بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

زن و زندگی و انگیزه

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۴۲ ب.ظ

هو

-

اینکه یک جوانی در نزدیکی مان همیشه نسبت به مقوله ی «ازدواج» حالتی تهاجمی داشته و اصولا سبک زندگی اش طبق تجرد چیده شده، حالا بعد از مدتی نظرش تغییر کرده و ترغیب شده به ازدواج، و یکی از عوامل تجدید نظرش را ازدواج و زندگی من و همسرم می داند، برایم مایه ی دلخوشی ست. و اینکه باید بیش از پیش ممنون ِ خدا باشم.

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۱
بی‌ همگان

نظرات  (۲۱)

جالبه!
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۹ سید محمد رضی زاده
خدا را شکر..
پاسخ:
خداروشکر
وقت است که بنشینی و گیسو بگشایی
تا با تو بگویم غم شب‌های جدایی...
این وب‌لاگ‌م که لینک کردی. هیچ‌چی از توش در نمیاد. هیچ‌وقت!
 خیال‌ت تخت.
پاسخ:
حالا نه اینکه از قبلی چیزی دراومد‏!‏‏!‏
زوج موفق
زوج الگو
نمونه
خوش بخت 
اصن یه وعظی :دی
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
چقدر خوب و شیرین ..

» ..
:|
سلام علیکم
اگه تکراری نباشه! ان شاء الله که خیره.
یا علی

همه ی پستای نخونده رو خوندم
و...
میدونم که
دلت مثل دلم تنگه شقایق!
و اینکه چرا چیزی از دایی هات نگفته بودی نامرد؟!
خیلی باحالن! همین که مجردن خودش یعنی کلی!
پاسخ:
آدم دایی های به این باحالی رو که به راحتی لو نمیده‏!‏ 

تغییرات عظمای وبلاگت هم تبریک
خوب شده
فقط من فعلا کمی غریبم...

جای تبریک داره
هم به شما
هم به اوشون
داریم مردم؟
اصن داریم؟
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۹ صبحِ تابناک
خیلی هم خوب
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۳ خارج ازچارچوب
همیشه افراط تفریط  میاره و بالعکس!
نه نگاه تهاجمی.نه دهن آب افتاده و له له‌زنان!

ایشالا تا آخر عمر به پای هم

لاک بزنین :))))

پاسخ:
میدونی که؟من علاقه ای به لاک ندارم. ولی تو حتما به دکتر لاک زدن یاد بده‏!‏
خوشحالم!
پیش ما بیا.. ما رفقامون عوض ترغیب؛ برای ازدواج دلسردت می‌کنن
الان تو اولین نمونه موفق در حیطه رفقای من هستی که تونستی کسی رو به این موضوع امیدوار کنی!!!
والا بخدا.. رفیقم رفیقای قدیم..
پاسخ:
والا تو با شاه فالوده نمیخوری، چه برسه دم خور ما بشی‏!‏ وگرنه تو یکی رو که بتونم بکنم دوتا، بار زندگیمو بستم‏!‏

چقد محمد زود بزرگ شد!
همیشه فک میکنم الان اول دوم دبیرستانه!
تبریک
و
واسه بغض تو هم...
پاسخ:
خیلی.. انقد زود که من هنوزم سرگیجه دارم!
عه! داداش منم تهران قبول شده برن باهم دوست بشن:دی
پاسخ:
فک نکنم علاقه ای داشته باشه به دوست شدن با داداش تو!
:پی
سلام علیکم
خیره ان شاء الله
حتما همه اش با خودتان می خوانید:
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
دوری برای من عادت نشد ولی باز شما چاره دارید و بنده ندارم!
یا علی
پاسخ:
خدا هیچکسو بی چاره نکنه.
دلشم بخواد! :پی
پاسخ:
حالا خودمم مجبورم دیگه!!
دیگه داداشمو که بدبخ نمیکنم که!

مرسی زهره
بخاطر عکسا و همه چی...
پاسخ:
خواهش عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">