بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

کاش کسی جایی منتظرم باشد

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 

هو

__

 

«یک از معدود چیزهایی که در مدرسه یاد گرفته ام نظریه ی فیلسوفی بزرگ متعلق به دوره ی باستان است که گفته مهم نیست کجا زندگی می کنید، وضع روحی تان اهمیت دارد. یادم می آید که فیلسوف این جمله را به یکی از رفقایش که دلتنگ بود و قصد سفر داشت گفته بود. در واقع فیلسوف چیزی به این مضمون به او گفته بود که آدم هرجا برود، بار مشکلاتش را با خودش می برد، پس چرا باید رنج سفر را به خودش هموار کند.»

 

 

من باید داستان های این کتاب آناگاوالدا رو به صورت گزینشی و نه به ترتیب می خوندم که حالا این داستان و این بخش ش، درست توی این چند روزی بیاد جلوی چشمام که دارم توی سرم فکرای بزرگی میپرورم. روزایی که هر آدمی شاید توی سن 16،17 سالگی میگذرونه و تصمیم هایی میگیره برای زندگی و آینده ش.

من با ده سال تاخیر رسیدم به اینجایی که باید. این ده سال باعث خیلی تفاوت ها و قابلیت ها شده. به همین خاطرم مدام مرددم میکنه. کاش بتونم برای یک بارم که شده یه اراده ی قوی از خودم نشون بدم به خودم.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۱۱ زهرا رجایی

امیدوارم خوب از پسش بربیای, و البته شهرو ترک نکنی!
پاسخ:
سفر البته به معنای عام ش منظورمه. نه لزوما از شهر به شهری دیگه.
امیدوارم.
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۱ طلبه اُ منفی
آدم‌ها همیشه سفر لازم‌اند!
اگر کسی گفت سفر به درد نمی‌خوره چن بار آدم باهاشه، مقصد سفر رو نفهمیده.
پاسخ:
وقتی سفر به معنای فرار از موقعیت موجود باشه، موقعیتی که کاملا به کاستی های درون خودمون مربوطه، چیزی عوض نمیشه.
نظر من در این مورد به آناگاوالدا نزدیک تره!
سلام عزیز.خوبی؟من فکر می کردم دیگه هیچ کدوم از وبلاگایی که می شناسم به روز نمی شن.چند بار اینجا هم سر زدم.کاش همه برگردن باز بنویسن.
پاسخ:
سلام فاطمه جان. 
خودت کجایی پس؟ چرا نمی نویسی؟
البته اگر درست حدس زده باشم کدوم فاطمه ای. 
نه .من اون فاطمه ای هستم که می نویسم😃.چرت و پرت اما بهتر ننوشتنه
پاسخ:
دقیقا حدسم خودت بودی. منتهی نمیدونستم می نویسی☺
سلام، طلب دعا برای نرسیدگان :)
پاسخ:
سلام
چند سال یه بار میای و یه کامنت مرموز مینویسی و میری!
این رسمش نیست آقا!
لایک به پاسخ داده شده به حقیر و مرگ بر تلگرام
پاسخ:
لایک به پیچوندن اصل مطلب با این مهارت!
به قول امیر خله
قوی باش قویییی!!!
میای پست های مبهم میذاری و میری ما اصلا نمیفهمیم که در مورد چی داریم نظر میدیم :دی
پاسخ:
همینقدر مبهم و پیچیده س آخه متاسفانه. 
خیلی سال پیش ، فکر کنم حول و خوش 88 یا 89 یه وبلاگی رو می خوندم که عکس یه خانومی با مانتو و روسری بنفش هدرش بود . 
زهره سعادتمند 
کامنتتون رو که توی یکی از وب ها دیدم کلی فکر کردم تا این تصویر یادم اومد. خوشحالم پیداتون کردم
پاسخ:
منم خوشحالم که در یاد شما موندم. حتی با مانتو و روسری بنفش.☺
فقط کاش شما هم نشونه ای از خودتون میدادید که منم یادم بیاد.
من چندان کامنت نمی ذاشتم. خواننده خاموش بودم🤗
پاسخ:
بهرحال از روشن شدن تون خوشحالم.😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">