بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

یک بار به من قرعه ی عاشق شدن افتاد

چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۳۰ ب.ظ
هو

_______

اصلا تو خبر داری

که بین این همه ضمیر

من به چه سختی

«تو» را پیدا کردم ؟

 

این همه بی انصاف نباش!


- حالا تو نیستی و دهان های هرزه گو

با سنگ حرف مفت، سرم را شکسته اند


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۸
بی‌ همگان

نظرات  (۲۶)

۱۸ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۳۱ یک مغز خفته
برگرد ک دیگه بدون " تو " ن + میشه . . .
پاسخ:
البت کار نشد نداره!
سلام
وب خیلی قشنگی داری
اون مطلبی که درمورد رفتگر نوشته بودی خیلی تاثیرگذار بود
به منم سر بزن
آخی....مواظب حروف اضافه باش!
برای مخاطب شما که نمیدانم کیست!

حالا چرا اینقدر از من دل بریدی؟
حالا چرا دیگر نمی آیی به خوابم؟
این روزها بد جور دلتنگ تو هستم
حالا خودم را هم نمی فهمم، خرابم
پای کسی دیگر به جز من در میان است...؟
پاسخ:
یک بار به من قرعه ی عاشق شدن افتاد!
۱۸ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۱۴ آنتی بیوتیک
غریبه توی غربت
نگی چی شد محبت
بگی میگن دیوونست
حرفاش چه بچه گونست
خبر هم داشته باشد؛ شاید برای‌ش "اهمیت" نداشته باشد
رنج پیدایی "تو" از بین آن‌همه ضمیر..
حرف مفت، درد بدی‌ست!
خدا صبرت دهد..
خیلی خوب نوشتی
...
..
.
۱۸ خرداد ۹۰ ، ۲۳:۰۹ یک پسر نسبتاً معتقد
آشناست !
تو تا همیشه تویی من تا همیشه من
بیهوده به عشق، به "ما" فکر می کنم
الکی این همه زحمت کشیدی
ارزششو نداشت!
راستی!
بعضیا چقدر متوهم اند!

خوب نیست آدم همه چیزو به خودش بگیره
پاسخ:
کدوم بعضیا؟؟
۱۹ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۳۱ آنتی بیوتیک
سلام
.
در شب آرزوها. با آرزوی سلامتی برای شما ... التماس دعا.
سلام زهره آبجی!
چند تا پستتو نخونده بودم...
پست «مهتاب» خیلی خوب بود...

بقیه ش هم که من کلا نظری ندارم...
نه به دلیل خاصی ها! همینطوری

ایشالا همه مون روزای بهتری داشته باشیم...
و ایضا شبای بهتری...

و خدا همه ی شبای امتحانو پیشاپیش بر همه ی ما آسان کناد!!

بوووس

بی خیال
بذار دعوامون نشه!



راستی!
احسان کجاست؟؟
پاسخ:
داره درس میخونه.
زمن مپرس که این دل شکستگی ز کجاست
ز خود بپرس که چشمان دل شکن داری...
خدا فاضل نظری رو حفظش کنه
۲۰ خرداد ۹۰ ، ۲۲:۰۳ تبعید شده ب زمین
.
.
یک بار به من قرعه عاشق شدن افتاد
یه بار دگر بار دگر بار دگر نــــــــــــــــــه
.
.
سلام
خسته نباشید.
لذت بردم جدا.
موید باشید.
تو
مخاطب قرار دادن پیداشده و تنها مخاطبت سخت است



سرت را مرهمی نیست جز بودنش


آمین
حالا برآوره شده یا نه ؟؟؟

پاسخ:
نه هنوز!
کلا این روزها حرف زدنم نمی آید ...
سلام
امیدوارم امسال قمی های عزیز پای این گرگ رو به حریم مجلس باز نکنند.
قلبت را قلاب نکن.
خوب است "تو" نیستی!
و دهان های هرزه گو
با حرف مفت
-فقط-
سرم را شکسته اند!
... وهمه چیز از تو شروع شد
من قامت بستم و به تو اقتدا کردم ...

.....
فکر کنم شعر از مهدی فرجی است ... میخانه بی خواب ...
یک بار دگر بار دگر بار دگر نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">