی ام اتفاقا!
...
چه جوری میشه جیغ کشید از خوشحالی ناشی از هم‌ذات پنداری با این پست؟!
پاسخ:
جیغم نکشید، از قیافه تون مشخصه چقد ذوق کردین!
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۹:۱۶ ★★★ بهمن
دقیقا...
اووووووووووووف ... جمله میگین در حد بوندس لیگا ها
سلام
خیره ان شاء الله!
ما بدان مقصد عالی، نه! توانیم رسید
یا علی
۰۱ دی ۹۰ ، ۲۱:۴۱ مدادتراش
سلام

خب آدم ِ عاقل آینده نگر است!
کارنامه تان به دست راست ، آخر عمر...

سلام و یا حق!!!
۰۲ دی ۹۰ ، ۱۲:۳۰ زهرا (رها)
با سید علی موافقم.
و میرسد آن روز که شوت هایی به سمت چارچوب تو کارناممون فوران کنه
۰۲ دی ۹۰ ، ۱۳:۴۸ زهرا رجایی
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
برگشتی
هورا
هورا
هورا
خیلی خوشحالم کردی
تا باشه از این شکلکای بوس باشه!

۰۲ دی ۹۰ ، ۱۷:۰۱ سعدی حسین
...
سلام
اگه مشرف شدی حرم سلام منو به خانم میرسونی؟؟
بگو دلتنگم...
۰۲ دی ۹۰ ، ۲۰:۰۸ زهرا رجایی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با «از اون حرفا که می دونی!»
به روز شد:
در این پست استثنائا چیزهای مهم تر از شعر هم وجود دارد:
خیلی ضایع است که آدم دروغ بگوید!
خیلی ضایع است که آدم دروغ بگوید!
و
× برای یکی شدن/ اگه مرگ من بسه/ نفس منو بگیر
× تو شاعر نسلی هستی که پشتته
× از اینجا تا دم در هم بری دلشوره می گیرم
× نمره ی بیست کلاسو نمی خوام
× توو این سرمای تنهایی/ نمیشه حفظ ظاهر کرد

منتظرتان هستم، در این روزهای خیلی بد...
سلام
خیلی عالی. خیلی ناب. خیلی خوب بود واقعا. یک مقدار سطحِ زبانی را دوست ندارم ها، اما با این وجود عجب به دل نشسته ای نوشته. از تیتر بگیرید تا فعلِ آخری. هرچند دلیلِ سه نقطه را هم درک نکردم.
خدا قوت.
این دنیای مجازی به بودنِ امثالِ شما محتاج است، و ما را صرفا از سرِ ناچاری تحمل میکند.
برقرار باشید و سربلند
یاحق
۰۳ دی ۹۰ ، ۱۲:۵۶ امید صادق (نظر صادق سابق)
این هم یادتون باشه که اگر همینطور پشت سر هم گل بزنیم، گل زدن بی ارزش می شه.
۰۳ دی ۹۰ ، ۱۲:۵۶ آشیـــــل
تو روحت!
خب؟
پاسخ:
خب.
۰۳ دی ۹۰ ، ۱۲:۵۷ آشیـــــل
یعنی تا قبل از این امید داشتی به معجزه ای؟
سلام
وبلاگ قبلی تون رو همم خوندم... خوب بود.. خیلی
موفق باشی.
همون تمرین کردنشم کلی کیف داره !
ما که بخاطر لذتش تمرین میکردیم وگرنه اصلا ما و شوت داخل چارچوب ؟؟؟
۰۳ دی ۹۰ ، ۱۷:۳۳ یه دوست...
سلامتی اونایی که چه یادی ازشون کنی چه یادی نکنی ، بی خیالت هستن...بلند بگو: نامرد!!!!
۰۳ دی ۹۰ ، ۲۱:۰۲ زهرا رجایی
زهره!
نمیدونی با کامنتت چقد حال کردم
یعنی واقعا حال کردم!
و داشتم می خندیدم تا چندثاینه

خب مخاطب خودش شعور داشته باشه همه شو نخونه!!!!!!!!!!!!!!
درمورد شعرام هم درست صحبت کن!!!!!
یه بار دیگه اینجوری بهشون بگی میزنمت!

اون بنده خدا رو هم که احیانا من نمیشناسم!
کیه؟ کیه؟ کیه؟
(قهوه ی تلخ و اینا!)


نه توروخدا منو فرتی بفروش!! نه! بیا بفروش و دوسم نداشته باش! تو اصلا نبباید بذاری کسی پشت سرم حرف بزنه! حتی یه ذره

فقط لامصب خانوم!
5شنبه رو پر نکنی! وگرنه دردسرمون میشه!! و هی باید درس نخونیم!

کافی نت هم نمیرم
من روز روزش نمیرفتم
حالا که شب تارمه!

ضمن اینکه من دچار یه دوگانکی شدید ذهنی شدم
دیدمت بهت بگم
یا الان؟؟
خیلی شدیده
پاسخ:
هروقت راحت تر میتونم برات روشنش کنم،بگو!
۰۳ دی ۹۰ ، ۲۲:۳۷ آنتی بیوتیک
لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک به کامنت سد. مهدی


پاسخ:
آدمای فرهیخته ای مث شما بایدم از این چیزا خوششون بیاد!
۰۳ دی ۹۰ ، ۲۳:۰۵ کافه ادبیات
خوشحال میشم از حضور و نظرتون
ها ها ؛ کلی خندیدم ؛
اول خیال کردم آدرس اشتباه اومدم ...
یه صدباری این صفحه رو باز کردم اما چیزی جز همین که جناب سد.مهدی گفت به ذهن مبارکمان نرسید!
پاسخ:
خوشم میاد همتون..!
دو نفر معلوم الحال به خاطر همین خوشحالی بعد از گل نمودارشون رسم شد.
در ضمن دنیزلی هم نمی تونه نجاتتون بده. حداقل دربی رو که می بازید.
پرویز سوبله چوبله رو داریم!
پاسخ:
کلا از آدمایی که راحت بحث رو منحرف میکنن خوشم میاد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">