بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

اعتراف!

جمعه, ۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ
هو

_______

منفعتی که در اعتراف به اشتباه هست به زیر پا گذاشتن غرور می ارزد.

آدم گاهی که در گیر احساسات می شود،تصمیم های عجولانه و بچگانه می گیرد.من اشتباه کردم.اگر با عذرخواهی آب ِ رفته،به جوی باز می گذشت،.. کاش باز می گذشت..!


بزرگی می گفت؛وقتی این همه اشتباهات جدید وجود دارد،چرا همان قدیمی ها را تکرار کنیم؟!


دیگه تکرار نمیشه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۳
بی‌ همگان

نظرات  (۲۲)

سلام
چه جمله ی باحالی "وقتی این همه اشتباهات جدید وجود دارد،چرا همان قدیمی ها را تکرار کنیم؟"
آره کاش میشد که دیگه تکرار نشن
ولی نمیشه
یه قمی هیچ وق معذرت خواهی نمی کنه !!!!
پاسخ:
چه حرفیه!!؟
آب رفته از جو باز نمی‌گردد اما...
آبی روی آتش دل آدم که می‌شود!
۱۳ آبان ۹۰ ، ۱۰:۴۷ آنتی بیوتیک
جمله اول پستت خوبه، ولی در یک دنیای ایده آل. مردم اطرافمون سوء استفاده میکنن از این سادگی!! امتحان کردم که میگم. چزوندنم که میگم.
.
.
فک میکن اون آقا/خانوم بزرگباید جمله اشو اینجوری تغییر میداد:
وقتی این همه اشتباهات جدید "در راه رسیدن به هدف"وجود دارد،چرا همان قدیمی ها را تکرار کنیم؟!
.
.
چقدر شاهین گوش کن های وبت زیادن. یه آهنگ از شاهین بذار رو وبت.
khahesh mikonim! ozrkhahietan pazirofte shod
D:
سلام...این بالایی چه بامزه گفته...
راضی باش به کامنت سجاد خندیدم!
سلام
خوبه آدم اشتباهش رو قبول کنه، خیلی خوبه.
یا علی
ما خودمون اصالتا ته بد قمی هستیم , بچه های چارمردون !!
تا حالا 2 تا قمی ندیدم بتونن با هم راحت کار بکنن
پاسخ:
به نیشخندت می بخشم!
اگه طرف مقابل ت هم جنبه داشته باشه آره. اعتراف به شکستن غرور می ارزه
قول؟!
پاسخ:
سعی میکنم!
۱۳ آبان ۹۰ ، ۱۴:۵۷ زهرا رجایی
من کردم یا اون منو کرد؟!
اشتباه

مسئله این است
به خدا فقط همین
این شهامت و شجاعت گفتن اینکه من اشتباه کردم و داشته باشیم وقتی خوبه که دیگه اشتباهمون تکرار نشه .
من با آدمایی که زیاد دچار اشتباه میشن و زیاد عذر خواهی میکنن نمیتونم کنار بیام
ولی عاشق آدماییم که مواظبن اشتباه نکنن وقتیم اشتباه میکنن سینه سپر کرده میگن من اشتباه کردم سعی میکنم دیگه تکرار نشه
همین که فهمیدی یه دنیا میارزه
من ترجیح میدم که هزار بار اشتباه بکنم با هزار بار معذرت خواهی
تا یک اشتباه بدون معذرت خواهی...
آب و آبرو و جوی هم اهمیتی نداره.
خیلی وقت بود گل نزاشته بودم
زهره
یه نفس تازه بکن
بعد به روز کن
خفه کردی ما رو اهه
هی نیگا می کنم می بینم تو لیست بروزیا
نیستی
بعدش وجدانم قبول نمی کنه میگم حالا زهرس دیگه بیا یه سر بش بزنم
می بینم بروز شدی
.
.
.
بعدشم
آدم یه غلطی کرد باید مث .... | به دلایلی سانسور شد |
پشیمون بشه و عذرخواهی کنه
چه معنی داره بعضی حرفا
اون قسمت سانسور شده رو گرفتی دیگه ؟!!
.
.
بعدش ترم که خوشم میاد
همه جوره پایه ای
هر پیامکی بدم جواب داری تو آستینت
با پیامکامون صفا می کنی دیگه نه ؟!
۱۳ آبان ۹۰ ، ۲۰:۱۵ آشیــــــل
بابا جسارت
بابا شهامت
بابا مناعت طبع
بابا به فکر ِ دیگران!
پاسخ:
من خیلی خودخواهم!
۱۳ آبان ۹۰ ، ۲۰:۱۷ آشیــــــل
این جوابی که به این بالایی دادی یعنی چی؟
میخوای خفه خون بگیری؟!
کی؟
چرا؟
پاسخ:
از این راحت بودنت خوشم میاد
تو بیخود می کنی
بدون اجازه
خفه خون بگیری
بعدشم
خوبه حالا ...
لووووووووس...
میگما
بت گفته بودم خعـــــــــلی باحالی
۱۳ آبان ۹۰ ، ۲۲:۰۱ آنتی بیوتیک
به سلامتی پاک کن که به خاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه.
پاسخ:
من اشتباهات ِ خودمم نمیتونم پاک کنم!
سلام

میدونید وقتی اشتباهی صورت میگیره دیگه معذرت خواهی هم اب رو اتش دل هم نمیشه چه برسه به هدف دیگری...

اشتباه نکن! چون ردپای این اشتباه شاید بمونه برای همیشه... برای همیشه...
پاسخ:
«اشتباه نکن» که شوخی ای بیش نیس!
گرچه آب رفته باز آمد به جوی
ماهی بیچاره اما مرده بود
.
.
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">