بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

صرفا جهت فرافکنی2!

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۲۷ ق.ظ
هو

ــــــــــــــــــــ

هی با خودم فکر میکنم یعنی چطور شده که «مهتاب»ی که در کل خاندانش یک نفر هم رنگ حتی یک راهپیمایی را ندیده، حالا اینطور توو زرد (!) از آب در آمده!؟ما هم که راجع به این چیزها حرفی نزدیم برایش. پس این جغله از کجا این چیزها را فهمیده و به قدری علاقه مند شده که دیروز خانه را گذاشته روی سرش که باید برویم راهپیمایی!که انقدر روی اعصابشان چهار نعل رفته که جدی جدی پای مادرش را باز کرده به صحنه ی انقلاب!!! هی دو دو تا چارتا میکنم اما باورم نمیشود که این، کار همین رسانه ی ملی باشد!! مگر می شود آخر؟؟؟

 


بی ربط ِ عصبانی:به فتوای من که حق الناسه. جی میل و یاهو و اینا رو میگم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۸)

همیشه برنامه های دهه فجر تلویزیون کولاک بوده. ینی باید تی وی رو به دو قسمت تفسیم کرد. ایام دهه فجر و ایام غیر دهه فجر!
پاسخ:
موافقم
سلام
جالب بود.
استفاده از جیمیل و یاهو خودش می تواند مصداق حق الله باشد!!!
البته بحث بیشتری می طلبد به همین سادگی فتوا نمی شود داد!
یا علی
کار ِ خدا حساب کتاب بردار نیست...مَخصوصَن رُبوبیتِش...
سلام
از مهتاب یاد بگیر...
یا حق!!!
پاسخ:
چی رو دقیقا؟
چاره چیه؟!!
من کلی زدم تو سر کامپیوترم. فک کردم مشکل از اون بیچاره ست اخه با گوشی یاهو باز میشد!

روی ما که رسانه ملی تاثیر نداشت. تخت خوابیدم تا12
فیلترنت رو دوباره بستن ؛ خیلی نامردن ؛ داریم می شیم عین کره شمالی
شما خیلی انقلابی هستید....
جنس انقلابی بودنتان هم جذاب است... خداوند بر این جذابیت بیفزاید انشالله !
سلام
یادم هست یک فتوایی شبیه به این در باره ی اختلالاتِ تلفنیِ بعد از انتخاباتِ 88! اگر یادتان باشد. بنابر آن، میتوانم در "این" فتوا" همراهتان باشم. ثامبز آپ!

برقرار باشید و سربلند
یاحق
۲۳ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۲۰ یک پسر نسبتاً معتقد
چرا پست های این بنده خدا "مهتاب" (کوچولو) با عنوان صرفاً جهت فرافکنی نوشته میشه ؟؟
پاسخ:
چون وسیله خوبیه برای فرافکنی و زنگ تفریح!
جی میل که بابا خیلی عشقیه! کلا یه خط در میون تعطیله! ولی خب به نظرم حق الناس نیس! یعنی اصن مهم نیس آخه خیلی! البته نظر خودت مهم تره واسه خودت قطعا!
ببین تاثیرش رو .
حالا فکر کن به موارد منفی ش که هم همین قدر تاثیر گذاره.

---------------
واقعا حق الناس داره.
قرار بود یه سری مدارک برای یه برنامه میل بشه
که نشد و نشد و پدر صاحبش را درآورد.
خب ما که فعلا از این رسانه ی ملی محرومیم!
یعنی اون از ما محرومه ها
دارم میکشفم که یک جور ژنی هست در نسول ( جمع مکسر نسل ها !!!!!! ) بعد از انقلاب که هر چی از مبداء انقلاب دورتر می شن ، دو آتیشه تر میشن و در نتیجه در دو نسل آینده ما خواهیم داشت : بسیج دانشجویی دانشگاه کالیفرنیا - کانون قرآن و عترت دانشکده علوم و حدیث دانشگاه کمبریج و ...
اصلا هم ربطی به این رسانه تعطیل نداره که نتونسته از 20 سال پیش تا کنون حتی یه سرود انقلابی خف ( خفن ) بسازه ...
۲۳ بهمن ۹۰ ، ۱۹:۰۴ زهرا رجایی
قضیه این ایمیل و جی میل چیه؟؟؟
که باز نمیشن؟
تمیدونم منظور تو چیه!
ولی من دو سه شبه نه یاهوم باز میشه نه جی میلم


اون پست مهتاب قبلیه رو یادمه
من وقتایی که می بینم اینقد خوب پستاتو خوندم همیشه، از خودم خوشم میاد

درمورد تاثیر تی وی که
اکهی!
واقعا گند میزنه به یه سری چیزا
هرچی ما می ریسیم می زنه پنبه می کنه!
البته رو ذهن همین مهتاب و معصومه ی ما و کلا در این رنج های سنی تاثیرگذاره!
دیگه تاثیرشو روو آدم بزرگا از دست داده...
دیگه تا کی؟ تا چه حد آخه؟؟

اما پولاد کیمیایی رو عشق است!
همینطوری این ششمین نفرو می بینم واسه پولاد
تازه حس می کنم فیلمنامه ش هم بد نبود

چقد حرف زدم من!
امروز دانشگا خوب بود زهره...
و من خوبم زهره
خدا روشکر

بعید می‌دونم.
سلام
دقیقا کارهاشون تاثیر منفی میگذاره! رسانه ملی! نه! غربی ها رو میگم. هی فشار میارن و تحریم میکنن و قاط میزنن برا اینکه مردم رو به این نتیجه برسونن که از نظام حمایت نکنند، اما فایده نداره و مردم بیشتر میان تو صحنه.

با دو مطلب
"همه آمده بودند" به مناسبت 22 بهمن و
"شیطنت های بچگانه" ویژه سوال از رئیس جمهور به روزم و منتظر نقد و نظر شما.
یا علی
سلام

یعنی!...........
درباره نت و سرعت و فیلتر و ........


دیگه شورشو درآوردن!...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">