بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

قاب های بی روح

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ

هو

________

دلم میخواد بدونم چه کسی واقعا از صمیم دل از این خاله بازی های عید لذت می بره!؟ روزی دوهزار تا بوس و هی لبخند الکی و همش بخور بخور و ...

به قول سیدعلی صالحی:

دلتنگم از این قاب های مضحک بی روح

لبخندهای خشک

احوال پرسی های معمولی

چشمان من

تصویری از جنس تو می خواهد.


بعضیا کلا یا باید سایه ی همدیگرو با تیر بزنن یا شورشو دربیارن از بس هی محبت الکی به هم بکنن.

(جاهل را نمی بینی مگر در افراط یا تفریط)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۴
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

این جوری هایی که فکر میکنی نیست
پاسخ:
دقیقا چجوریاس؟
درود
عیدتون سرشار از شادی و سرور
تو این پست و سوالتون ب نظر میرسه قصد استفهام انکاری داشتین
یعنی اگه خدایی ناکرده شما لذت نمیبری کس دیگه هم لذت نمیبره
سوئ تفاهم نشه ولی پیشنهاد میکنم این متن رو بخونین

http://khalikhali.blogfa.com/post-40.aspx

ایام ب کام
بدرود

پاسخ:
من (حداقل امسال) از کوچیکترین چیزها هم لذت می برم. و اصلا منظورم این چیزی نبود که شما برداشت کردی.
سخن از زبان و درد و دل ما می گویی!
ما چند سال عید ها دوره داشتیم. هر ظهر و شب خونه ی یکی از عمو و عمه ها. و واقعا لذت میبردم.

اما امسال جای زیادی نرفتیم.اون چندجا رو هم من نرفتم. اما تو فرق میکنی. فامیل جدید و به به عروس خانوم و ماچ و موچ :))
پاسخ:
یه حالت اجباری داره این خاله بازی ها.
آهان از اون لحاظ
توفیق اجباری!
سلام
منم باهاتون موافقم! برا همین سعی می کنم مث بقیه سال خونه ی خیلی ها سر نزنم!
وبلاگ قشنگی دارین.
یا علی
دیشب خواهرامو خاله هام منو بردن بیرون و یک عالمه حرف بارم کردن خالم میگفت جدی و خشک و یه جوری شدی خواهرامم میگفتن دیگه عادت کردیم به یه جوری بودنت
زهره،من یه جوری شدم؟‏!‏
پاسخ:
ولی فک کنم یجوری شدی!
بعد چند وقت ... یه پست خیلی خوب!!!
.
البته برای شما که بد نیست!! طبیعیه که !!! خبر مهمی رو شنیدن خلق ا... . باید تبریک بگن.
پاسخ:
الان این که گفتی بعد چندوقت، ینی فحش دادی!؟
من که از این رفت و آمدها و ماچ مالی ها بیزارم اَه اَه اعصاب نمیذارن!
اگه ب احترام خونوادم نبود عمرن پامو هیچ جا میذاشتم
آی گفتی!
داغ دل ما رو تازه کردی یره!

پاسخ:
)
نه دیوونه!
خاله بازیا رو منظورم بود!
تصویری از جنس او میخوام چیکار؟
والا
چشمام خیلی عاقل شدن...
عاقل و خوب...
پاسخ:
آخه بعیده از چشمات!
نه به جون خودت!
آدم شدن
چشم شیطون کور!
پاسخ:
خب الحمدلله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">