بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آنجا که عرب نی انداخت !

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸ ب.ظ

 

 

و این هم برکه ای وسط بیابان که ظاهرا محل اسکان عقاب ها و مارهای عزیز است !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۴
بی‌ همگان

نظرات  (۱۴)

ای خدا
ببین چقد این مرد زحمت می کشه برای خانواده!

من میخوام بدونم کی میخواد بره اونجاها زندگی کنه. صحرای افریقاس رسما! چرا هرچی کار سخته، تو باید بکنی آخه؟.ای خداااااا
ینی اگه من می دونستم گم شدید،...
گرچه اون پیام های اون وقت صبح باید مشکوکم می کرد! نمیدونم چرا نفهمیدم.(الان اگر زهرا بود می گفت ما نفهمٍم! :دی)

راستی اگر اون عقاب ها هضمتون می کردن، من می شدم همسر شهید! در راه کسب روزی حلال برای خانواده هضم شده بودید دیگه ؛)

پاسخ:
(گل نرگس مرطوب)
اتفاقا تنها حرفی از دکترفاطمی که با زهرا روش داشتیم هی تاکید می کردیم، همین بود! (با کلی چاشنی مسخره بازی. اصن جای تو و وحید خالی بود بعدش. کلی خوش گذشت با بچه ها)
با پانوشت به شدت موافقم
که یکی هست و هیچ نیست جز او...
آنجا که عرب نی انداخت، نقشه برداری میخواست چیکار؟ :دی

انشالله همیشه سلامت باشید و سایه تون بالا سر ِ مه تاب :)

پاسخ:
ممنون - ایشالا ...
چه جای عجیبیه.به قول مه تاب خانوم مثل صحرای افریقاست.
الحمدلله که سالم برگشتید.
داشتم فکر میکردم عاشق بودن هم چه مصیبتیه واسه خودش!
حالا وسط اون بیابون که آدم تقریبا مطمئنه داره میمیره باید همش فکرش پیش یکی دیگه باشه و نگرانش باشه.
خوش به حال خودم که اگر هرجای دنیا بمیرم نه دغدغه ی کسی رو دارم نه کسی نگرانم میشه!!!

۰۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۰:۳۴ خارج ازچارچوب
این جا دقیقن همون جاست که میگن تا چشم کار میکنه بیابونه! هزاره ی شونصدم
پردیسانه نکنه؟؟

پاسخ:
بیابان های پشت میدان تره بار ترمینال !
وای جدی میخوان یه عده رو اونجا سکونت بدن؟!
عکساش که بیشتر شبیه به جهنمه!
نکنه میخواد بشه جهنم دنیایی یه عده!
پاسخ:
قراره بشه شهرک صوفیه ! تمامی آهنگرای قم رو از تو شهر جمع کنن ببرن اونجا سکونت بدن !
آره خوبه ... ادامه بده!!!
آوارگی کوه و بیابانم آروست ...
سلام
بده حالا تو این وضعیت بیکاری اینا کارآفرینی می کنن؟!!!
باز بگید اینا به فکر مردم نیستند :)
یا علی

پاسخ:
بسم الله ...
سلام
یعنی واقعا نقشه برداری می خواد چیکار!
شما دفعه بعدی بیا گرگان و ناهارخوران رو نقشه برداری کن.
من مثل کف دستم بلدم اونجا رو
حداقل اگر هم گم شدیم جنگله و زندگی سخت تر نیست.
بعدش تازه مردم رو تو جنگل سکونت بدید که بهتره
هه!
پاسخ:
والا!
سلام
اگه براتون بگم کجا می رم و کجا کار می کنم!
حرفتون رو پس می گیرید!!!
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">