بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

جای تو خالی

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۳۱ ب.ظ

هو

-

 

آدم ها می میرند، سکته می کنند یا زیر ماشین می روند، گاهی حتی کسی عمداً از بالای صخره ای پرتشان می کند پایین. این ها البته مهم است، ولی مهم تر همان نبودنِ آن هاست...
این که آدم بیدار شود، ببیند که نیست‌، کنار تو خالی است...
 
آینه های دردار _ هوشنگ گلشیری
 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۶
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

تمام وقتی که از جلوی پنجره فولاد رد میشدم یاد ِ مریضت بودم.
فعلن که هستن الحمدلله!؟
پاسخ:
عمرشونو دادن به شما
۲۹ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۱۳ زهرا رجایی

به خیسی چمدانی که عازم سفر است...
سم‌و سکوت‌و سرب‌و سل‌و سنگ‌و سنگ‌و سنگ
هر "هفت سین" سفره هر سال من سگی است..*
من که [سه‌نقطه]
نوروز شما مبارک
به اضافه اینکه: سالی که رفت سال غم و درد و آه بود
*سیدمحمدعلی رضازاده
سلام علیکم
ان شاء الله سال خوب و پر برکتی داشته باشید.
التماس دعا داریم.
یا علی
زهره!
چیشده..
من خیلی دعا کردم...
تسلیت میگم...
دیگه نمیدونم چی باید بگم!
خیلی متاسفم زهره...

سال نوت هم...
۰۳ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۰۹ سیدمهدی ربیعی
همین دیروز داشتم میخوندمش...

فکرکنم باید بگم خدا رحمت کنه! تسلیت
پاسخ:
ممنونم از لطف همه ی دوستان.
از دعاها و تسلیت ها
ببخشید من یکم از قافله عقبم . . .
نمی دونم دقیق چی شده ولی هر چی بوده اتفاق تلخی بوده . تسلیت می گم
امیدوارم که باقی سال اتفاق های خوبش به این تلخی مرهم باشه
پاسخ:
ممنونم عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">