بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

دیوانه ای که تویی!

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ب.ظ

هو

-

خدا یک چیزی توی وجود برادرها گذاشته، که خیلی خوب بلدند خواهرهای شان را عاشق کنند. دلتنگ کنند. چشم هاشان را پر آب کنند.

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۶
بی‌ همگان

نظرات  (۲۷)

۰۶ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۹ هو العشق
چقد دلم برا داداشم تنگ شده :"(
پاسخ:
نگو مطهره که دلم خونه اصن..
۰۷ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۲ محمد مهدی
بی‌خواهری که من‌م..
پاسخ:
ایشالا دخترت برات جبران کنه.
خدا همه برادر ها رو برای خواهر هاشون عزیز تر کنه!
خواهر بودن حس خوبیه. یک حس نابه
پاسخ:
هووم
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۹ پیله پیله
دو ماه پیش  داداش کوچیکترم ازدواج کرد.چند روزبعد از عروسیش رفتم توی اتاقش و در کمدش رو باز کردم؛ دیدم خالی خالیه! قلبم داشت می ترکید به اتاق خالیشو تخت دست نخورده اش عادت داشتم چون معمولن دیر می اومد یا چندشب دانشگاه می موند،اما دیدن کمد خالیش برام سخت بود
پاسخ:
تاریخ تقریبی عروسی منو که شنیده بود، زنگ زد، هیچوقت اینطوری ندیده بودمش. انقد ذوق داشت. می گفت دلم میخواد الان بغلت کنم و یه عالمه فشارت بدم..  - منم داشتم این طرف خط گریه می کردم - 

مدیونی اگه فک کنی ماها که عروسی کنیم بریم، این داداشا کک شون هم بگزه!!
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۵ محمد مهدی
بی‌هم‌سری که من‌م!
پاسخ:
صبر کن پسرم! صبر.
درست میشه.
دقیقا...
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۷ ترنم بانو

که خیلی خوب بلدند خواهرهای شان را عاشق کنند. دلتنگ کنند. چشم هاشان را پر آب کنند....و بعضی وقتا حالشونو بگیرن

ولی میارزه

پاسخ:
راستشو بخوای، تا حالا برام پیش نیومده که حالمو بگیره.
ولی اگه منم که یه حسن تعلیل برای حالگیریشم میسازم!
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۵۱ محمد مهدی
بی‌صبری که من‌م..
پاسخ:
داغوووونی که تویی!
تاریخ تقریبی عروسیت کیه اونوقت ؟!!!!‌ :|
جان خودم میاما :دی
تازشم یه خبر خوبم دارم برات :دی
پاسخ:
اول خبر خوبتو می شنوم، بعد بهت میگم!
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۲ محمد مهدی
داغووونی که من‌م؟؟!
پاسخ:
هووم

برادرم آرزوست:))

این هم از دنیای خواهر برادریت....

پاسخ:
هروقت جایی کمبود احساس کردی، احسان درخدمته :)
اونم از بی خواهری رنج می بره!
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۹ خارج ازچارچوب
برادر یعنی عباس! (همینطوری اومد تو ذهنم)
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۷:۰۵ محمد مهدی
من دیگه کلن سوکوت می‌کنم.
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
حالا کِ بیشتر فک میکنم
میبینم راس میگی

البته باید از شیطنت هاش غربال بگیریم !!!
پاسخ:
شیطنت هاشم بخشی از دلبریاشه!
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
حتی اگِ کفِ پاهاشو بماله بِ تنت یا جوراب بو گندوشو بگیره جلو دماغت بعد تو از ترس زیر پتو قایم شی !!



راستی
شما تو اینستاگرام هستین ؟ 
پاسخ:
داداش من از این کارا نمیکنه خب!

نه، همین یه جا رو نیستم! بی خیال تو رو خدا!
۱۷ دی ۹۲ ، ۰۱:۵۷ پشت کوهها
اصن داداشا همشون خوبن! همشون ماهن!
شکلک کسی که خودش داداشه
پاسخ:
ماهیت داداش بودن خوبه ها،
وگرنه شاید بعضیاشون آدمای خوبی نباشن!
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:|
پاسخ:
:)
وبلاگت مامان نداره!

پاسخ:
مامانا همیشه مظلومن
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۰:۳۴ زهرا رجایی
من سردم است
و انگار هیچوقت گرم نخواهم شد...
آن شراب مگر چند ساله بود؟
...
پاسخ:
زهرا ...
وقتی تو حرم حضرت معصومه را میرم زیر لب زمزمه میکنم :

از سیاق صحن هایت می شود احساس کرد

صـــــاحب این آستان شوق برادر داشته

و چشم هام تار میشن
پاسخ:
به به..
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۴۲ زهرا خانوم
دعوتمون کن میایم ؟!! |الکی| :دی

پاسخ:
واسه چی دعوت تون کنم؟
عروسی؟
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۵۴ زهرا خانوم
آره دیگه عاروسی :|
یه مدت یه جایی می رفتم کلی قِرهای جدید یاد گرفتم ..!! دعوت کن میخوام بیام برات رو کنم کفت ببره .. :دی
پاسخ:
باشه
ولی عروسی ما بدون قر باید بیای!
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۲ زهرا رجایی
چیزی نمی گویم که می دانی دلم چیز است...
مجرم رایانه ای !!!

دست گلتون درد نکنه !!!

البته خواهر ها هم خوب بلدند برادرهایشان را بچزانند ...
پاسخ:
نیستی؟!
:دی



۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
حس دیوونه کننده ایه!
زینب ...
اصن خیلی حس وصف نشدنیه!(آیکون یکی ک داره توی کوه با دستای باز داد میکشه)
توی مواقع خیلی خاصی با ابراز احساساتشون آدم و شگفت زده میکنند
توصیفت خیلی خوش بود 
رفتید توی افق محو شدید؟!
پاسخ:
ما خودمون محو کننده ی هر چه افق ایم!
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۱ زائر آسمان ...
و من که ندارمش چ کنم عایا؟!!؟!؟!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">