بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

ریه های لذت پر ِ اکسیژن ِ مرگ ست

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

هو

-

«رب اشرح لی صدری» خدا سینه‌ام را بشکاف. آی خدا. سینه‌ام را آن‌قدر گشاد کن که همه چیز توش جا شود! با همین مته بشکافش! کارم را هم هر جوری می‌خواهی آسان کن، سخت کن. حرفم را بفهمند، نفهمند. تو زبانم عقده باشد، نباشد. این‌ها دیگر مهم نیست. «و یسر لی أمری» و «یفقهوا قولی»ش «و احلل عقدة من لسانی»ش مال خود موسا! نخواستیم!

 

ارمیا - رضا امیرخانی

 

 

در یک ماه ِ اخیر، این سومین روزی بود که با صدای گریه و جیغ و شیون بیدار شدم. گریه از شنیدن خبر مرگ ِ یک عزیز. امروز سومین نگاه ِ پرمعنای مرگ روی صورتم پاشیده شد. این نگاه های عمیق و ممتد مرگ، امانم را بریده..

هرلحظه به خودم می آیم و می بینم زنده ام، و با نگرانی منتظر لحظه ی بعد می مانم.

 

من که مُردم، زیاد دعام کنید لطفا. به رسم همه ی دعاهایی که در زنده بودنم کردم‌تان.

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۰۱/۳۱
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

آخ .. زهره! :((
پاسخ:
ظاهرا جناب عزرائیل این اطراف ِ ما رو کنتورات برداشته.
حرفی نیست.. در هر حال خدا رو شکر می کنیم
شاید خدا میخواد یه چیزایی بهتون بگه
پاسخ:
خدایاجان! از اینکه منو آدم حساب می کنی و با ایما و اشاره باهام صحبت میکنی و از اول صاف نمی‌زنی توی گوشم، ازت ممنونم.

خوبیش اینه که آدم یادش نمیره ...

مث ما!

"گشاد شدن"
مسئله این است..
.
خدایش بیامرزد
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۵ | خانم ِ ز. عین |
ای وای زهره ... : (



پیامبر مهربانی ها :

کَفى بالمَوتِ واعِظا؛

مرگ براى اندرز گرفتن بس است
.
.
.
آقا می‌شه من‌م فامیل‌تون شم؟!
پاسخ:
نه تو رو خدا
من دیگه اعصاب ندارم
چشمام داره کور میشه دیگه.

برو تو فامیل خودتون بمیر!
برو بابا
دل آدم میلرزونی....
پاسخ:
حتما باید خودم بمیرم تا بهت بچسبه؟!
جناب عزرائیل از همون اولش همه ی ماها رو کنترات برداشته بود.
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۰ سیدمهدی ربیعی
من اگه بودم خیلی شاکی شده بودم تا حالا.مردنم حدی داره
پاسخ:
مام شاکی شدیم اول
بعد که اصل قضیه رو فهمیدیم، خفه خون گرفتیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">