بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

گزینه هایی که روی میز است!

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۴۹ ب.ظ
هو

________

تو فکر کن که «فراق» همان «تحریم» است. اصولا در فراق، در نتیجه ی فشار ها و کمبود ها، و شکوفا شدن استعدادهای نهفته، شعرها و حرف ها و نوشته های نابی بوجود می آید که عمرا یکی ش در «وصال» متولد شود!


قدر تک تک لحظات خود را بدانید!



برای «او» که حالا کیلومترها فاصله داریم از هم:

مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی

بند نمیاید دوست داشتن تو...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۶
بی‌ همگان

نظرات  (۳۲)

چشم!

کاش تو اصفهان بودی یا من قم. الان دلم میخواد برم بیرون همه سرشون گرمه مهمون بازیه :(
پاسخ:
رها اومد اصفهان.
آقا یه چیزی خداوند در اختیار اشرف مخلوقاتش قرار داده به نام اس ام اس
این حرفا رو اس ام اس کنید براشون خب!
این چیزارم من باید بگم؟!
پاسخ:
اونایی که اس ام اسی هستن که عمرا جلوی چشم چارتا بچه نمیذاریم!
قشنگ گفتی.
پووووف
زهره قبلنا متنای بدیع تری میذاشتی !
این اسمسا که بعضیا - که من مثلا به شخصه نمیدونم کی هستن! - برات میزنن به سرعت 20هزار کیلومتر در ثانیه همه جا منعکس میشه !
رو صفحه همه گوشیا
گفتم که بدونی ...
پاسخ:
منم که نمیدونم کی برات فرستاده!
سلام

تا باشه این تحریم ها!
دیگه حاجی تو وصال انقدر سر ملت گرم میشه
که از نفس کشیدنم غافل میشن چه برسه به بروز استعدادهای نهفته..
بعد یه سوال فنی، چطوری میشه که آدم قدر تک تک ِ لحظه‌هاشو بدونه..؟

ضمناً یه فکری به حال ِ این شاهرگ ِ بکن که من نگرانتم
پاسخ:
به جاش از این موقعیت، استفاده ی لازم رو ببر!
واه واه ...
پاسخ:
حالا مگه یادمون میره!
من هرجور شده این هفته میام. دیگه حوصله م بدجور سر رفته. اصن یه وعضی.این دنیای مجازی هم که از خونه مون سوت و کور تره!

اصن غیبت دوره همیش فاز میده منتهی من بعدش باید تک تک برم حلالیت بطلبم!
ضمن اینکه ایده ی خیلی خوبیس. بذار یه پنجشنبه یا جمعه که همه بتونن بیان
پاسخ:
ولی باشه، به فکرشم.
یعنی باید با "او" هامون بیایم؟ خب پس یوخده صبر کنید ما یه "او" جور کنیم!
پاسخ:
به زحمت میفتید! همین جوری قبوله
غیبت از روی شناخت نوشته ای!! حال میده ... نخودچی خورون !!
پاسخ:
نه. شناخت بیشتر از اینه.
اگه اشتباه نکنم ، مهمونت صاحب محترم "اقامتگاه مجازیـ"ـه !!
.
پاسخ:
بعله
اگه بفهمه عکسشو گذاشتی که می کشتت!!
.
یادمه قدیما روی این حرکت حساس بود!!
پاسخ:
حالا شما هیزم نریز!
من اطلاعاتی که داشتم در اختیارت گذاشتم که یه وقت رفیق شفیقت از دستت ناراحت نشه!!
.
.
هر طور راحتی ... هر طور راحتید.
پاسخ:
خیلی ممنون!
شما غلام قمری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جایی خوندم از شما که بی در و پیکرترین مکان همین دنیای مجازیست.....!!!
و از تعارفات به دوری و ....!! با چند تا فحش فلان فلان .....
مِه ،تاب است یا مَه تاب.....
که مِه همه جا را گرفته .....
فرق است بین تحریم و فراق....
که تحریم باب تفعیل است و اجباری...
ولی فراق اقاله است و خودخواهی....
ما هم قمی هستیم و همین جاییم...نه مسافرتی....نه مکانی....
سلام. گزینه های روی میز را هم دیدیم. آخرین تیر طلایی راهم دیدیم. تا امام زمان را داریم هیچی نیستند.
موفق باشید . یاعلی
به ما کی وقت میدی خانوم محترم؟
البته میدونم باید با منشی تون هماهنگ کنم
آخه منشی تون رفته مرخصی
و الا ما رعایت احترام و ادب و هماهنگی رو بلدیم...
وا!
الان اینا چی ان من اینجا نوشتم؟!
زهره خانوم کی بریم بیرون!؟

پاسخ:
ولی مث همیشه واسه تو وقت دارم.
آقا ما میخواسیم فردا بیایما! اما از اونجایی که من از بچگی بدشانس بودم فردا از صبح تا عصر مهمون داریم! :((
پاسخ:
اه اه!
مثل آن است که شاهرگ احساسم را زده باشی

بند نمیاید دوست داشتن تو...


قشنگ بود ؛ از سرقتهای ادبی است یا تراوشات ذهنی ؟
پاسخ:
انصافا اهل سرقت نیستم. اگر میدونستم برای کیه حتما می نوشتم!
سلام

آره! من کلن دیدار رو پایه ام!
پاسخ:
بایدم باشید!
یعنی الان این ... فحش بود؟

خالا چرا کامنت دونی پست قبلی رو بستی؟
فحش میدی در میری؟
شاید ما هم دلمون هوس کرد 4 تا فحش نقطه چین دار بدیم
بابا مردم چه "خود فحش دوست دارن"
والا
پس از یک فرقه ایید....
با همان عُجب و همان غرور....!!
همان خانه و همان کاشانه.....!
که زحمت دیدن دیگرا ن را هم به خود نمی دهید...!!
یحتمل جزء فتا هستید برای مبارزه با افساد و مفسدین فی الرض...!!!
شنیدم دادگاهی کردند مرد 3 هزار میلیاردی را...در دولت کریمه....توسط قوه فضایی....!
چه خوب شد که رفتیم مفید تا بشویم آقای مفید....
پاسخ:
احیانا توهم توطئه ندارید؟!
توهم توطئه که فرقه شما دارند و اعیانش....!!!
و حکومتیان عزیزتر از جان....!!!!
من بگم از کجا اون جمله رو برداشتی احیانا؟
از وبلاگ من تو او
اخه خودمم سرقتش کردم :)
پاسخ:
احتمالا اونی که برام پیامک کرده، سرقت کرده!
طرز تفکرتون رو دوست دارم.....!!!
خیلی جالبید .....
موید باشید غلام قمر....
پاسخ:
جالبی از خودتونه!
سلام

خب! بوگو کی و کجا؟!
پاسخ:
فعلا کنسله.
هی دارم بیشتر دیوونه پستات میشم...
پاسخ:
مطمئنی واسه اینجا کامنت گذاشتی؟؟؟
من حالم خیلی بهتره
جسمی م منظوره
حالا که سرت شلوغه!
ولی هر وقت وقت داشتی به ما بده!

پاسخ:
شما در صدری.
سلام بر " مه تاب" عزیزم ...

ممنون که در نبودم اینجارو گرم نگه داشتی
الان با گوشی دارم برات کامنت میزارم ...

اینجاس که باید بگم : مهربانیت از دور چه نزدیک است ...
عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی ست تاریخی ...


دوریت سخت ترین کار دنیاس ...


پاسخ:
ای کاش تنگ تر شود این سرزمین به من
عه ؟ اون پست ه رو چرا پاک کردی؟
بعدشم مگه اون روز نگفتی میخوای عکستونم بذاری؟
زهرا گف از پاهای خودش و ی طلبه هه که با هم رفتن کیک و آبمیوه خوردن عکس گرفته ! اونم بذار !
بعدنشم به اوشون بگو کامنتای عشقولانتون رو خصوصی بذارن خب ! ای بابا زشته دیگه . اینجا بچه رفت و آمد میکنه !
تازشم هی به من میگی مهتاب مهتاب مهتاب کشتی خودت و ما رو ،خودتم که نوشتی مه تاب !
اییییشششش ...
حالا هی بگید شعرای ما صحنه داره و فلانه و بهمانه...
این چه بیتیه آخه دختر!
خانواده از اینجا رد میشه!!
پیشاپیش بگم که شوخی کردم...
که توو دادگاه بر ضدم ازش استفاده نکنی
خوب می شناسمت!
پس معلومه هنوز توو جریان نیستی!
توو این قضیه، ابتدا همون انتهاس...!
مرزی و حتی لحظه ای بین ابتدا و انتهاش وجود نداره...
از تجربه ی پیرترها استفاده کن تا عاقبت به خیر شی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">