بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

سه روز در مسجد النبی

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

هو

-

 

خب؛ امسال هم می توانم با این چنین جمله ای دلم را خوش کنم..

 

پیامبر اکرم (ص):

نشستن زن کنار ِ همسر، ثوابی برابر ِ ثواب اعتکاف در مسجد النبی را دارد 

 

+
 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۰۱
بی‌ همگان

نظرات  (۴)

دعا بفرمائید.
امروز داشتم ب اعتکاف فکر می کردم ب کربلا هم ! اما دیدم سدی هست ب بزرگی کنکور .
پاسخ:
خوشحالم که این چیزا رو هیچ وقت سد به حساب نیاوردم
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۸ زهرا رجایی

اووووه چقد پست
که من ندیدم!
هوالسلام
روزشان مبارک
و روزهایمان.

#حق
پاسخ:
الان ینی روز مرد رو باید به شماها هم تبریک گفت؟!

میذارید تو دهن آدم دیگه!
روزتون مبارک

حداقل شما این ثواب را بردید!

من که کلا بی توفیق بودم!و جا مانده از معتکفین...

پاسخ:
خب همین که دوست داشتید شما هم باشید، ینی ثوابش رو بردید دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">