بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خدا شبیه نرگس است!

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

هو

-

منزه است خالقی که او را در زمستان این شهر کاشته آن طور که باید باشد. و "مست" دقیق‌ترین واژه است برای من ِ رو به رویش. تا اقرار کنم که هر سال از آمدن بهار به خاطر بی نرگسی‌اش دلم گرفته.
خدایی که می‌گویند، باید حسی باشد شبیه نرگس...

«مَعَ» - محمدهادی علی بابایی -

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۳
بی‌ همگان

نظرات  (۸)

۱۶ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۰ حسین سعدی
این تغییر به مذاقم خوشایند نیامد
ــ نمیدانم چرا ــ
پاسخ:
این ناخوشایندی فقط بخاطر یه عادت مسخره ست. که بعد از مدتی درست میشه.
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۷:۳۲ عارفه چیذری
هر چی می گذره داره ازش بیشتر خوشم میاد ...
نگاه چقد هوشمنده بچم ... دیگه لازم نیست شصت ساعت آدرس و نام تایپ کنی ...

دمت گرم بیان بابا :)
پاسخ:
تا قبل از این انگار مث انسان های اولیه زندگی می کردیم!!
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۲۷ پشت کوهها

این سخنان نژادپرستانه چیه؟!

ینی هرکی توی بلاگفا بنویسه باید بره بمیره؟!

پاسخ:
وقتی من همچنان بلاگفایی ها رو میخونم و کامنت هم میذارم ینی اینکه برای همه احترام قائلم. و فقط از لینک کردن معذورم. به دلایلی که برای خودم موجهه.
و خیلی دوست دارم که شمام بیاید اینجا. نه فقط برای لینک که از هر جهتی برتری داره به بلاگفا.
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۲ زهرا رجایی

به قول دکتر موسوی
خدا فقط سوراخی ست توی اتمسفر!
اما زهره خانوم
منم از این تغییر خوشم نیومد!
از اینکه منو لینک می کنی سپاسگزام پیشاپیش!
اگه یادت باشه
که هست
تو خودت باعث شدی من بیام بلاگفا!
وگرنه من می خواستم برم پرشین بلاگ
خوشم میاد چک اولو نزده همه چی رو لو میدم! با گریه@

پاسخ:
قبول. اما این دلیل نمیشه. خودم هم نزدیک چار سال اونجا نوشتم. ولی وقتی یه جای بهتری پیدا کردم، دلیلی نداره به کار اشتباهم اصرار بورزم. ها؟
اگر توام مث بعضیا نباشی که نمیتونن از قالبای سخت همیشگی شون دربیان، وبلاگ توام انتقال میدیم اینجا.
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۴ آنتی بیوتیک
خوب خیلی بد شد!! چون دیگه تو لیست بروز شده ها نمیای!
سلام علیکم
چندمین نفری هستید که می بینم به اینجا نقل مکان کرده اید.
ان شاء الله خیر و برکت همراه داشته باشد.
یا علی
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۹ پشت کوهها در پشت کوهها !

اندکی دقت کنید!

به آدرسمون !

پاسخ:
به به!
اصن من از اولشم می دونستم شما کارت درسته:)
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۲ زهرا رجایی

نخیرم!
من بیچاره تازه هنوز آدرسم توو خیلی از وبلاگا اصلاح نشده
نمیتونم همون چند تایی که اصلاح کردنو هم دوباره خراب کنم!
ضمن اینکه اینجا رو دوس ندارم!
ندارم!
حالا میخوای زورم کنی؟!
بکن! ولی بدون خیلی نامردی!×
پاسخ:
منم اگر میخواستم این مصلحت اندیشی ها رو بکنم نباید از جام تکون میخوردم!
گرچه شرایط تو فرق میکنه. تو شاعری. ولی من برای خودم می نویسم. و لینک شدن برام مهم نیست.
کم کم علاقه مند میشی. ینی چاره ای نداری جز این!:پی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">