بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

در جایی که هیچ چیز همیشگی نیست

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۴۳ ب.ظ
هو

__________

فک کنم اینکه توی کافه، پشت میز همیشگی، روی صندلی ای که همیشه خودت می نشستی، روبروی همون آدمِ همیشگی، یه نفر دیگه رو ببینی، -که ته چهره ش شبیه یه رقیبه،- خیلی سخته. طوری که سرت درد میگیره و نفس ت بالا نمیاد. طوری که دیگه نه میتونی چیزی بخوری نه حرفی بزنی. طوری که همون لحظه سوئیچ رو از روی میز برمی داری و میزنی بیرون..

«امروز - کافه ی همیشگی»




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۹
بی‌ همگان

نظرات  (۲۲)

سلام
در جایی که وصفش گذشت، هجرت بهترین کاره.
یا علی

ــ وقتی پست هایت را نمی فهمم دلم مثل سیر وسرکه میجوشد ــ
پاسخ:
دلت آروم..
باید اول یه دونه زد تو گوشش بعد رفت بیرون!
حداقل دل آدم خنک شه!
پاسخ:
اینم خوبه
پس فک کنم این پستا فقط واسه اینه که
نوار قلب مخاطبینت رو واسه چند دقیقه ببره بالای صد

بیا دست بزن؛
خداوکیلی هنوز تند میزنه...!

هیچ وقت نتونستم پستاتو اونجور که باید و شاید بفهمم هیچ وقت
پاسخ:
پستام که هیچی، خودمم نتونستی بفهمی! (یکی که دلش میخواد الکی جو بده!)
۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۶ زهره سعادتمند
دوستان!
یکی بره دست این سیروس خلیلی رو بگیره بیاره!
من دلم تنگ نوشته هاشه.
بی رحمی که شاخ و دم نداره!!
از همون بچگیات اینجوری بودی..!!

اتفاقا تو خوب منو نشناختی؛
هیش وخت

ضمنا امیدوارم این رقیبت نوار قلبتو ببره بالا صد تا بفهمی چی میگم!

پاسخ:
بعدشم واقعا فک کردی اگه اون یارو رقیب من بود، الان من خوشحال و خرامان اینجا بودم؟!
الان اون چنتا کلمه که اون پایین تو گیومه نوشتی چی ان ؟
یه وخ فکر نکنی من فکر کردم اسم کتابه ها !!!
پاسخ:
ینی امروز - کافه ی همیشگی!
پس همه چی همیشگی بود غیر روبه روی آدم همیشگی
پاسخ:
وقتی همون یکی عوض بشه دیگه هیچی مث همیشه نیست.
الان ینی میخواستی بگی رانندگی بلدی؟[ آیکون یه آدم خونوک ِ‌بی مزه]
.
جناب خلیلی پلاس را به بلاگفا ترجیح دادند ..
پاسخ:
پلاسشو رصد می کنم ولی هیچی بلاگفا نمیشه برام.
خب من که نفهمیدم:-)
پاسخ:
چیز مهمی نیست
اه..
اه..
اه...
اه..
اه..
اهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...
اول صبحی...
البته با عرض معذرت...
پاسخ:
منم سر شبی یه همچین حسی داشتم..
هههه! خیانت؟
http://rahpelleyeotaqebala.blogfa.com/
پاسخ:
شاید
موقعیت خیالی بود؟
پاسخ:
واقعی بود.
۳۰ مهر ۹۱ ، ۱۶:۰۸ میمِ‌ لام
هیچ چی همیشه‌گی نیست.
من همیشه هرجایی رو که دوبار می‌رم،‌سعی می‌کنم جای نشستن‌م رو عوض کنم. البته گاهی اوقات اون‌قدر خاطره داری که نمی‌شه...
پاسخ:
هردفه میرم همون جای قبلی میشینم. که اگر یه روزی یه همچین اتفاقی برام افتاد، قشنگ داغون شم! (الان احسان اگر بود با لحن خاص خودش می گفت: دیــوونه ای!)
کلن این زندگی هیچیش همیشگی نیست جز بدبیاریاش!!!

+ سیروس خلیلی کیمدی؟!!!
پاسخ:
ایشون یک دوست وبلاگی هستن که فعلا در غیبت صغری{ شایدم کبری:( } به سر می برن.
ممممممممممممم عجب.......خوبه فقط شبیهش بوده
گاهی حتی مشابه ها هم آزاردهنده میشن

میگم این یاد نمودن از سووییچ برا اذعان کردنه ما ماشین داریم بود عایا؟ یا واسه بیانه ژست بی اعصابه اون لحظه؟ شایدم هر دو!!
۰۲ آبان ۹۱ ، ۰۹:۳۰ خانم ز.عین
واااااااااااای یعنی زهره می بینی تو رو خدا این بی دل رو

یعنی آینده ساز مملکتن ایناها : قهقهه بلند و مسخره کردن و اینا :
:دی
۰۳ آبان ۹۱ ، ۱۲:۲۸ - خط ِ تیره -
اینجا بست شیخ طوسی / کافی نت حرم ...
دو رکعت نماز زیارت ِ گوهرشادی به نیابت ااز همه بچه های الرحمن ...
دعاگویم و محتاج دعا در عرفه
۰۶ آبان ۹۱ ، ۱۸:۲۱ زهرا رجایی
عشق...
اونم چه عشقی...
امروز زیر بارون سگ لرزه بودیم رسما!
و عشق یک بیماری بدخیم روحی بود...
همونجور لرز لرزون اس ام اس زدم به عشق:
«بارون و عشق تو...»
یه کم از فاصله ی دورتر عکس میگرفتین بعد میذاشتین تو وبلاگتون بهتر بود. اصن فضای اطراف دیده نمیشه خوب نیس!
پاسخ:
من که میدونم تو دوس داری چه عکسی رو بذارم!
دولت ایران در جهت کاهش آمار تجرد و افزایش جمعیت کشور؛ در اقدامی پرهزینه دست به دستکاری ابرها و دونفره کردن هوا زده است. زهره از قم خودش دستکاری ابرها رو دیده و حالا از قم میخواد برامون گزارش بده .. می‌شنویم زهره؛ بگو که چطور ابرها رو دستکاری میکنند تا هوا دونفره بشه ؟!

پ.ن : BBC مثلا !
پاسخ:
ضمنا سیروس! من میخواستم از همین تریبون استفاده کنم و بهت بگم ما منتظر سری جدید برنامه هات هستیم!
سلام
عید قربان و عید غدیر را خدمتتان تبریک عرض می کنم.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">