بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

رویایی که در بیداری هم رویت شد!

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۴۷ ق.ظ
هو

_________

تو در کنـار منی عشق کار خود را کـرد

رسیده لحظه ی شیرین با تو ما شدنم

«محمد رفیعی»



هیچکس حال این روزای ما رو نمیفهمه احسان..


- همه ی آدم های عالَم یک تبریک جانانه به ما بدهکارند!

- توی چهار ماه گذشته از سال جدید؛ مرتضی. علیرضا. آلا. فهیمه. هادی. سرور. من و احسان. باید گفت سال، سال ِ ازدواجه.امیدوارم همین طور ادامه داشته باشه. نکته ی خوب ش هم میانگین سنی پایین بچه هاست. طوری که ما چند نفر یه 6،7 سالی میانگین سن ازدواج رو در کل کشور کشیدیم پایین! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۴
بی‌ همگان

نظرات  (۲۵)

وای خدای من ...
تبریک به صورت اکوی نامحدود
ایشالله به پای هم پیر بشید
ایشالله که --- ( از همین حرفایی که خانوما موقع تبریک ، میزنن )
دیدیدری دیدید دیری دیدیریدید ( از آهنگ های مرسوم عروسی )
احسان جان برایت آرزوی صبر جمیل می کنم

پاسخ:
احسان جان هم صبرش زیاده که اومده سراغ من!
اجالتا تبریک جانانه ی من رو بپذیرید تا بقیه ی آدم های عالم هم سر برسند!
پاسخ:
با تشکر از تبریک جانانه ی شما:)
wow!
تبریکات گرم ما رو پذیرا باشید.
امیدوارم با آقا احسان زندگی خوب و آرومی داشته باشید.
پاسخ:
پذیرا ایم. مرسی:)
ما که تبریکا رو گفتیم حاجی
عجالتاً تبریک برای تعویض قالب و عکس و درباره‌ی وبلاگ و اینا رو هم بپذیر..
پاسخ:
دارم اون لیست سیاه رو آماده می کنم! :دی به احسانم سفارش می کنم.
به به ! مبارکه ایشالله.بیشتر آفرین رو باید به پدرو مادرتون گفت که تو این دوره زمونه روی بچه هاشون رو زمین نزدن! دمشون گرم....ننه ایشالله که خوش بخت بشی ضمنن گفته باشم نمی تونی از زیر بار شیرینی در بری ها!!
پاسخ:
تشریف بیارید در خدمتیم:)
۲۴ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۵ احسان (او)
بلا همیشه که بد نیست ؛ راستی دیدی !!!!

تو آن بلای قشنگی که آمدی به سرم ....


خداروشکر میکنم که مارو به اون چیزی که سالهاس دنبالش بودیم رسوند ...

و خوشحال تر هستم که میانگین سن ازدواج رو آوردیم پایین

و ممنونم بابت همه چی ....

و از همه ی دوستانی که تبریک گفتن و میگن ؛ تشکر فراوان میکنم ...
پاسخ:
- بمیرم الهی! چقد زود به این نتیجه رسیدی که بلا سرت اومده :دی -
سلام صداقشنگ!
انقد دیشب غیبتت رو کردیم و کلی برنامه ریختیم برا جشن تون که اینجا نمیشه گفت بعدا برات میگم :)))

علی الحساب یه تبریک جانانه
تبریک میگم به شما و آقا احسان
پس تکلیف اون تبریک قبلی که گفتیم چی میشه؟!
پاسخ:
ولی تبریک اصلی رو الان باید بگی
مبارک باشه
پاسخ:
:)
۲۴ تیر ۹۱ ، ۲۱:۴۴ زهرا رجایی
تبریک جانانه و از صمیم قلب...
با خوشحالی وصف نشدنی

پاسخ:
خیلی مرسی عزیزم:)
به به..‏!‏ چه نخستین پست هایتان عالی!‏ عجب طوری نوشتم:پی
با ان شاءا... های خوب ترین!‏
پاسخ:
من خراب ِ این جمله بندی شمام! اصن یوعضی!
سلام علیکم
چقد تغییر کرده اینجا...
اجالتاً همشهری بالقوه هستیم با هم شاید!!!
مارم دعوت کن خلاصه!
قالب و سبک جدید مبارک...
چه معنی داره یه هفتادی قد علم کنه این وسط!
آمارتو برم رفیق!
یاعلی
خیلی التماس دعای ویژه...
پاسخ:
همشهری که هیچی، همه الان با ما یجورایی فامیل شدن!
۲۵ تیر ۹۱ ، ۰۱:۴۱ غریبه ی آشنا
اولا که تبریک میگم، هم به شما و هم به اون چند نفر دیگه که نوشتین اون پایین...
خلاصه خیلی خیلی خیلی مبارکه به تعداد
من به تهنایی میانگین کشوری را 8سال میبرم بالا تا جوونای مردم رو اغفال نکنید با این ارقام دل خوش کن
پاسخ:
آخه یه تبریک گفتنم دیگه ترس داره که اسم خودتونو نمی نویسید؟!
این همون شعره س که اولش میگه نشسته برف تنت بعد سالها به تنم ؟
چه جالب ! من همیشه فک میکردم برا فاضله !!
الان ذهنم درگیر شد دیگه نمیتونم بت تبریک بگم !
باشه برا بعد
اولا که دم شما گرم که سن ازدواجو کشیدید پایین ، پیرو اون اسمسی که دیشب بت دادم تا آخر سال میتونی دست دونفر دیگه رو هم بذاری تو دست هم (آیکون آویزونی و رسواییی بسیار شدید!)
بعدنشم این دختره خله بابا به حرفش گوش نده !
غیبت کجا بود ؟ یذره نقشه کشیدیم برا عروسیتون و برنامه هاش . اصنم به تو ربطی نداش .فمیدی؟
راستی یه چیز دیگه ! یادته همش میگفتیم این مطهره چقد آروم و دوست داشتنی و مودب و خانومه ؟ خب باید به اطلاعتون برسونم که دیگه نیست ! و ازین بابت من بسیار شرمنده ام . اصن فک نمیکردم این تت تاثیر باشه بابا !!
بعدنشم چرا تلقین میکنی ؟ از وقتی یادمه فقط داشتی میگفتی "میدونم که آخرش هم هیچکدومتون نمیاین" . خب بجای این زر زدنا قشنگ درست حسابی دعوتمون کن یه وخ دیدی اومدیم . والا !!
پاسخ:
بعدشم بهت اجازه نمیدم درمورد مطهره بد صحبت کنیا! خیلیم دختر خوبیه! اصن من بهش اختیار تام میدم هرچی خواست پشت سرم بگه! (البته فقط به تو!)
زهره از من به تو نصیحت دور این بی دل رو خط قرمز بکش اللخصوص حالا که دیگه متاهل شدی. از هر چهار تا کلمه که میگه پنج تاش فحشه! تازه صاف صاف تو چشمام نگاه میکنه میگه روزه اول که دیدمت ازبس مودب بودی داشت حالم بهم میخورد! اصن وقتی باش حرف میزنم استرس دارم:دی فقط دومتر قد داره! دریغ از ذره ای ادب!
بعدشم در راستای اون اس ام اس های دیشبش وظیفه انسانیم میدونم بهت هشدار بدم بپا سرت گول نماله! :)))
پاسخ:
راستی درمورد اون چیزی که راجع بهش حرف زدید باهم، باید به عرض تون برسونم من دیگه متاهلم! حرف مفت م نزنید دیگه! (یکی که خیلی متهعد و مسئولیت پذیره!!)
بسی شاد شدیم از این اتفاق.
در آینده حضوری تبریک میگیم خدمتتون انشاءالله.

بی نام بودن رو هم به پای ترس واین جور مسائل نگذارید.اینطوری راحت تریم.دوست داریم شما نشناسید و ما با خیال راحت نوشته هاتون رو بخونیم و گاها نظر بدیم.
پاسخ:
یه آقای «برگ سبز»ی هم هستن از بچه های دانشگاه. اینجا رو میخونن. بعد به خواهر بنده پیام میدن ازدواج ما رو تبریک میگن! فک کن! انگار مثلا به خودمون بگن، ما دعواشون میکنیم! (اینو صرفا جهت خوندن خودشون گفتم! روی دلم مونده بود :دی)

کنگریجولیشن
پاسخ:
چقد تو آدرس عوض میکنی!
حرف مفت خودتی قزمیت !!
اصن اون اسمسا چه ربطی داشت به تاهل تو؟
چرا خودتو به اون راه میزنی؟
ببین دیشب هم بت گفتم . با احساسات من بازی نکنا ! دل م بشکنه نفرینت میکنم بد میبینی ؟ فمیدی ؟ تازه باید از خدات هم باشه .
بعدشم تو خیلی از ماجرا پرتی حاجی !
به این فکر میکنی که من چجوری تو روی مطهره فحش میدم ؟ زکی ! بابا هر دو دونه فوشی که من میدم ده تا بدترشو جواب میده . والا .
تازشم من تو پمپ بنزین هم فحش میدم ! با کسی رو درواسی ندارم .
مگه نه مطهره ؟ (پیرو سوتی افتضاح دیشب)
پاسخ:
بعدشم قبلنم بهت گفتم! قصد ادامه تحصیل داره:دی
هویجوری اومدیم ببینیم بوی شام میاد یا نه ...
الان ما طرف کی هستیم ؟
از فامیلای عروسیم یا داماد ؟
بابا بیرونمون نندازید لباسامون که تمیزه دیگه ...
سلام
خیر است ان شاء الله
به سلامتی باشد و دل خوش
یا علی
نترس عوضش من یکی خودم تنهایی میانگین سن رو دوباره می کشم بالا
تبریک از صمیمـــِ دل...به همین سادگی برای سادگی وجودت...
تبریک ویژه
و جانانه

بالاخره وقتش رسید با آبکش براتون آب بیارن :)
پاسخ:
برامون برقصن!
فقط محض اظهار وجود. فقط. قط!
۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۴:۳۰ پشت کوهها
بح بح مبارکه !
همین شماهایید که متوسط سن ازدواج رو میارید پایین بعد بقیه به ما چپ چپ نیگا میکنن دیگه !
پاسخ:
اصن هدفمون همینه! که عرصه رو برای شما تنگ کنیم! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">