بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

گلاب به روتون!/ بدون شرح

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ
هو

ــــــــــــــــــ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۹
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

بیا ایرانو ببینه/...
سلام
آقا این خوب نیست. بودنش اینجا با متانتِ شما و نوشته هایتان نمیخواند.
مخاطبان شما که -من اینطور حدس میزنم- همگی با شما هم عقیده اند در قبیح بودنِ کاری که نهی اش میکنید، دیگر دلیلی نمیماند برایِ یک همچه تصویری. یعنی نه زیباست، نه کارایی دارد، نه به شما میخورد. پس
دوستش ندارم.

یاحق
پاسخ:
(من این صراحت شما رو دوست دارم.)
اینو باید بزنن توی طهرون ...
برای عقده ای های ماشین سوار مینی سیتی...جردن ...
پول آپ....
عکسه باز نمیشه واسه من
پاسخ:
حالا چکار کنیم؟
دست به چیزی نزن! کاری هم نکن! باز شد :دی

فقط یه توضیح بده!!!
پاسخ:
همین چیزایی که توی خود عکس نوشته شده گویای همه چیز هست.
من چون خودم یذره رطب خورده هستم نمیتونم حرفی بزنم!!!البته نه به این شدت تصویر!
پاسخ:
نکن از این کارا آقای محترم! خوبیت نداره بخدا!
حالا ما هم دوس نداریم ببینیم خدایی
ولی این جنگولک بازیا رو هم نداره!
تب هرچیزی دو روزه
باز برمیگرده
پاسخ:
اینم خودش یه هوع تبه!
نچ نچ نچ تچ و همینطور نچ نچ نچ نچ
(پشت کوهها در حال ابراز تاسف !)
پاسخ:
پشت کوهها هم اینطوری لباس میپوشن؟!
اینجا کجاست؟ من کجام؟ تو کی هستی؟
پاسخ:
هیچی نیس! نگران نباش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">