بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

از رنجی که می بریم!

شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۵۷ ب.ظ
هو

________

بستن چشم هایت چیزی را عوض نمی کند .. چون نمی خواهی شاهد اتفاقی باشی که می افتد، هیچ چیز ناپدید نمی شود .. در واقع دفعه ی بعد که چشم باز کنی، اوضاع بدتر می شود ..

«کافکا در کرانه- هاروکی موراکامی»



آنچه سرپنجه ی سیمین تو با سعدی کرد

با کبوتر نکند پنجه که با شاهینست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۰)

چه بیت زیبایی ...
بدتر بدتر
اما باز چشمانم را میبندم. خدا را چه دیدی شاید وقتی باز کردم او ضاع بهتر شد
۰۷ آبان ۹۰ ، ۱۴:۴۷ آشنای غریبه
حس میکنم داری در شرایط بدی سر میکنی
اما
امیدوارم با سر بلندی از این امتحان بیرون بیای
۰۷ آبان ۹۰ ، ۱۴:۴۸ آشنای غریبه
معلم همیشه به جای خط فاصله خط تیره می گفت:
او میدانست که فاصله ها چه به روزگار انسانها می آورد
۰۷ آبان ۹۰ ، ۲۰:۰۶ زهرا رجایی
بی همگان به سر شود...

میدونی که چقد عاشق این شعرشم زهره...

بدترترتر...
۰۷ آبان ۹۰ ، ۲۰:۲۸ آنتی بیوتیک
تو یه کلام میگفتی سرتو مث کبک تو برف فرو نکن!!! (آقای موراکامی)
۰۷ آبان ۹۰ ، ۲۰:۴۳ آشنای غریبه
دیگه کاملا تغییر اعلام شد؟؟؟
بی همگان؟؟؟
من یه بار بهتون گفتم به خاطر وبلاگت نظرم نسبت به یه چیزایی که داغون بود داشت خوب می شد
داشتم می گفتم :چون رهایی ربط دارد با جدایی نیستم
اما انگار شما تصمیم گرفتی به راه من بیای عوض اینکه من بیام
حتی نمیشه امید هم داشت که وقتی چشم ها باز میشود اوضاع بدتر نشده باشد
...
پس میبینم که طی شود و سریعتر بگذرد...

----------------------

آی و آی و آی
انگار دلت شیراز میخواهد
...
یا نه
------------------------
با کامنت اولیه آشنای غریبه کمی تا قسمتی موافقم
و همین من را میلرزاند
سلام
اوضاع خوب تر مال اینجا نیست.
دنبالش نگردیم راحت تریم.
یا علی
یکی می گفت بعضی وقتا همه ی بودنم رو برا یه لحظه نبودن ریسک می کنم.
یه لحظه بعد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">