بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

من ناامید نیستم!

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۱ ب.ظ

 

هو

__

 

من ناامید نیستم!

من ناامید نیستم!

من ناامید نیستم!

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۲
بی‌ همگان

نظرات  (۶)

بگو من به اینده امیدوارم و هر روزم نسبت به روز قبل روز بهتریو دارم این جمله بهتره به نظرم انرژِی مثبت داره
اونیکه تو گفتی منفیه

آه, برای حرفهای غمگینی که توی پارک زدیم! اون بخش اش که بهت گفتم از همهههههه چی گریه اورتره! اما مهم اینه که حتی همون بدترین روزا هم رفتن! ما قوی تریم از روزای بد زهره. واقعا قوی تریم. 

دلم میخواد شاد باشی/م...
پاسخ:
کجاست این شادی گمشده..
شاد باش زهره
ول کن این حرفا رو
آفرین
ناامیدی زور زیاد شیطانع
۱۲ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۴ طلبه اُ منفی
امید، خود قاتل آدمی است...
زهره سلام تو هنوز مینویسی :-)
جقدر دلم تنگ شد برای زمان های وبلاگ نویسی
پاسخ:
البته که به اینا نوشتن نمیشه گفت.
منم دلم تنگه.

سلام؛ پنج شیش سالی گذشته که منم چیزی ننوشتم.... یادش بخیر...
...................................................
به قول بنده خدایی:
دلت که گیر باشد
رها نمیشوی
خداوند بندگان خود را
به آنچه دل بسته اند می آزماید.
..................................................
فقط به یک کس می شه دل بست که اگر دل ببنده آدم، ناامیدی معنایی نداره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">