بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خودمو زدم به خواب!

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

هو

-

 

ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه
تا دهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه
دست کردم تو آکواریوم درش آوردم
شروع کرد از خوشحالی بالا پایین پریدن
دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو
اینقده بالا پایین پرید خسته شد و خوابیـــد
دیدم بهترین موقع است تا خوابه دوباره بندازمش تو آب..
الان چند ساعته بیدار نشده یعنی فکر کنم بیدار شده دیده
انداختمش اون تو قهر کرده و خودشو زده به خواب!

 

 

 

این داستان رفتار بعضی از آدم هایی است که کنارمونند!
دوستشون داریم و دوستمون دارند
ولی ما رو نمی فهمند و فقط تو دنیای خودشون فکر میکنن که دارن
بهترین رفتار رو با ما می کنند!

 

 

 

- این چند خط خوب رو در جایی خوندم که بی هویت بود. قبلا از کسی که نویسنده ش بوده عذر میخوام که قانون کپی رایت رو رعایت نکردم.

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۰)

۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۷ نویسنده‌ی این داستانه!!
من که راضی نیستم. یا به حسابم 2834087450283745023847502547023547023847
پول واریز کنید یا اون دنیا جلوتون رو می‌گیرم رو پل صراط!!
پاسخ:
شما رو که می شناسم.
بزرگوارتر از این حرفایید که کسی رو نبخشید!
احیانا شخصیت این داستان همون خاله خرسه‌ی خودمون نیست که این‌بار اومده با ماهی ارتباط برقرار کنه؟
پاسخ:
احتمالا.
دیگه خاله خرسه خیلی لوث شده بود! نیاز داشتیم به یه نوآوری!
OMG!!!
پاسخ:
yesterday!
۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۲ محمد مهدی
این رفتار بقیه‌ست با من
و رفتار من با بقیه!
پاسخ:
دیگه دشت بان نیستی چرا؟
عالی بود
۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۶ پشت کوهها
عه؟
ینی ماهیمون خواب نی؟!
پاسخ:
نه بابا!
خودشو زده به خواب!
حرف خوبی بود.
پاسخ:
هووم
هوووم
این پست و خیلی دوس داشتم
بارها خوندمش..
حق داشتی..!
پاسخ:
چی رو حق داشتم؟
من الان حس اون ماهی خوابیدهه رو دارم...
یه راهی نیست بیدار بشم دوباره؟

پاسخ:
میخوای از آب در بیارمت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">